Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 25]

76Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 24, 2007 1:22 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Smile Hyvää joulua! santa Mitäs tein kärryajelul sit tapahtu?? Pihalla oon, tai oikeestaan sisällä, mut.. Very Happy Joo..

hmm... Very Happy Me kuvattiin siellä semmonen video, kun oltiin kepan kanssa siellä kyydissä. Razz voidaan kertoa tarkemmin sit kesällä leirillä (:

77Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Joulu 25, 2007 3:17 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Smile Hyvää joulua! santa Mitäs tein kärryajelul sit tapahtu?? Pihalla oon, tai oikeestaan sisällä, mut.. Very Happy Joo..

hmm... Very Happy Me kuvattiin siellä semmonen video, kun oltiin kepan kanssa siellä kyydissä. Razz voidaan kertoa tarkemmin sit kesällä leirillä (:
Ok.. Smile En jaksa odottaa et se leiri jo alkais.. Tein pitää sit kertoo mitä kaikkee kivaa tei leireil on tapahtunu, ku mie oon ollu siel vaan kerran ja Zarkku, ei kertaakaan.. Smile Ja eiku joulunviettoo jatkamaan!! : P

78Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Joulu 25, 2007 4:33 am

Zarkku

Zarkku

1.Monesko kerta Sahalassa (mitkä olleet hoitsuja/millä ratsastanut)?
-Ensimmäinen.
2.Oletko koskaan uittanut? Millaista oli?
-En..
3.Oletko nirso?
-Olen Very Happy
4.Millaisista hevosista tykkäät?
-Reippaista, herkistä. Pitää olla kevyt ratsastaa. Smile
5.Millä tallilla käyt?
-Lappeenrannan hubertuksella.
6.Onko sinulla hoitsua?
-Oli. <33

79Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Joulu 25, 2007 7:20 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:

Ok.. Smile En jaksa odottaa et se leiri jo alkais.. Tein pitää sit kertoo mitä kaikkee kivaa tei leireil on tapahtunu, ku mie oon ollu siel vaan kerran ja Zarkku, ei kertaakaan.. Smile Ja eiku joulunviettoo jatkamaan!! : P

En mäkään jaksa oottaa. Ja kyllä kerrotaan. (:
Ja vielä kerran; Hyvää joulua! ;D

80Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Joulu 25, 2007 8:38 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:

En mäkään jaksa oottaa. Ja kyllä kerrotaan. (:
Ja vielä kerran; Hyvää joulua! ;D
Parempi ois! Joo, hyvää jouluu vaan taas uuvestaan..Smile

81Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Joulu 26, 2007 1:52 am

amanda

amanda

1.Monesko kerta Sahalassa (mitkä olleet hoitsuja/millä ratsastanut)? Oon ollu kahdella leirillä, hoitsuina olleet Erill ja hervir, oon ratsastanut myös Kleopatralla
2.Oletko koskaan uittanut? Millaista oli? Oon mä, hauskaa on ollut. Sahalassa ei Hervirin kanssa päästy järveen, kun sitä rupes pelottaa
3.Oletko nirso? en
4.Millaisista hevosista tykkäät? reippaísta
5.Millä tallilla käyt? Piruetissa
6.Onko sinulla hoitsua? On, caspar. Se on sellanen 12 v tor-hannover <3

82Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Joulu 26, 2007 10:06 am

anhan

anhan

Hmm.. en ollut huomannnu koko galluppia, no nyt mä teen sen.

- kuudes ens kesänä. hoitsuina on ollut Hekla, Braana, Glenna, Prymur ja Kolbi. <3
Niin no oon ollu kerran vaelluksella. (: Prymurilla menin sillon.
- Olen uittanut. Kivaa on! Smile
3.Oletko nirso
- Millä tavalla? Surprised En tietääkseni. Very Happy
- reippaista ja vähän semmosista vänkyröistä. <3
5.Millä tallilla käyt?
- Aittolahdessa
6.Onko sinulla hoitsua?
- On ollut, Dare. Mut sit se lähti pois tallilta, ja hoitajat poistettiin sieltä muutenkin. Sen jälkeen oon hoitanu niitä kaikkia. Mutta tänä syksynä en oo kerenny pahemmin hoitelemaan, ratsastuskin on ollut tiukilla tanssin ja lukion takia, mutta kyllä se tästä hellittää, ja pääsen taas hevostelemaan kunnolla. Very Happy

Viimeinen muokkaaja, pvm Su Joulu 30, 2007 6:46 am, muokattu 1 kertaa

83Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Joulu 27, 2007 12:45 am

kepaa

kepaa

- nyt tulee viides kerta: freyja, slettu, nesi, prymur, gidya, lysa...
- joooooooo ihanaa Smile
3.Oletko nirso
- ehkä joissain asiois
-reippaista ja itsepäisistä
5.Millä tallilla käyt?
- husöss'
6.Onko sinulla hoitsua?
- ei oo ollu muutaku leirillä, mut haluisin alkaa hoitaa babaa husöstä, muttakun sillä ei oo päivii vpaana : (

84Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 31, 2007 6:04 am

maywa

maywa

Seuraava on 5 kerta <3 Mun hoitsuja/ratsuja on ollu Freyja, Lysa, Nesi, Jörunn (miten ikinä kirjotetaankaan) ja Hamingja
Jep ja kivaa oli Hamin kaa
3.Oletko nirso?
En ole
Reippaista
5.Millä tallilla käyt?
Husös
6.Onko sinulla hoitsua?
Ei oo
No

85Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Tammi 01, 2008 8:05 am

Eve

Eve

Oon käyny tähän mennessä 9 vaelluksella, vuokrannu kerran ja kahella leirillä. Kummallakin leirillä on ollu Gydja hoitsuna (myyty)
Olen uittanut sillon kun vuokrattiin. Ihanaa : D
3.Oletko nirso?
En todellakaan, ainakaan Sahalan ruokien suhteen! : D
Laiskan ja reippaan välimuodoista : D Sellasista jotka ei säiky pienistä ja pysyy käsissä
5.Millä tallilla käyt?
Laukaan Ratsastuskoulussa
6.Onko sinulla hoitsua?
Nouup :/

86Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Tammi 02, 2008 5:20 am

Kapuza

Kapuza

Mei pitää sit mennä useemmanki kerran ilman satulaa! Ja ratsastaa iha älyttömän paljo, ni on kivaa, ja ne kiipeilyt on kyl iha must ku viime leiril sato ni ei päästy niitä tekemään.. Smile Kumpa nyt täl leiril ei satais, eikä ois liian kuuma. Pitä olla 20-26 astetta! ;D

87Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Tammi 02, 2008 5:21 am

Kapuza

Kapuza

Kumpa me tehtäs pizzaa. Viimeeks miulle tuli aika hurja pizza! ;P

88Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Tammi 02, 2008 9:36 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Kumpa me tehtäs pizzaa. Viimeeks miulle tuli aika hurja pizza! ;P
me ainaki ollaa tehty joka leiri et varmaanki tehään Smile tehään mun synttäri pizzat

89Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Tammi 03, 2008 6:25 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Kumpa me tehtäs pizzaa. Viimeeks miulle tuli aika hurja pizza! ;P
me ainaki ollaa tehty joka leiri et varmaanki tehään Smile tehään mun synttäri pizzat
Joo tehdään, viimeks sun synttäreillä oli niin kivaa Very Happy
Viime kesänä oli kyllä meiän leirillä huono sää, olis kyllä tosi kiva jos ois hyvät säät.

90Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Tammi 03, 2008 7:46 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Joo tehdään, viimeks sun synttäreillä oli niin kivaa Very Happy
Viime kesänä oli kyllä meiän leirillä huono sää, olis kyllä tosi kiva jos ois hyvät säät.
Nii, joo synttäri pizza! Meinki leiril oli hirmu huono sää! Sato ja oli iha mutasta (yhes kohtaa maastos oli sellane valtavan ihana mutalammikko, se oli ainaki 10 metrii pitkä ja oli heppoi polviin asti! Me ei päästy kumpaakaan kiipeilyyn, eikä sillalta hyppyyn. Sad Nyt sais kyl ola iha tosi hyvä sää... Puolipilvistä (tai siis vähän pilviä), aurinkoista ja 21-26 astetta lämmintä (ei yli 28, liian kuuma)... Smile Kivaa! lol! Ihanaa päässä taas Sahalaan leirille..

91Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 04, 2008 8:25 am

Kapuza

Kapuza

Hei! Yht juttuu mitä haluisin tehä, en oo viel ees muistanu mainita! Mie haluisin hypätä ilman satulaa... X> Sit ois kiaa.. Oke, oisha siel muuteki kivaa. ;D

Tääl olla sivul 7, ku tuos toises keskutelus on jo sivu 18!

Viimeinen muokkaaja, pvm La Tammi 05, 2008 1:54 am, muokattu 1 kertaa

92Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Tammi 05, 2008 1:30 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Hei! Yht juttuu mitä haluisin tehä, en oo viel ees muistanu mainita! Mie haluisin hypätä ilman satulaa... X> Sit ois kiaa.. Oke, oisha siel muuteki kivaa. ;D

Tääl olla sivul 7, ku tuos toises keskutelus on jo sivu 17!
haha viimevuonna ku hypättii ilman satulaa nii tipuin prymurilta ku se yhtäkkii kjäänty heti esteen jälkeen ja laskeuduin sen kaulankautta pois! oli SPIDERMANN! mut se oli kivaa ja menin viel toisenki kerran<3

93Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Tammi 05, 2008 1:55 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Hei! Yht juttuu mitä haluisin tehä, en oo viel ees muistanu mainita! Mie haluisin hypätä ilman satulaa... X> Sit ois kiaa.. Oke, oisha siel muuteki kivaa. ;D

haha viimevuonna ku hypättii ilman satulaa nii tipuin prymurilta ku se yhtäkkii kjäänty heti esteen jälkeen ja laskeuduin sen kaulankautta pois! oli SPIDERMANN! mut se oli kivaa ja menin viel toisenki kerran<3
XD Jee! Mie en oo hypänny ilman satulaa, mut toivosin et nyt leiril hypättäis ilman satulaa!!!

94Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Tammi 05, 2008 12:00 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:

Heh, kepa kurkki sieltä Prymurin harjan alta. Very Happy

95Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Tammi 06, 2008 1:27 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

kyllä!<3

96Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Tammi 06, 2008 1:36 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

kyllä!<3

Sit ku te tipuitte Maijan kaa vuorotellen Very Happy

97Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Tammi 06, 2008 3:09 am

maywa

maywa

Hehheh joo kato ku kepaki tippu nii pakko sitä itekki oli kokeilla Laughing

98Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Tammi 06, 2008 4:30 am

kepaa

kepaa

maywa kirjoitti:Hehheh joo kato ku kepaki tippu nii pakko sitä itekki oli kokeilla Laughing
joo maija baittaa, se pvkirja "maan vetovoima veti puoleensa siskoksia Maijaa ja Kerttua" xD

99Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Tammi 06, 2008 5:50 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
maywa kirjoitti:Hehheh joo kato ku kepaki tippu nii pakko sitä itekki oli kokeilla Laughing
joo maija baittaa, se pvkirja "maan vetovoima veti puoleensa siskoksia Maijaa ja Kerttua" xD
Vähä hyvä! Nyt vois testata et mitä käy, ku kaikki tunnil tippuu iha samaan aikaan heppojensa selästä! Tippumine on hauskaa... Very Happy

100Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 4 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Tammi 07, 2008 8:02 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

kyllä!<3

Sit ku te tipuitte Maijan kaa vuorotellen Very Happy

Kepa sun putoaminen oli kyllä tyylikäs Very Happy Ettekös te tippunut vielä sillon viimesenä päivänäkin, kun oltiin syöttelemässä ilman satulaa ja suitsia, ja osa vähän riehaantu ja lähti laukkaamaan? Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa