SAMOIN! <3kepaa kirjoitti:MINÄÄÄKIIIN!!!11<3 ää oikeesti mulla onleirikuume<3amanda kirjoitti:TAHDON LEIRILLEEEE!!!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
SAMOIN! <3kepaa kirjoitti:MINÄÄÄKIIIN!!!11<3 ää oikeesti mulla onleirikuume<3amanda kirjoitti:TAHDON LEIRILLEEEE!!!
No minulle kuuluu hyvää En oo tänne ehtiny, kun on koko ajan tanssiharkkoja. Huomenna on karsinnat semmosiin kisoihin.kepaa kirjoitti:mitä teille kuuluu, koitan säättäää jotain omaaa täs näitten fonttien kaa
nohyvä etä kuuluu hyvää (;anhan kirjoitti:No minulle kuuluu hyvää En oo tänne ehtiny, kun on koko ajan tanssiharkkoja. Huomenna on karsinnat semmosiin kisoihin.kepaa kirjoitti:mitä teille kuuluu, koitan säättäää jotain omaaa täs näitten fonttien kaa
Niin ja Ama on nyt meillä.
hyvä!!1<333anhan kirjoitti:Huuuh. Tänään oli tanssikarsinnat. Meni tosi hyvin. No ei kyllä päästy jatkoon, mutta oon silti tyytyväinen.
Hyvä hyväanhan kirjoitti:Huuuh. Tänään oli tanssikarsinnat. Meni tosi hyvin. No ei kyllä päästy jatkoon, mutta oon silti tyytyväinen.
Joo nii oli joskus yli 300 ki... ;P Nyt enää joku 80 jotaa päälle.kepaa kirjoitti:niin vähän enää! vähän kivaa<3 Jeejee joskus oli viel yli sata :S:Samanda kirjoitti:84 päivää, laskin justmaywa kirjoitti:Vai on se kerttu menny säätää mun nickil jotain Onkos joku laskenu monta päivää leiriin, mä en jaksa Yähh haluun jo leirilleeeee ja haluun mennä kovaa kolbin kaaa-aa-a-aa
Aika menee nopeesti! Onneks. Alle sata, se menee vaikka solmulla.Kapuza kirjoitti:Joo nii oli joskus yli 300 ki... ;P Nyt enää joku 80 jotaa päälle.kepaa kirjoitti:niin vähän enää! vähän kivaa<3 Jeejee joskus oli viel yli sata :S:Samanda kirjoitti:84 päivää, laskin justmaywa kirjoitti:Vai on se kerttu menny säätää mun nickil jotain Onkos joku laskenu monta päivää leiriin, mä en jaksa Yähh haluun jo leirilleeeee ja haluun mennä kovaa kolbin kaaa-aa-a-aa
no kyllähän se vaihtuuKapuza kirjoitti:Moi! Vaihtuuks tää fontti? Tässä se ainaki on erillaine...
Muuttuks se sinne? Hihii
Tattadaa!!!
amanda kirjoitti:no kyllähän se vaihtuuKapuza kirjoitti:Moi! Vaihtuuks tää fontti? Tässä se ainaki on erillaine...
Muuttuks se sinne? Hihii
Tattadaa!!!
[b]MÄ EI OSATA!!! [strike]miks en osaa kakkkkkkkkaaaARIALamanda kirjoitti:no kyllähän se vaihtuuKapuza kirjoitti:Moi! Vaihtuuks tää fontti? Tässä se ainaki on erillaine...
Muuttuks se sinne? Hihii
Tattadaa!!!
näkyykö tää iso fontti, ei varmaankepaa kirjoitti:näkyykö tää mini fontti
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa