Huomenna alkaa koulu. Kivaa.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
ei oo kivaa. joutuu herää aikasin.. tosin se on kivaa ku näkee kavereit mut ei muutenanhan kirjoitti:Huomenna alkaa koulu. Kivaa.
maywa kirjoitti:Vähänkö ois muute siistii jos meit tulis vaa tää porukka mikä tääl netissä on...
se on kivempaa jos on vähän, koska sitten on jotenki väljempää jne )))<3Eve kirjoitti:maywa kirjoitti:Vähänkö ois muute siistii jos meit tulis vaa tää porukka mikä tääl netissä on...
Niin, mutta sit meitä tulis aika vähän x>>> Ja tiiän yksiä mun kavereita jotka on ehkä tulossa... Mut en osaa nyt varmaks sanoo.
siis ton kirjotin minä ei maija ku maija oli kirjautuneena enkä huomannu sitä!maywa kirjoitti:se on kivempaa jos on vähän, koska sitten on jotenki väljempää jne )))<3Eve kirjoitti:maywa kirjoitti:Vähänkö ois muute siistii jos meit tulis vaa tää porukka mikä tääl netissä on...
Niin, mutta sit meitä tulis aika vähän x>>> Ja tiiän yksiä mun kavereita jotka on ehkä tulossa... Mut en osaa nyt varmaks sanoo.
Jooooo!<3Eve kirjoitti:KEPAAA, saanko käyttää tossa mun avattaressa sitä sun lähettämää, ihanaa kuvaa Niasta ja sen varsasta? :>>>>
Nii.. Ois kivaa! Ei tulis sillee "kinaa" hoitsuista, ja ois ratsastaes kivempaa, ku ois vähemmä ja muutenki, ois just väljempää yms...maywa kirjoitti:se on kivempaa jos on vähän, koska sitten on jotenki väljempää jne )))<3Eve kirjoitti:maywa kirjoitti:Vähänkö ois muute siistii jos meit tulis vaa tää porukka mikä tääl netissä on...
hhihihii pistä se avattareen se nia ja sen varsa kuvaEve kirjoitti:vai että väljempää ; D D mut oishan se aina kivempaa pienemmällä porukalla!
anhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Niinpä... Prymuria ei kai kukkan oo toivonu... se on ainakin tosi reipas Onko kukaan menny täältä Perlalla? ´Kun hanna sano että se on reipas, mutta ois kiva kuulla muittenkin mielipiteitä..
Niin, siis Pena toivoo kai Prymuria.
amanda kirjoitti:Onko joku mennyt Músillä (miten ikinä kirjotetaankin)?? Kun mulla vaan yks toive, niin jos Perla ei olekaan siellä niin minkä sit otan... Mulle käy kyllä kaikki reippaat ja ylireippaat
nann- kirjoitti:Mä oon tulossa tälle leirille mun serkun kaa
Eve kirjoitti:169 päivää! ja 4 päivää kun pääsen sahalaan laukkailemaan nialla tai katlalla tai jollain konimuksella
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa