Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+9
ella
amanda
maywa
sande
anhan
Zarkku
kepaa
Milla
Kapuza
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 39 / 40]

951KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 2:25 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.

Vähän mua väsyttää... oon tetissä tallilla ja oon siivonu koko tallin ja ruokkinut hevosia ja kaikkee.. On kyl kivaa mutta aika raskasta.
Hanna: Kattelin noit leirikuvia ja sit siellä oli vaahtokarkki kuva, oliks se nyt hitonhaudalta. Nauroin sille ihan hirveesti, huomaa että oon aika väsyny Smile
: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut Wink tunnetteko muita kerttui ku mä
Mä tiedän yhen kertun, joka on kuus vuotta. Very Happy
Kerttu.. Tulee iha mielee "terttu"..
Kerttu on hyvä nimi. Varsinkin kun tuntee Kepan. Sille Kerttu on niin sopiva nimi! ;P

952KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 9:32 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:Ama, äiti sano, että me mennään mökille huomenna (sunnuntaina). Tekin kai tuutte. Razz
Mökkeilyä!
Joo. Ei se kyl oo meidän mökki, vaan meijän mummelin ja pappelin. Razz
Joo ollaan tulossa.

953KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:01 pm

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:Ama, äiti sano, että me mennään mökille huomenna (sunnuntaina). Tekin kai tuutte. Razz
Mökkeilyä!
Joo ollaan tulossa.
Me tullaan sittenkin myös sinne mummolaan.

954KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:15 pm

anhan

anhan

Täällä ei puhuta mitään viisasta, niin kertokaas vaikka, millon varasitte leirinne? Razz
Mä varasin viime kesänä viime leirin viimesenä päivänä.

955KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:28 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Täällä ei puhuta mitään viisasta, niin kertokaas vaikka, millon varasitte leirinne? Razz
Mä varasin viime kesänä viime leirin viimesenä päivänä.
Mie ja sara varattii tossa oiskos ollu joku lokakuu, tai jotaa? En oo varma.

956KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:29 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan ollut missään paikassa, missä olis ollut kaks Amandaa. Vaikka ei ees oo kovin harvinainen nimi.

Vähän mua väsyttää... oon tetissä tallilla ja oon siivonu koko tallin ja ruokkinut hevosia ja kaikkee.. On kyl kivaa mutta aika raskasta.
Hanna: Kattelin noit leirikuvia ja sit siellä oli vaahtokarkki kuva, oliks se nyt hitonhaudalta. Nauroin sille ihan hirveesti, huomaa että oon aika väsyny Smile
: DD ookkee. Kiva ku mäki ymmärrän. Niin öö joo nii en mäkää tunne ku itteni. Siis jonka nim on Kerttu. Ja tunnen vaa yhen Amandan eli sut Wink tunnetteko muita kerttui ku mä
Kerttu on hyvä nimi. Varsinkin kun tuntee Kepan. Sille Kerttu on niin sopiva nimi! ;P
Kerttu sopii hyvin sellasille enegrikisille akkeleille. ja vanhuksille

957KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:29 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Mökkeilyä!
Aww.. Mummeli ja pappeli <3

958KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:30 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Mökkeilyä!
Niin, sanon aika usein niitä niillä nimillä.
Tai oikeestaan ne on mummi ja pappa.
Ja sit toiset isovanhemmat äitin puolelta on mummo ja ukki. Very Happy

959KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:34 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Mökkeilyä!
Mie sanon sekasi mummo tai mummi tai mummeli.. Toine uki kuoli ku en ollu ees syntyny ja toine ehk viis vuotta sitte auto-onnettomuudes

960KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:35 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Mökkeilyä!
Mie sanon sekasi mummo tai mummi tai mummeli.. Toine uki kuoli ku en ollu ees syntyny ja toine ehk viis vuotta sitte auto-onnettomuudes
Sad

961KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 10, 2008 11:36 pm

Kapuza

Kapuza

Siit on jo toosi kaua.. Enkä mie ees sillee tajunnu kunnol ku olin nii pikkune.. Jollaa kakkosel. On siit sit viel pidempää

962KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Toukokuu 11, 2008 2:23 am

maywa

maywa

Hei ihmiset ku mul ei oo mitään tekemistä niin ajattelin thedä teille pienen gallupin elephant

1 Monesko leiri tuleva leirisi on Sahalassa?

2 Kuka hevosista on nyt ensimmäisenä toiveena hoitohevoseksi?

3 Tykkäätkö enemmän sellaisista tavallisista menijöistä vai vauhtihirmuista hulluista?

4 Kuinka monta tyyppiä tulevalta leiriltä olet jo nähnyt livenä?

5 Mitä odotat eniten tulevalta leiriltä?

6 Aijotko hypätä sillalta?

7 Tuletko jo sunnuntaina tilalle?

8 Oletko pessismisti, vai optimisti?

9 Ootko hullu vai tuplahullu? (Niin siis tälle leirillehän ei taviksia nähtävästi oo tulossa Very Happy )

Muahha no oli aika tylsä mut vastailkaa silti monkey cat alien elephant albino cherry I love you What a Face

963KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Toukokuu 11, 2008 2:28 am

maywa

maywa

Noo vastaan nyt ite eka

Viides
Kolbii ♥
3 Tykkäätkö enemmän sellaisista tavallisista menijöistä vai vauhtihirmuista hulluista?
Vauhtihirmut on iiihania
Venaas 6 ihmistä Smile
OOO kaikkee uittamista ja maasto esteitä ehk eniten
En taida No
Tottakai Very Happy
Optimisti
9 Ootko hullu vai tuplahullu? (Niin siis tälle leirillehän ei taviksia nähtävästi oo tulossa Very Happy ) Varmaan tuplahullu... ehkä Twisted Evil

964KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Toukokuu 11, 2008 11:07 am

anhan

anhan

- Kuudes
- Uljas keinuhevonen Spurtti. Nokuemmääoovarma. Ehkä Tvistur.
- Vauhtihirmuista hulluista. Ei saa olla liimakinttu. Ja tavallista enemmän sekasin. (Kolbimenijä on just hyvä)
- Näillä näkymin vain kolme. Very Happy ja kerran katoin peiliin.
- Maastoja, laukkaa, uittoa, uusia ihmisiä, ruokaa, uintia, saunaa, karkkia, Kolbin näkemitä ja teitä Hyvä Herrasväki. Smile
- Joo!
- Joo!
Joo! Optimisti siis. Muistelisin.
9 Ootko hullu vai tuplahullu? (Niin siis tälle leirillehän ei taviksia nähtävästi oo tulossa Very Happy )
- Oon niin sekasin, että vastaaminenkin on vaikeeta. Triplahullu.

Viimeinen muokkaaja, anhan pvm Ma Toukokuu 12, 2008 5:25 am, muokattu 1 kertaa

965KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Toukokuu 12, 2008 5:13 am

amanda

amanda

Kolmas
Kleopatra
Sellanen sekotus, vauhtihirmu menijä. Mutta mielummin hullu kun sellanen hidas
3 kai.. paitsi jos sinne tulee
uittamista ja maasto esteitä
Aiotko hypätä sillalta?
jos vesi on tarpeeks lämmintä
todellakin
yleensä optimisti
9 Ootko hullu vai tuplahullu? (Niin siis tälle leirillehän ei taviksia nähtävästi oo tulossa Very Happy ) Villiintyessäni tuplahullu

966KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Toukokuu 12, 2008 5:25 am

Kapuza

Kapuza

Toka XD
Mús ja Nesi <3
Vauhtihullut! <3
ÖÖhh.. Sara, assi, ella, eve, mie, petra.. 6 siis.
Kaikkea! Maastoesteitä, uittoa..
Jokuha sanoo mulle, et "nyt prrkule kapu hyppäät".. Very Happy
Ofcourse!
En osaa sanoo. Ajattelen kyl turhan usein pessimistisesti, mut..
9 Ootko hullu vai tuplahullu? (Niin siis tälle leirillehän ei taviksia nähtävästi oo tulossa Very Happy ) Hihi.. Tuplahullu? Triplahullu?

967KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Toukokuu 13, 2008 7:50 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

j: DD jee cheers kiitos

968KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Toukokuu 13, 2008 7:53 am

kepaa

kepaa

viides
muska
vauhtihirmut ja hullut on mun mieleen
ama, hanna, maija, riikka, toinen maija (sanna), en kai muit?
kaikkee jännää ja kivaa ja toivottavsti pääsee uittaa ja paljon kavereit tietty ja öö kovaa menoo
se on viel harkinnassa, viime leirillä hyppäsin vaa kerran ja senki kerran meinasin jänistää! hanna + pikku hanna katto ja varmisti viel et hyppään! mulla on ikävä mun leirikavereitsa!
TOTTA HELVATUSSA
mikä se on tai mitä ne on
9 Ootko hullu vai tuplahullu? (Niin siis tälle leirillehän ei taviksia nähtävästi oo tulossa Very Happy )`tuplahullu!!!!! ainaki hannan mielestä : )

farao king sunny Sleep drunken @ Evil or Very Mad Wink Exclamation @ I love you Twisted Evil Evil or Very Mad Smile Very Happy afro

969KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Toukokuu 13, 2008 9:15 am

anhan

anhan

Kepa oot kyllä tuplahullu. Very Happy

970KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Toukokuu 13, 2008 10:43 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Kepa oot kyllä tuplahullu. Very Happy
Nii, tai sit kato itte oot kvartettohullu, ni kepa vaikuttaa vaan tuplikselta, vaikkei sitä ookkaa, vaa triplahullu..

971KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Toukokuu 14, 2008 2:18 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
Nii, tai sit kato itte oot kvartettohullu, ni kepa vaikuttaa vaan tuplikselta, vaikkei sitä ookkaa, vaa triplahullu..
cheers jee oon saanu uuden nimikkeen! tässä tulee kaikki hymiöt: valitkaa teijän mielestä kakitas hienoin: Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you No @ cyclops clown pirat tongue silent pale alien cat monkey pig rabbit bounce confused affraid Basketball cheers bom drunken Sleep sunny albino cherry santa rendeer farao king queen jocolor geek scratch study elephant flower afro lol!

Ja en oo nähny täällä foorumeilla että kukaan ois kättäny tätä Like a Star @ heaven hymiöö, aika ruma onki!!!! hahahahha cheers cat

972KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Toukokuu 14, 2008 2:19 am

kepaa

kepaa

niin ja tietenkin oma suosikkini on jos saa valta 2 niin: Twisted Evil What a Face

973KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Toukokuu 14, 2008 11:08 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
cheers jee oon saanu uuden nimikkeen! tässä tulee kaikki hymiöt: valitkaa teijän mielestä kakitas hienoin: Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you No @ cyclops clown pirat tongue silent pale alien cat monkey pig rabbit bounce confused affraid Basketball cheers bom drunken Sleep sunny albino cherry santa rendeer farao king queen jocolor geek scratch study elephant flower afro lol!

Ja en oo nähny täällä foorumeilla että kukaan ois kättäny tätä Like a Star @ heaven hymiöö, aika ruma onki!!!! hahahahha cheers cat
Mun suosikki: Shocked

974KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 15, 2008 5:21 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

Ööh.. Vaikee valita.. Mun lempparit on :Shocked Twisted Evil Rolling Eyes Embarassed What a Face

975KETÄ TULOSSA?! - Sivu 39 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 15, 2008 5:36 am

Kapuza

Kapuza

*KAPUZA(Katriina)-Nesi (Mús/Kleo)

*ZARKKU(Sara)-Geisli (Bruni)

*KEPA-Muska/Hami

*ANHAN(Hanna)-NAD (Tvistur)

*MAYWA-Kolbakur/Heida

*PENA(Roosa)- Prymur

*EVE-Slettu (Katla)

*AMANDA-Kleo

*ELLA-Lusia

*RIINA-Lysa/Nad

*PETRA-Halla

*RIIKKA- Hami

*MAIJA - Erill

Ketä muit tiietää et on tulos, mut ei oo täs listas viel?
...No ainaki Petra ja Assi, mutten kyl enää muista niitte hoitsutoiveita.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 39 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa