Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
no en mä mitään sekoile. Noi kaks kouhoa.amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Yleensä!amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
anhan kirjoitti:no en mä mitään sekoile. Noi kaks kouhoa.amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Joskus kylläKapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:no en mä mitään sekoile. Noi kaks kouhoa.amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Niin vissii Itte ootte jottaa päättömii kanoja ja apinoita
Ootte nähny mun kuvan. Oliks siinä pää? vai ootteko sokeita kaiken hyvän päälle? :Damanda kirjoitti:Joskus kylläKapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:no en mä mitään sekoile. Noi kaks kouhoa.amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Jooanhan kirjoitti:Ootte nähny mun kuvan. Oliks siinä pää? vai ootteko sokeita kaiken hyvän päälle? :Damanda kirjoitti:Joskus kylläKapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:no en mä mitään sekoile. Noi kaks kouhoa.amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
ootte nähny mun kuvan. ootteko sokeita, kun ette nähny päätä?amanda kirjoitti:Joskus kylläKapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:no en mä mitään sekoile. Noi kaks kouhoa.amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Ai siis ne, jotaka ei oo rekisteröityneitä? Niin voi, mutta veikkaan, ettei ketään ulkopuolista kiinnosta meidän jorinat. ainakaan mua ei kiinnostas nää päättömät jutut, jos en olis tulossa tälle leirille.amanda kirjoitti:Mä tajusin vastanyt että kaikki vieraat voi lukea näitä viestejä. vähäks oon viisas
maija meni yhel mikollaanhan kirjoitti:Kelläs maija ratsasti?kepaa kirjoitti:pidä hauskaa.. miajaki menee tänään muuten ratsadtamaanKapuza kirjoitti:Jee tänään on ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!
Okei. Millanen se on?kepaa kirjoitti:maija meni yhel mikollaanhan kirjoitti:Kelläs maija ratsasti?kepaa kirjoitti:pidä hauskaa.. miajaki menee tänään muuten ratsadtamaanKapuza kirjoitti:Jee tänään on ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!
mä oon niiin samaa mirelt'amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
mä oon niiin samaa mirelt'amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Niinpä... Sara ja Katriina oli eilen täällä ja kirjotti joka piakkaan kaikkea turhaa ja ihan sekoja viestejä. ;Dkepaa kirjoitti:mä oon niiin samaa mirelt'amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
hahaha : D haastetaanko hanna oikeuteen?anhan kirjoitti:Niinpä... Sara ja Katriina oli eilen täällä ja kirjotti joka piakkaan kaikkea turhaa ja ihan sekoja viestejä. ;Dkepaa kirjoitti:mä oon niiin samaa mirelt'amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
anhan kirjoitti:Ai siis ne, jotaka ei oo rekisteröityneitä? Niin voi, mutta veikkaan, ettei ketään ulkopuolista kiinnosta meidän jorinat. ainakaan mua ei kiinnostas nää päättömät jutut, jos en olis tulossa tälle leirille.amanda kirjoitti:Mä tajusin vastanyt että kaikki vieraat voi lukea näitä viestejä. vähäks oon viisas
Viimeinen muokkaaja, pvm Su Tammi 20, 2008 2:04 am, muokattu 1 kertaa
kapu on ihana sanakepaa kirjoitti:siis kapu ja sara
Joo, me haastetaan ne kaks oikeuteen.kepaa kirjoitti:hahaha : D haastetaanko hanna oikeuteen?anhan kirjoitti:Niinpä... Sara ja Katriina oli eilen täällä ja kirjotti joka piakkaan kaikkea turhaa ja ihan sekoja viestejä. ;Dkepaa kirjoitti:mä oon niiin samaa mirelt'amanda kirjoitti:Mitä te sekoilette? ihan pimeitä teiäön viestit
Niin on. En jaksa kirjottaa Katriina niin sanon sitä Kapuks.kepaa kirjoitti:kapu on ihana sanakepaa kirjoitti:siis kapu ja sara
kapukapukapukaupuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!anhan kirjoitti:Niin on. En jaksa kirjottaa Katriina niin sanon sitä Kapuks.kepaa kirjoitti:kapu on ihana sanakepaa kirjoitti:siis kapu ja sara
joooo<3anhan kirjoitti:Ama on täällä myös. Kirjotit taas tyhjän.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa