Niinpä. Miuhukki tarttuu murteet tosi helposti, mut lähtee myös nopeesti päästä. Mie puhun aina sekalaista murretta, oikeestaan.anhan kirjoitti:Niinpä.Ei me mun mielestä (siis sinä ja minä) puhuta mitään murretta. Eikä varmaan Evekään, ku se asuu meidän välissä. (muistanko oikein...)amanda kirjoitti:Murteet on kyllä ihania. Muhun tarttuu tosi nopeesti murteet. Leirin lopussa puhun jotain ihan ihme kieltä aina kun siihen on sekottunut kaikki murteet joita muut puhuu.
Mä en oo koskaan tajunnut, että puhun jotain kunnon murretta. Mutta asun siis ihan jyväskylässä nii puhun varmaan just keskisuomen murretta. Vaikka Äänekoski on aika lähellä jyväskylää, niin sielläkin puhutaan vähän eri tavalla.
Mä en haluais niitä jotka mulla on jo ollut hoitohevosiks, eli Eriliä ja HErviriä.Ihan vaan sen takia että haluan kokeilla uutta. Enkä haluais myöskään mitään tosi hidasta, koska tykkään enemmän vauhdikkaista hevosista.
Äänekoskella ja Jyväskylässä kyllä puhutaan suht samalla tavalla. Tai ei oo eroo, muutaku tänne käpykylään ei kantaudu mitään slangisanoja.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat