anhan kirjoitti:Heräsin eilen vähän yli seittämän ja tänään klo 7.40. Ihan liian aikasin, nythän on loma. :S
Hyi eihän noin aikasin saa herää. Mä heräsin tos puol 10 paikkeilla siihen et porukat lähtee autol johki ( Olisin halunnu viel nukkuu 2 h
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
anhan kirjoitti:Heräsin eilen vähän yli seittämän ja tänään klo 7.40. Ihan liian aikasin, nythän on loma. :S
No ei sentään kahteentoista voi nukkua mitenkään. Mutta totta, heräsin liian aikasinmaywa kirjoitti:anhan kirjoitti:Heräsin eilen vähän yli seittämän ja tänään klo 7.40. Ihan liian aikasin, nythän on loma. :S
Hyi eihän noin aikasin saa herää. Mä heräsin tos puol 10 paikkeilla siihen et porukat lähtee autol johki ( Olisin halunnu viel nukkuu 2 h
oisit nukkunu sikeemmin idioottimaywa kirjoitti:anhan kirjoitti:Heräsin eilen vähän yli seittämän ja tänään klo 7.40. Ihan liian aikasin, nythän on loma. :S
Teeemu oli ihana, se meni tosi nätisti sulkui ja sain kovasti kehuja<3 olen ylpeäKapuza kirjoitti:Hehee, joo just noi! Oliks se Teemu millane?kepaa kirjoitti:nii tai jkato meen joka tinen päivä hevosella ja joka toine kopterilla<3 eilen oli mahti tuntiKapuza kirjoitti:Jeee... Sä istut hepan selässä, joka laukkaa paikallaan helikopterin katolla!kepaa kirjoitti:joo mutkiKapuza kirjoitti:Miul on oma palvelija, joka satuloi miulle uljaan kimon oriin joka aamu ni laukkaan sillä sitte naistensatulassa joka päivä pari kilsaa kouluun... ;P Sitten se palvelija juoksee siin vierel, ja ottaa sen hepan koululla.amanda kirjoitti:Mulla on rahtilaiva, meen jyväsjärvee pitkin sillä kouluun <- minäkepaa kirjoitti:hehe iinpä. : D mä taas meen aina helikopterilla kouluun vaikka asun 500m päästä koulusta ^^anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Hehee, itse Hanna-Suuruus...kepaa kirjoitti:: DDD hahahahanhan kirjoitti:Voi harmi. No mutta kyllä te joskus pääsette. En mäkään ois varmaan teidän ikäsenä päässy. (Ite kun oon kattokaas niin iso. Kröhm...)Kapuza kirjoitti:Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Mä hommaan jostain töitä ja meen varmaan Provinnssin. sitten sitten.. Keitelejazzeille meen varmaan ja oon kavereiden kaa. Eipä kai muuta.
Jepjep. Mun eessä menee aina semmonen "leveä kuljetus"-auto.
anhan kirjoitti:No ei sentään kahteentoista voi nukkua mitenkään. Mutta totta, heräsin liian aikasinmaywa kirjoitti:anhan kirjoitti:Heräsin eilen vähän yli seittämän ja tänään klo 7.40. Ihan liian aikasin, nythän on loma. :S
Hassua kun sanotte kepan kaa "herää" eikä "herätä". ;D
Mä menin eilen estetunnin cassulla,meni ihan hyvinmaywa kirjoitti:Teeemu oli ihana, se meni tosi nätisti sulkui ja sain kovasti kehuja<3 olen ylpeäKapuza kirjoitti:Hehee, joo just noi! Oliks se Teemu millane?kepaa kirjoitti:nii tai jkato meen joka tinen päivä hevosella ja joka toine kopterilla<3 eilen oli mahti tuntiKapuza kirjoitti:Jeee... Sä istut hepan selässä, joka laukkaa paikallaan helikopterin katolla!kepaa kirjoitti:joo mutkiKapuza kirjoitti:Miul on oma palvelija, joka satuloi miulle uljaan kimon oriin joka aamu ni laukkaan sillä sitte naistensatulassa joka päivä pari kilsaa kouluun... ;P Sitten se palvelija juoksee siin vierel, ja ottaa sen hepan koululla.amanda kirjoitti:Mulla on rahtilaiva, meen jyväsjärvee pitkin sillä kouluun <- minäkepaa kirjoitti:hehe iinpä. : D mä taas meen aina helikopterilla kouluun vaikka asun 500m päästä koulusta ^^anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Hehee, itse Hanna-Suuruus...kepaa kirjoitti:: DDD hahahahanhan kirjoitti:Voi harmi. No mutta kyllä te joskus pääsette. En mäkään ois varmaan teidän ikäsenä päässy. (Ite kun oon kattokaas niin iso. Kröhm...)Kapuza kirjoitti:Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Mä hommaan jostain töitä ja meen varmaan Provinnssin. sitten sitten.. Keitelejazzeille meen varmaan ja oon kavereiden kaa. Eipä kai muuta.
Niinpä, ja me ei enää puhuta (ainakaan kovin paljon) aiheen ohi esim. hevospuolella. Eli ollaan parannettu tapojamme Ei mua ainakaan haittaa noi lainaukset.anhan kirjoitti:Jep, me ollaan viitselijäitä ja jaksavaisia, niin me jaksetaan lainailla näitä viestejä. ;DRepe kirjoitti:On teilläki keskustelut!! Ku pitäis puhuu hepoista ja Sahalasta... Ja miten te oikeesti jaksatte lainailla vaan viestejä. Häikäsee silmiä ku yrittää lukee
Ja meille ei oikein voi antaa tiettyä aihetta, josta pitää puhua, kun me poiketaan siitä kuitenkin. Paljon hauskempaa puhua kaikesta mitä mieleen juolahtaa.
HUPS SORI. TON TEEMU VIESTIN ET TEEMU MENI HINOSTI SULKUI OON SIT MÄ ELI KERTTU JA SI TOI MYÖS ET NUKU SIKEEMMIN IDIOOTTI ON MYÖS MUN VIESTI MUTKU MAIJA EI OO KIRJAUTUNU ULOS NII VAHONGOSSA PISTIN SIT MAIJAN NIKILLÄmaywa kirjoitti:Teeemu oli ihana, se meni tosi nätisti sulkui ja sain kovasti kehuja<3 olen ylpeäKapuza kirjoitti:Hehee, joo just noi! Oliks se Teemu millane?kepaa kirjoitti:nii tai jkato meen joka tinen päivä hevosella ja joka toine kopterilla<3 eilen oli mahti tuntiKapuza kirjoitti:Jeee... Sä istut hepan selässä, joka laukkaa paikallaan helikopterin katolla!kepaa kirjoitti:joo mutkiKapuza kirjoitti:Miul on oma palvelija, joka satuloi miulle uljaan kimon oriin joka aamu ni laukkaan sillä sitte naistensatulassa joka päivä pari kilsaa kouluun... ;P Sitten se palvelija juoksee siin vierel, ja ottaa sen hepan koululla.amanda kirjoitti:Mulla on rahtilaiva, meen jyväsjärvee pitkin sillä kouluun <- minäkepaa kirjoitti:hehe iinpä. : D mä taas meen aina helikopterilla kouluun vaikka asun 500m päästä koulusta ^^anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Hehee, itse Hanna-Suuruus...kepaa kirjoitti:: DDD hahahahanhan kirjoitti:Voi harmi. No mutta kyllä te joskus pääsette. En mäkään ois varmaan teidän ikäsenä päässy. (Ite kun oon kattokaas niin iso. Kröhm...)Kapuza kirjoitti:Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Arvasin, ettei maija harrasta yksinpuhelua ja hauku itteään idiootiks. ;D No ei se mitään, vahinkoja sattuu.kepaa kirjoitti:HUPS SORI. TON TEEMU VIESTIN ET TEEMU MENI HINOSTI SULKUI OON SIT MÄ ELI KERTTU JA SI TOI MYÖS ET NUKU SIKEEMMIN IDIOOTTI ON MYÖS MUN VIESTI MUTKU MAIJA EI OO KIRJAUTUNU ULOS NII VAHONGOSSA PISTIN SIT MAIJAN NIKILLÄmaywa kirjoitti:Teeemu oli ihana, se meni tosi nätisti sulkui ja sain kovasti kehuja<3 olen ylpeäKapuza kirjoitti:Hehee, joo just noi! Oliks se Teemu millane?kepaa kirjoitti:nii tai jkato meen joka tinen päivä hevosella ja joka toine kopterilla<3 eilen oli mahti tuntiKapuza kirjoitti:Jeee... Sä istut hepan selässä, joka laukkaa paikallaan helikopterin katolla!kepaa kirjoitti:joo mutkiKapuza kirjoitti:Miul on oma palvelija, joka satuloi miulle uljaan kimon oriin joka aamu ni laukkaan sillä sitte naistensatulassa joka päivä pari kilsaa kouluun... ;P Sitten se palvelija juoksee siin vierel, ja ottaa sen hepan koululla.amanda kirjoitti:Mulla on rahtilaiva, meen jyväsjärvee pitkin sillä kouluun <- minäkepaa kirjoitti:hehe iinpä. : D mä taas meen aina helikopterilla kouluun vaikka asun 500m päästä koulusta ^^anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Hehee, itse Hanna-Suuruus...kepaa kirjoitti:: DDD hahahahanhan kirjoitti:Voi harmi. No mutta kyllä te joskus pääsette. En mäkään ois varmaan teidän ikäsenä päässy. (Ite kun oon kattokaas niin iso. Kröhm...)Kapuza kirjoitti:Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Nää lainaukset on just hauskoja!amanda kirjoitti:Niinpä, ja me ei enää puhuta (ainakaan kovin paljon) aiheen ohi esim. hevospuolella. Eli ollaan parannettu tapojamme Ei mua ainakaan haittaa noi lainaukset.anhan kirjoitti:Jep, me ollaan viitselijäitä ja jaksavaisia, niin me jaksetaan lainailla näitä viestejä. ;DRepe kirjoitti:On teilläki keskustelut!! Ku pitäis puhuu hepoista ja Sahalasta... Ja miten te oikeesti jaksatte lainailla vaan viestejä. Häikäsee silmiä ku yrittää lukee
Ja meille ei oikein voi antaa tiettyä aihetta, josta pitää puhua, kun me poiketaan siitä kuitenkin. Paljon hauskempaa puhua kaikesta mitä mieleen juolahtaa.
niinpä, ei muakaa häiritse nälaunaukset ja saadaan enemmän sivuja kulumaan ku muut ja sit ollaan muka kirjoteltu enemmän )anhan kirjoitti:Nää lainaukset on just hauskoja!amanda kirjoitti:Niinpä, ja me ei enää puhuta (ainakaan kovin paljon) aiheen ohi esim. hevospuolella. Eli ollaan parannettu tapojamme Ei mua ainakaan haittaa noi lainaukset.anhan kirjoitti:Jep, me ollaan viitselijäitä ja jaksavaisia, niin me jaksetaan lainailla näitä viestejä. ;DRepe kirjoitti:On teilläki keskustelut!! Ku pitäis puhuu hepoista ja Sahalasta... Ja miten te oikeesti jaksatte lainailla vaan viestejä. Häikäsee silmiä ku yrittää lukee
Ja ei kai täällä meidän leiritopicissa oo mitään virallista aihetta, kun me ei siihen kyetä. Eikä tarviikkaan.
joo, liittyy niin näihin meijän ottsikoihin xDRepe kirjoitti:No ihan sama.. Mut on teil silti aika mielenkiintoiset jutut.
MINÄÄÄKIIIN!!!11<3 ää oikeesti mulla onleirikuume<3amanda kirjoitti:TAHDON LEIRILLEEEE!!!
Laainauuksettt ion kiiiivojjaaaaa....kepaa kirjoitti:niinpä, ei muakaa häiritse nälaunaukset ja saadaan enemmän sivuja kulumaan ku muut ja sit ollaan muka kirjoteltu enemmän )anhan kirjoitti:Nää lainaukset on just hauskoja!amanda kirjoitti:Niinpä, ja me ei enää puhuta (ainakaan kovin paljon) aiheen ohi esim. hevospuolella. Eli ollaan parannettu tapojamme Ei mua ainakaan haittaa noi lainaukset.anhan kirjoitti:Jep, me ollaan viitselijäitä ja jaksavaisia, niin me jaksetaan lainailla näitä viestejä. ;DRepe kirjoitti:On teilläki keskustelut!! Ku pitäis puhuu hepoista ja Sahalasta... Ja miten te oikeesti jaksatte lainailla vaan viestejä. Häikäsee silmiä ku yrittää lukee
Ja ei kai täällä meidän leiritopicissa oo mitään virallista aihetta, kun me ei siihen kyetä. Eikä tarviikkaan.
jeee niiin on ja on tosi kiva kirjiottaa pitkiä viestejä, eikö teistäkin, se on ihan tyhmää että minä joudun lukemaan kokeisiin viikonloppuna koska viikonloppu on lepäilyä varten, eikö teistäkin nuorukaiset mutta tämän äivän pelastaa ratsastus. ihanaa päästä menemään pitkästä aikaa puomeja. toivottavasti meillä on tänäänkin koko maneesi ku viimeks oli melkee ku hepat oli ulkone ((: ja viimeks tunti oli niin iiihana<3Kapuza kirjoitti:Laainauuksettt ion kiiiivojjaaaaa....kepaa kirjoitti:niinpä, ei muakaa häiritse nälaunaukset ja saadaan enemmän sivuja kulumaan ku muut ja sit ollaan muka kirjoteltu enemmän )anhan kirjoitti:Nää lainaukset on just hauskoja!amanda kirjoitti:Niinpä, ja me ei enää puhuta (ainakaan kovin paljon) aiheen ohi esim. hevospuolella. Eli ollaan parannettu tapojamme Ei mua ainakaan haittaa noi lainaukset.anhan kirjoitti:Jep, me ollaan viitselijäitä ja jaksavaisia, niin me jaksetaan lainailla näitä viestejä. ;DRepe kirjoitti:On teilläki keskustelut!! Ku pitäis puhuu hepoista ja Sahalasta... Ja miten te oikeesti jaksatte lainailla vaan viestejä. Häikäsee silmiä ku yrittää lukee
84 päivää, laskin justmaywa kirjoitti:Vai on se kerttu menny säätää mun nickil jotain Onkos joku laskenu monta päivää leiriin, mä en jaksa Yähh haluun jo leirilleeeee ja haluun mennä kovaa kolbin kaaa-aa-a-aa
niin vähän enää! vähän kivaa<3 Jeejee joskus oli viel yli sata :S:Samanda kirjoitti:84 päivää, laskin justmaywa kirjoitti:Vai on se kerttu menny säätää mun nickil jotain Onkos joku laskenu monta päivää leiriin, mä en jaksa Yähh haluun jo leirilleeeee ja haluun mennä kovaa kolbin kaaa-aa-a-aa
Terävä havainto!Repe kirjoitti:No ihan sama.. Mut on teil silti aika mielenkiintoiset jutut.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa