mulla on huomenna tanssiesitys. Samoin sunnuntaina.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Pai pai molemmille! <33333333333333333333333333333333 Ja hyvää yötä<3333333333anhan kirjoitti:Okei. moimoi. Hyvää yötä.Zarkku kirjoitti:Joo, mut nyt miun pitää oikeesti mennä.. Se on tullu sanomaa jo asiasta 10 kertaa+kerra tökkimää :S
Joo, mie en tota Arttuu ottas vaik mikä ois!Zarkku kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Ramppa on miusta ihan ok...Zarkku kirjoitti:anhan kirjoitti:onko joku semmonen hevonen, jota et haluis hoitsuks?
Hmmm... Mä en tiiä... en hirveesti haluis pökköä enkä ehkä geisliäkään. Vaikka ne on varmasti kivoja.
öö.. Sahalassa en ole vielä käynyt, niin en sano mitään.. Hubsilla on Arttu ja Ramppa.
Arttua en ottais!
Mie en ottais kumpaakaa..
Sie kirjotit eile miljoona sivuu!anhan kirjoitti:Mulla on tylsää. katon meidän kotikäpykyläkaupunkimme web-kameraa.
Niimp!!! Nettipelit on joskus kivoja.Zarkku kirjoitti:Bratzit vaa opettaa pienempii lissuiks..anhan kirjoitti:niin. Muumit ja Bratzit sivistää enemmän! ;DZarkku kirjoitti:Kannattais Ne on sivistäviä (näköjää)anhan kirjoitti:hah. mä en pelaa mitään semmosia.Zarkku kirjoitti:Mie taijan ehkä sittenki pelata liikaa nettipelejä.. :Sanhan kirjoitti:en oo tota "lagii" kuullu ees monesti, mut siis kyllä tajusin kummiski. Tässä nähään mun yleissivistys...Zarkku kirjoitti:aa.. Miulla taas vähä jäätää ;D Ja tää kone lagii!anhan kirjoitti:tarkotin siis tota listaa, jossa on noi hoitohevostoiveet leiriä varten.Zarkku kirjoitti:Hoitsulistaan?anhan kirjoitti:apua. Mä en pysty lisäämään tonne hoitsulistaan Juliaa, niin voisitko kepa auttaa? ;D
MIE MIE MIE... Mie ainaskii sanon ain noianhan kirjoitti:haha, ihana juu. En sanois kyl ihanaks. Mutta täällä kaikki puhuu tällee.kepaa kirjoitti:on sul murre.. vähän sellane rauhallinen ja semmonen ihana.. ei voi sanoin kuvailla XD ;Danhan kirjoitti:Niin, mutta häiritsee, kun alan vahingossa sanomaan.kepaa kirjoitti:nii on mut se on mkivaanhan kirjoitti:MIE on ihan hassu sana oikeesti.
Kepa, millanen mun murre on, vai onko mulla sitä? :D
Mie katon Pakoa ja sit Serranon perhettä...anhan kirjoitti:mitä telkkariohjelmia katotte?
mä katon serranon perhettä, Bratzeja, muumeja ja salkkareita.
Niin ja nyt tanssi jos osaat. Huippumalli haussa välillä.
samaa mieltä<3Kapuza kirjoitti:Murteet on ihania! Paitsi jos ei tajuu jotaan sanaa tai jotaan...
pidä hauskaa.. miajaki menee tänään muuten ratsadtamaanKapuza kirjoitti:Jee tänään on ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!
anhan kirjoitti:Vastailkaapas tähän:
miksi olet valinnut juuri tämän leirikohteen?
Mun kaveri joskus montamontamonta vuotta sitten kerto paikasta ja pyys mukaan. Olin ihan ulalla, kun sekään ei ollu ennen käyny. en siis tiennyt paikasta paljoa. Oli kivaa ja sit oon menny aina vaan uudestaan.
Kapuza kirjoitti:Mie katon Pakoa ja sit Serranon perhettä...anhan kirjoitti:mitä telkkariohjelmia katotte?
onko greyn anatomia hyväEve kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Mie katon Pakoa ja sit Serranon perhettä...anhan kirjoitti:mitä telkkariohjelmia katotte?
Mä Greyn anatomiaa ja Lostia!! : D
kepaa kirjoitti:onko greyn anatomia hyväEve kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Mie katon Pakoa ja sit Serranon perhettä...anhan kirjoitti:mitä telkkariohjelmia katotte?
Mä Greyn anatomiaa ja Lostia!! : D
Niinpä.Ei me mun mielestä (siis sinä ja minä) puhuta mitään murretta. Eikä varmaan Evekään, ku se asuu meidän välissä. (muistanko oikein...)amanda kirjoitti:Murteet on kyllä ihania. Muhun tarttuu tosi nopeesti murteet. Leirin lopussa puhun jotain ihan ihme kieltä aina kun siihen on sekottunut kaikki murteet joita muut puhuu.
Mä en oo koskaan tajunnut, että puhun jotain kunnon murretta. Mutta asun siis ihan jyväskylässä nii puhun varmaan just keskisuomen murretta. Vaikka Äänekoski on aika lähellä jyväskylää, niin sielläkin puhutaan vähän eri tavalla.
Mä en haluais niitä jotka mulla on jo ollut hoitohevosiks, eli Eriliä ja HErviriä.Ihan vaan sen takia että haluan kokeilla uutta. Enkä haluais myöskään mitään tosi hidasta, koska tykkään enemmän vauhdikkaista hevosista.
Kelläs maija ratsasti?kepaa kirjoitti:pidä hauskaa.. miajaki menee tänään muuten ratsadtamaanKapuza kirjoitti:Jee tänään on ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!
Jee! Menin sellasel torinheppa risteytyksellä, reippaalla, Pontuksella.kepaa kirjoitti:pidä hauskaa.. miajaki menee tänään muuten ratsadtamaanKapuza kirjoitti:Jee tänään on ratsastus ja Sara tulee kattomaan!!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa