kepa, miks oot täällä, muttet mesessä?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
haha nauran tääl yksikseni joo kyl muistan ja ku se meinas kutsuu sen äitin paikalle ja syytti hevostansa ku se ei hypänny ja lähti laukkaa x D hahja mie jouduin nukkuu sen vieressä sillon ku sil oli sitä hevosten "hajuvettä" (hyttys sitä juttuu) kattokaas nyt ku mul tarttu toi MIE sana hetianhan kirjoitti:Just sillon. Muistatko siellä laavulla sen hyttysverkon? :Dkepaa kirjoitti:aahaa se oli sillon kun en meinannu saada sen MARIAN kaa hervirii siel syömästä pois ja me jäätiin vähän jälkeen :'D je tehtiin tyyliin joku maailmanympärimatka jeeanhan kirjoitti:oon menny kerran ilman satulaa ja suitsia maastossa. Pari talutti. Sanna tais olla taluttamassa. Siitä on kauan.kepaa kirjoitti:nii niaakin ois kiva kokalata joskus muuten... Hanna ootko menny nialla eli yhdeksiköllä?anhan kirjoitti:joo, siks ehotin, kun etkös miettiny jotain reipasta. ;Damanda kirjoitti:
Hanna: en oo miettinyt Niaa, mutta pitää miettiä. Vois olla tosi kiva.
ja sit ku hervör lähti laukkaamaan, niin se vaan karju, että "TYHMÄ KAAKKI"kepaa kirjoitti:haha nauran tääl yksikseni joo kyl muistan ja ku se meinas kutsuu sen äitin paikalle ja syytti hevostansa ku se ei hypänny ja lähti laukkaa x D hahja mie jouduin nukkuu sen vieressä sillon ku sil oli sitä hevosten "hajuvettä" (hyttys sitä juttuu) kattokaas nyt ku mul tarttu toi MIE sana hetianhan kirjoitti:Just sillon. Muistatko siellä laavulla sen hyttysverkon? :Dkepaa kirjoitti:aahaa se oli sillon kun en meinannu saada sen MARIAN kaa hervirii siel syömästä pois ja me jäätiin vähän jälkeen :'D je tehtiin tyyliin joku maailmanympärimatka jeeanhan kirjoitti:oon menny kerran ilman satulaa ja suitsia maastossa. Pari talutti. Sanna tais olla taluttamassa. Siitä on kauan.kepaa kirjoitti:nii niaakin ois kiva kokalata joskus muuten... Hanna ootko menny nialla eli yhdeksiköllä?anhan kirjoitti:joo, siks ehotin, kun etkös miettiny jotain reipasta. ;Damanda kirjoitti:
Kannattaa ;D Se on akikkein paras.kepaa kirjoitti:haha nauran tääl yksikseni joo kyl muistan ja ku se meinas kutsuu sen äitin paikalle ja syytti hevostansa ku se ei hypänny ja lähti laukkaa x D hahja mie jouduin nukkuu sen vieressä sillon ku sil oli sitä hevosten "hajuvettä" (hyttys sitä juttuu) kattokaas nyt ku mul tarttu toi MIE sana hetianhan kirjoitti:Just sillon. Muistatko siellä laavulla sen hyttysverkon? :Dkepaa kirjoitti:aahaa se oli sillon kun en meinannu saada sen MARIAN kaa hervirii siel syömästä pois ja me jäätiin vähän jälkeen :'D je tehtiin tyyliin joku maailmanympärimatka jeeanhan kirjoitti:oon menny kerran ilman satulaa ja suitsia maastossa. Pari talutti. Sanna tais olla taluttamassa. Siitä on kauan.kepaa kirjoitti:nii niaakin ois kiva kokalata joskus muuten... Hanna ootko menny nialla eli yhdeksiköllä?anhan kirjoitti:joo, siks ehotin, kun etkös miettiny jotain reipasta. ;Damanda kirjoitti:
juust niin!anhan kirjoitti:ja sit ku hervör lähti laukkaamaan, niin se vaan karju, että "TYHMÄ KAAKKI"kepaa kirjoitti:haha nauran tääl yksikseni joo kyl muistan ja ku se meinas kutsuu sen äitin paikalle ja syytti hevostansa ku se ei hypänny ja lähti laukkaa x D hahja mie jouduin nukkuu sen vieressä sillon ku sil oli sitä hevosten "hajuvettä" (hyttys sitä juttuu) kattokaas nyt ku mul tarttu toi MIE sana hetianhan kirjoitti:Just sillon. Muistatko siellä laavulla sen hyttysverkon? :Dkepaa kirjoitti:aahaa se oli sillon kun en meinannu saada sen MARIAN kaa hervirii siel syömästä pois ja me jäätiin vähän jälkeen :'D je tehtiin tyyliin joku maailmanympärimatka jeeanhan kirjoitti:oon menny kerran ilman satulaa ja suitsia maastossa. Pari talutti. Sanna tais olla taluttamassa. Siitä on kauan.kepaa kirjoitti:nii niaakin ois kiva kokalata joskus muuten... Hanna ootko menny nialla eli yhdeksiköllä?anhan kirjoitti:joo, siks ehotin, kun etkös miettiny jotain reipasta. ;Damanda kirjoitti:
Ei ees oo Ehkä joku Minä tai Mä.. :Sanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Jepskepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Kepa, millanen mun murre on, vai onko mulla sitä? :D
Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
on sul murre.. vähän sellane rauhallinen ja semmonen ihana.. ei voi sanoin kuvailla XD ;Danhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
haha, ihana juu. En sanois kyl ihanaks. Mutta täällä kaikki puhuu tällee.kepaa kirjoitti:on sul murre.. vähän sellane rauhallinen ja semmonen ihana.. ei voi sanoin kuvailla XD ;Danhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
mm-m asutkos jossain jyväskylän lähettyvillä'Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
No siis mä puhun kai sit sitä jyväskylän murretta, koska asutaan lähellä. ja ama asuu jyväskylässä, ja me puhutaan kyllä samallatavalla.Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Ei ku oon käyny vaa siellä aika paljo.. Lappeenrannasta on sinne aika pitkä matka :Skepaa kirjoitti:mm-m asutkos jossain jyväskylän lähettyvillä'Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Okei. Mie sanon ainaki ton MIE-sanan lappeenrannan murteellaanhan kirjoitti:No siis mä puhun kai sit sitä jyväskylän murretta, koska asutaan lähellä. ja ama asuu jyväskylässä, ja me puhutaan kyllä samallatavalla.Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
mitä sä jyväskylässä sit käyt?Zarkku kirjoitti:Okei. Mie sanon ainaki ton MIE-sanan lappeenrannan murteellaanhan kirjoitti:No siis mä puhun kai sit sitä jyväskylän murretta, koska asutaan lähellä. ja ama asuu jyväskylässä, ja me puhutaan kyllä samallatavalla.Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
joo stiä se on! jyväskylän murreanhan kirjoitti:No siis mä puhun kai sit sitä jyväskylän murretta, koska asutaan lähellä. ja ama asuu jyväskylässä, ja me puhutaan kyllä samallatavalla.Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Joo, en oo vaan ennen tajunnu, että semmonenki on ollu. ehkä se on keski-suomen murre. ;Pkepaa kirjoitti:joo stiä se on! jyväskylän murreanhan kirjoitti:No siis mä puhun kai sit sitä jyväskylän murretta, koska asutaan lähellä. ja ama asuu jyväskylässä, ja me puhutaan kyllä samallatavalla.Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Voi ollaanhan kirjoitti:Joo, en oo vaan ennen tajunnu, että semmonenki on ollu. ehkä se on keski-suomen murre. ;Pkepaa kirjoitti:joo stiä se on! jyväskylän murreanhan kirjoitti:No siis mä puhun kai sit sitä jyväskylän murretta, koska asutaan lähellä. ja ama asuu jyväskylässä, ja me puhutaan kyllä samallatavalla.Zarkku kirjoitti:Miuhu on vissii tarttunu vähä jyväskylän murretta :Skepaa kirjoitti:hehe.. muhun se tarttuu hetiZarkku kirjoitti:Ok. Mie puhun jotai ihme murre-sekotusta :Sanhan kirjoitti:Niin, multamurre. Korpikieltä.Zarkku kirjoitti:Siulla on tommone omituinen mulla-murreanhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa