Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+9
ella
amanda
maywa
sande
anhan
Zarkku
kepaa
Milla
Kapuza
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 40]

1KETÄ TULOSSA?! Empty KETÄ TULOSSA?! To Marras 08, 2007 5:51 am

Kapuza

Kapuza

Ketkä kaikki ovat tulossa/aikovat ilmoittautua tälle nuortenleirille?? Minä olen tulossa ystäväni kanssa sinne!! Ketä heppoja haluaisitte hoitsuiksinne? Ystäväni haluaisi Geislin ja minä taas Músin, Nesin tai Kleopatran (tai Tvisturin).. Smile

Viimeinen muokkaaja, Kapuza pvm Ti Huhti 01, 2008 4:08 am, muokattu 1 kertaa

2KETÄ TULOSSA?! Empty Tehdään To Marras 08, 2007 5:56 am

Kapuza

Kapuza

Voisiko joku kertoa kaiken, mitä näillä leireillä voi tehdä normaalien ratsastusten/vaellusten lisäksi!! En oikein tiedä.. Smile

3KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Marras 09, 2007 1:24 am

Milla

Milla

kiipeillään koreilla ja seinällä, tuulitunnelia, hepojen hoitoa, varustehuoltoa, kaikkee mitä leiriläiset haluaa:D

4KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Marras 12, 2007 8:10 am

kepaa

kepaa

minä tulossa tälle leirille ja siskoni ja yks hanna Smile)) <33 kukas oot mist tuut ja ketä aiot toivoo ja ootko ekaa kertaa vai onko paikka jo tuttu kapuza?? kori kiipeily on mukavaa ;DD se on just parast!

5KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Marras 12, 2007 8:10 am

kepaa

kepaa

ja minä haluuun varmaan nuskan tai hamin ja jörunin

6KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Marras 13, 2007 6:54 am

Kapuza

Kapuza

Joo, eli mie(Katriina) ja miu kaveri(Sara) olla Lappeenrannasta asti.. Ja mie oon ollu kerra aiemmi leirillä, kaverini on eka kertaa.. Me ei vaa mein leiril voitu kaikkee tehä, ku sato.. Sad Ei ollu mitään kiipeilyjä tai kanoottii tai uittoo tai sillalt hyppyy... Meil oli sellane ekstra kiva narusolmu juttu ja jotaa näytelmii.. Mie toivon tosi kovasti Kleoa (oli viimeekski mun hoitsu! IHA IHANA.. se oli vaan kyl sen ekoi leirei sen jälkee ku tuli takas Sahalaa joltaa ratsastuskoulult, et ei millä meinannu pysyy puomil paikallaa, ja ku laitto puuhun ni pyöritti ittensä siihe ympärille iha tiukkaa.. Smile ).. Jos en Kleoa saa, ni sit Jörunn tai Tvistur... Kaverini toivoo vaan Geishliä, ku se on ainoo kehen se oikee kunnolla ihastu, ulkonäön, värin ja luonteen puolesta.. Mie oon kesällä ratsastanu 4½ vuotta ja kaverini 8 vuotta.. Halutaan molemmat uittaa, paljon esteitä, ilman satulaa, leirikisat, kiipeilyjä, solmu... Smile Kiva nähä.. Kerros jotaan ittestäs.. Lisää.. Smile Ku on kiva tietää.. Razz

7KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Marras 14, 2007 1:51 am

kepaa

kepaa

meilläki sato viimeks meilkein koko leirin ajan..oikeestaan aina sillon ku oltiin ratsastamassa, mutta it ei satanu ku oltiin tekemässä muit puuhii (korikiipeilyy, kiipeilyy, suunnistusta, kärryajeluu ja muita ryhmähoommeleitaa Smile Very Happy ) uittamassa käytiin ja vähän tihutti Very Happy yleensä mennään ilman satulaa Very Happy esteitäkin ja öö vikana päivänänennää yleensä MAASTOESTEITÄ JOTKA ON IHANIIi!!<33 VARSINKI PRYMURILL :DD mä oon ollu öö neljästi nyt kyseises paikassa leirillä ja hoitsuina on ollu 1. Slettu 2. Freyja 3. Nesi 4. Prymur jja prymur on ollu paras, vaikka nesikin ja mutki oli kivoi Razz sillalta hyppely... se.. Very Happy Very Happy:D mua vähän pelotti alus olin sillein meenkö vai enkö mee ;D ja kun päätin et nyt prkl hyppään ihan sama.. sit laskettii kolmee 1,2,3 ja sit kaikki kolme (hanna, hanna ja mä) katotaa viel et hyppääkö varmasti kerttu eli mä xD sit vaa hypättii ja oli n ihan iik Exclamation olitteko muuten viimeksi yövaellukjsella albino SOAD ON PARAS! JA SERJ

8KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Marras 17, 2007 12:53 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:meilläki sato viimeks meilkein koko leirin ajan..oikeestaan aina sillon ku oltiin ratsastamassa, mutta it ei satanu ku oltiin tekemässä muit puuhii (korikiipeilyy, kiipeilyy, suunnistusta, kärryajeluu ja muita ryhmähoommeleitaa Smile Very Happy ) uittamassa käytiin ja vähän tihutti Very Happy yleensä mennään ilman satulaa Very Happy esteitäkin ja öö vikana päivänänennää yleensä MAASTOESTEITÄ JOTKA ON IHANIIi!!<33 VARSINKI PRYMURILL :DD mä oon ollu öö neljästi nyt kyseises paikassa leirillä ja hoitsuina on ollu 1. Slettu 2. Freyja 3. Nesi 4. Prymur jja prymur on ollu paras, vaikka nesikin ja mutki oli kivoi Razz sillalta hyppely... se.. Very Happy Very Happy:D mua vähän pelotti alus olin sillein meenkö vai enkö mee ;D ja kun päätin et nyt prkl hyppään ihan sama.. sit laskettii kolmee 1,2,3 ja sit kaikki kolme (hanna, hanna ja mä) katotaa viel et hyppääkö varmasti kerttu eli mä xD sit vaa hypättii ja oli n ihan iik Exclamation olitteko muuten viimeksi yövaellukjsella albino SOAD ON PARAS! JA SERJ

Myö oltiin yövaelluksel.. Se oli kans kivaa. Nyt haluisin se lisäks ja ratsastusten ja vaellusten ja esteiden, ni sen UITON, korikiipeilyn, KIIPEILYN, sillalt hypyn, suunnistuksen, KÄRRYAJON ja niit YHTEISTYÖ tehtävii... Mitä vähemmän on vapaa-aikaa, sen parempi!!

9KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Marras 17, 2007 12:59 am

Kapuza

Kapuza

Eli, mitkäs kaikki hepat nyt siis on "varattu"??'
Ainaki:

Kapuza-Kleo(tai Tvistur/Jörunn)
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Nuska/Hami
Hanna-?
Kepan sisko-?

Kui vanhoi te ootte??(Siis Hanna, Kepa ja Kepan sisko)

Viimeinen muokkaaja, pvm Ti Marras 20, 2007 5:52 am, muokattu 1 kertaa

10KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Marras 19, 2007 10:01 am

Zarkku

Zarkku

Eli minä olen siis se Sara. Niin kuin Kapuza kertoikin, haluan Geislin hoitsuksi. Jos sitä ei saa, niin Jörun tai Bruni olisi kivoja Smile Olen siis ratsastanut sen 8v (tammikuusta), vaikka ei pakosti uskoisi Wink Tulen siis tänne ekaa kertaa. Olisi kiva päästä uittamaan heppoja ja mennä kovaa maastossa Very Happy

11KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 03, 2007 6:50 am

anhan

anhan

Moi, siis mä oon se Hanna.
En osaa käyttää tätä, eli saattaa olla aika monta sekavaa viestiä. Smile
meen ens kesänä 6 kertaa.

12KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 03, 2007 6:53 am

anhan

anhan

Kapuza oli tehnykin listan... Mä en tiedä... Mun serkku on kans tulossa. Ja korjaan ton kepan toiveen, kun se on Muska, eikä nuska. Very Happy
hmm..., jotian nuorta. Äh. Lisään toiveeni myöhemmin.

Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
Hanna-?
Kepan sisko-?

13KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 2:43 am

kepaa

kepaa

Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
Hanna-?
Kepan sisko-kolbakur
Pena(roosa)- Prymur

joo lisäsin maijan kohalle ton kolbin ja yks pena on tulossa sinne <3 oikee nimi on siis roosa mut suosittelin sille prymuriii nii se haluu sen <3 se on mun rats. ryhmäläinen!<3 mut sit maija saa suostuu ku haluun koklaa kolbii ;D

14KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 2:45 am

kepaa

kepaa

juu ja mäki haluun uittaa Smile<3 ko se oli niin kivaa prymur ui tosi ihanasti!<333 meneekö Muska veteen muuten? Hanna? :DD sult kysyn ku varmaa tiijät Smile

15KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 2:51 am

kepaa

kepaa

ja sit voisin ehk myös nesii Very Happy ko se oli nii kiva!<3

16KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 2:53 am

kepaa

kepaa

korikipeilyy oikeesti kantsii koittaa kosk se on nii kivaa Very Happy mä suunnillee tanssin balettiisiel _D

17KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 2:59 am

kepaa

kepaa

mä en haluu leirikisoi!

18KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 4:34 am

Zarkku

Zarkku

Joo. Korikiipeily on tosi hauskaa ;D Tietääkö kukaa, meneekö Geisli nätisti vetee? Leirikilpailut ois kyl iha kivat ^^

19KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 05, 2007 7:52 am

kepaa

kepaa

kai seki vetene menee?? mä en tykkkää leirikisoist kosk jso jotain jännittää ja se saa jotain paineit siin jne nii sit se ei enää ikin haluu niit jne

20KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 1:37 am

sande

sande

mä oon ehkä tulossa jos vanhemmat suostuu maksaa Smile ja haluisin hoitsuks Tvisturin, tai Naudin, jos se on enään siellä ku se oli myynnissä Smile

21KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 2:33 am

maywa

maywa

Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
Hanna-?
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi

Joo mä oon ton kepan sisko siis. Meille se leiri onkin sitten 5. Tähän paikkaan ei sit millään kyllästy Very Happy Laughing

22KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 2:35 am

anhan

anhan

Eikös muskakin mee ihan hyvin veteen? Ainakin sillon, kun kaikki muut hevoset. en muista kyl.
Mä haluisin ehkä jonkun nuoren. tai sit Naudin. Pitää miettiä.

23KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 2:37 am

maywa

maywa

anhan kirjoitti:Eikös muskakin mee ihan hyvin veteen? Ainakin sillon, kun kaikki muut hevoset. en muista kyl.
Mä haluisin ehkä jonkun nuoren. tai sit Naudin. Pitää miettiä.

Joo eiköhän se mee... uskon ainakin Wink

24KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 2:42 am

maywa

maywa

Menikös toi Kolbi veteen hyvin Question Kepa sano et se meni

25KETÄ TULOSSA?! Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 2:45 am

anhan

anhan

kepa, muistatko meijän kärryajon? Razz

Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi

Minkäs ikäsiä ootte? Mä täytän tammikuussa 16.

Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Joulu 07, 2007 12:55 am, muokattu 1 kertaa

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 40]

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa