Hyvää vappua vaan.
Oon syöny hirveesti jäätelöä Ihanaa.
Ja eilen olin amalla.
Oon syöny hirveesti jäätelöä Ihanaa.
Ja eilen olin amalla.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
no kyl se siit ja ei mullakaa menny varmaan hyvin ku menin ekaa kertaa raviväistöä et saat olla ittestäs jo ylpee noilal neljällä askeleellaamanda kirjoitti:Hyvää vappua! vähän myöhässä mut ei se mtn.
Mä en oo tehny mtn erikoista.Hanna oli eilen meillä ja sit tänään olin ratsastamassa ja meni tosi huonosti. Menin ekaa kertaa raviväistöä (ja sain onnistumaan ehkä 4 askelta )
Kellä menit?amanda kirjoitti:Hyvää vappua! vähän myöhässä mut ei se mtn.
Mä en oo tehny mtn erikoista.Hanna oli eilen meillä ja sit tänään olin ratsastamassa ja meni tosi huonosti. Menin ekaa kertaa raviväistöä (ja sain onnistumaan ehkä 4 askelta )
No etkös sä jo vaihtanu sen...?maywa kirjoitti:No ainak neljä hei Ama joskus en saa yhtäkään ku menee niin peppuu päin
Ajattelin vaihtaa avatariim mut en löydä mtään kivaa
joo ku löysin ton ihunananhan kirjoitti:No etkös sä jo vaihtanu sen...?maywa kirjoitti:No ainak neljä hei Ama joskus en saa yhtäkään ku menee niin peppuu päin
Tunnetko sen toisen maijan?maywa kirjoitti:Hei jee meit tulee olemaan kaks Maijaa leirillä saatte mennä meissä sekasin
okei, se on kyllä aika hieno. Ainakin siihen kiinnittää huomiota, kun se on noin värikäs.maywa kirjoitti:joo ku löysin ton ihunananhan kirjoitti:No etkös sä jo vaihtanu sen...?maywa kirjoitti:No ainak neljä hei Ama joskus en saa yhtäkään ku menee niin peppuu päin
En tunne se on kertun kaverin kaverianhan kirjoitti:Tunnetko sen toisen maijan?maywa kirjoitti:Hei jee meit tulee olemaan kaks Maijaa leirillä saatte mennä meissä sekasin
Okei. No leirin jälkeen sit tunnet sen, mitä luultavammin.maywa kirjoitti:En tunne se on kertun kaverin kaverianhan kirjoitti:Tunnetko sen toisen maijan?maywa kirjoitti:Hei jee meit tulee olemaan kaks Maijaa leirillä saatte mennä meissä sekasin
: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut tunnetteko muita kerttui ku mäamanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
Vähän mua väsyttää... oon tetissä tallilla ja oon siivonu koko tallin ja ruokkinut hevosia ja kaikkee.. On kyl kivaa mutta aika raskasta.
Hanna: Kattelin noit leirikuvia ja sit siellä oli vaahtokarkki kuva, oliks se nyt hitonhaudalta. Nauroin sille ihan hirveesti, huomaa että oon aika väsyny
Mun mummo on kerttu! Ja tallil käy yks amanda...kepaa kirjoitti:: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut tunnetteko muita kerttui ku mäamanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
Vähän mua väsyttää... oon tetissä tallilla ja oon siivonu koko tallin ja ruokkinut hevosia ja kaikkee.. On kyl kivaa mutta aika raskasta.
Hanna: Kattelin noit leirikuvia ja sit siellä oli vaahtokarkki kuva, oliks se nyt hitonhaudalta. Nauroin sille ihan hirveesti, huomaa että oon aika väsyny
: )) mummolles terkkui et sillä on erittäin hieno nimi!Kapuza kirjoitti:Mun mummo on kerttu! Ja tallil käy yks amanda...kepaa kirjoitti:: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut tunnetteko muita kerttui ku mäamanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
hahahhaahhhaaa.. Vähän se on hauska kuva. Olin unohtanu koko jutun:Damanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
Mä tiedän yhen kertun, joka on kuus vuotta.kepaa kirjoitti:: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut tunnetteko muita kerttui ku mäamanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
: Danhan kirjoitti:hahahhaahhhaaa.. Vähän se on hauska kuva. Olin unohtanu koko jutun:Damanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
Mökkeilyä!anhan kirjoitti:Ama, äiti sano, että me mennään mökille huomenna (sunnuntaina). Tekin kai tuutte.
Kerttu.. Tulee iha mielee "terttu"..anhan kirjoitti:Mä tiedän yhen kertun, joka on kuus vuotta.kepaa kirjoitti:: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut tunnetteko muita kerttui ku mäamanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
Heheamanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.
Joo. Ei se kyl oo meidän mökki, vaan meijän mummelin ja pappelin.Kapuza kirjoitti:Mökkeilyä!anhan kirjoitti:Ama, äiti sano, että me mennään mökille huomenna (sunnuntaina). Tekin kai tuutte.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa