kepaa kirjoitti:minkä pääsit läpi.. oon pihalla oikeesti! !d::Dafdjsdfjsd fdjgi hongla bongaaaKapuza kirjoitti:Siul on varmaa vesimelonin kokoset aivot!?anhan kirjoitti:Jihuu, pääsin toisenkin kerran sen läpi.
mahjongin
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
kepaa kirjoitti:minkä pääsit läpi.. oon pihalla oikeesti! !d::Dafdjsdfjsd fdjgi hongla bongaaaKapuza kirjoitti:Siul on varmaa vesimelonin kokoset aivot!?anhan kirjoitti:Jihuu, pääsin toisenkin kerran sen läpi.
oii<3 jee hiihtolomaa. jee ejeeeanhan kirjoitti:No eipä me enää taideta kipeenä olla.
Koira on ollu jo pikku lenkillä narussa. Ihan kiltti se on.
Ja osaa istua joten kuten ja makupalan kanssa menee maahan. (maahan ei vielä suju ihan täysin.)
Millonkas Ama tuutte meille koiraa kattomaan?
käyn ehkä hämeenlinnassa serkkujen luona, hanna tuu meille jos tuu hesaaa n;)anhan kirjoitti:mitäs aiotte tehä hiihtolomalla?
Mä en tiiä. EHKÄ käyn jossain vaiheessa helsingissä.
Oon ainakin kavereitten kaa.
Jooo.kepaa kirjoitti:käyn ehkä hämeenlinnassa serkkujen luona, hanna tuu meille jos tuu hesaaa n;)anhan kirjoitti:mitäs aiotte tehä hiihtolomalla?
jreeeee.. minne päin olisit niiku tulos tänneanhan kirjoitti:Jooo.kepaa kirjoitti:käyn ehkä hämeenlinnassa serkkujen luona, hanna tuu meille jos tuu hesaaa n;)anhan kirjoitti:mitäs aiotte tehä hiihtolomalla?
Mun tädin luokse, mjutta eilen vasta pohdin asiaa. ei kyl asu teidän lähellä.kepaa kirjoitti:jreeeee.. minne päin olisit niiku tulos tänneanhan kirjoitti:Jooo.kepaa kirjoitti:käyn ehkä hämeenlinnassa serkkujen luona, hanna tuu meille jos tuu hesaaa n;)anhan kirjoitti:mitäs aiotte tehä hiihtolomalla?
missäs hän asuuanhan kirjoitti:Mun tädin luokse, mjutta eilen vasta pohdin asiaa. ei kyl asu teidän lähellä.kepaa kirjoitti:jreeeee.. minne päin olisit niiku tulos tänneanhan kirjoitti:Jooo.kepaa kirjoitti:käyn ehkä hämeenlinnassa serkkujen luona, hanna tuu meille jos tuu hesaaa n;)anhan kirjoitti:mitäs aiotte tehä hiihtolomalla?
minäkin haluan.. meen kyllä hämeenlinnaan viettää lomaa serkkujen kanssa ja hauskaa tulee!Kapuza kirjoitti:Pääsen hiihtolomalla jonnekki vierumäkee issikkavaellukselle.
Jee!amanda kirjoitti:Mäkin pääsen issikkavaellukselle (ehkä) Glediin..
Niimpä, mut etpäs pääsekkää viel. XD Mie pääsen! Hää-hääanhan kirjoitti:Mäkin haluun tölttäilemään
niinpä...Kapuza kirjoitti:Niimpä, mut etpäs pääsekkää viel. XD Mie pääsen! Hää-hääanhan kirjoitti:Mäkin haluun tölttäilemään
Hei! Eihä siihe kesää oo ku kevät täs välissä... ;Danhan kirjoitti:niinpä...Kapuza kirjoitti:Niimpä, mut etpäs pääsekkää viel. XD Mie pääsen! Hää-hääanhan kirjoitti:Mäkin haluun tölttäilemään
en mäkään oo päässy tölttäämää mut tänää onneks pääsee ridaaKapuza kirjoitti:Hei! Eihä siihe kesää oo ku kevät täs välissä... ;Danhan kirjoitti:niinpä...Kapuza kirjoitti:Niimpä, mut etpäs pääsekkää viel. XD Mie pääsen! Hää-hääanhan kirjoitti:Mäkin haluun tölttäilemään
Ai kenen kaa oot menossa Tallinnaan?amanda kirjoitti:Mä en pääsekkään sinne vaellukselle, kun lähden Tallinnaa.
Mä olin perjantaina ratsastamassa ja menin Wilillä, se on sellanen ihana suokkiruuna. Oon saattanut kirjottaa tästä jo...
Mulla on huomenna ratsastustunti ja sitten alkaa hiihtoloma...
No sepä just.Kapuza kirjoitti:Hei! Eihä siihe kesää oo ku kevät täs välissä... ;Danhan kirjoitti:niinpä...Kapuza kirjoitti:Niimpä, mut etpäs pääsekkää viel. XD Mie pääsen! Hää-hääanhan kirjoitti:Mäkin haluun tölttäilemään
ARGH!! koko ridaustunti meni niiin pilalle ku meil oli joku siainen jonka nimi on Ursula nii meil on estetunti nii me hitto mentii vaa jotain kavalettei!!!1 meijän ois pitäny oikeen open kaa mennä jumppasarjoianhan kirjoitti:No sepä just.Kapuza kirjoitti:Hei! Eihä siihe kesää oo ku kevät täs välissä... ;Danhan kirjoitti:niinpä...Kapuza kirjoitti:Niimpä, mut etpäs pääsekkää viel. XD Mie pääsen! Hää-hääanhan kirjoitti:Mäkin haluun tölttäilemään
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa