Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 14 / 25]

326Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 17, 2008 11:39 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:Kerttu: oot siis tulossa leirille?? huijasit... mä arvasin, kun et oo yhtään surullinen... senkin ilkimys! Very Happy
Oikein arvattu! Very Happy
(sori kepa, paljastin...)
Hehe... Mieki jo kerkesin säikähtää ku luin noita! Ei saa Kepa pelotella, ja pilata mei leirii... Aattelin jo et ku siekää et tuu, ni sit Hannaki ja muut ei tulis, ja Ama joutuu leikkaukseen ja sit vaan mie ja Sara ja Eve-rohkea, tulee leirille, ja sit on tylsää, mut kivaa, mut tylsää ku vaa kolme...
En mä sitä oo mienannu perua! Surprised
Nii, mut sit ku kukaa siu kaveri ois tullu, ni sit sie oisitki ollu nii ilkee, et et ois viittiny tulla... ;D
En silti ois perunu! Very Happy Ja oottehan te tulossa. Razz Ja maija.
ja menisin, vaikken tuntis sieltä ketään.

327Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 17, 2008 10:38 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:Kerttu: oot siis tulossa leirille?? huijasit... mä arvasin, kun et oo yhtään surullinen... senkin ilkimys! Very Happy
Hehe... Mieki jo kerkesin säikähtää ku luin noita! Ei saa Kepa pelotella, ja pilata mei leirii... Aattelin jo et ku siekää et tuu, ni sit Hannaki ja muut ei tulis, ja Ama joutuu leikkaukseen ja sit vaan mie ja Sara ja Eve-rohkea, tulee leirille, ja sit on tylsää, mut kivaa, mut tylsää ku vaa kolme...
Nii, mut sit ku kukaa siu kaveri ois tullu, ni sit sie oisitki ollu nii ilkee, et et ois viittiny tulla... ;D
No, hyvä!

328Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 17, 2008 11:07 pm

amanda

amanda

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
No, hyvä!
noil leireillä on kyllä just hyvä puoli se, että oppii tuntemaan niitä leiriihmisiä kunnolla, kun on niin paljon yhteistyöjuttuja.

329Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Helmi 18, 2008 8:22 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
No, hyvä!
noil leireillä on kyllä just hyvä puoli se, että oppii tuntemaan niitä leiriihmisiä kunnolla, kun on niin paljon yhteistyöjuttuja.
Niin kyl on! Ja ne yhteistyöjutut on muutenki niin kivoja, ja sellasii hauskoja! Vaik tulis joku ylitsepääsemätön pulmaki, ni ei ees aattelis suuttumista, sille vaa nauraa, ja yrittää selvittää sen jutun, esim. se solmu juttu... Ne Sahalan yhteistyöjujtut on kyl niin best.

330Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 19, 2008 5:18 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
No, hyvä!
Niin kyl on! Ja ne yhteistyöjutut on muutenki niin kivoja, ja sellasii hauskoja! Vaik tulis joku ylitsepääsemätön pulmaki, ni ei ees aattelis suuttumista, sille vaa nauraa, ja yrittää selvittää sen jutun, esim. se solmu juttu... Ne Sahalan yhteistyöjujtut on kyl niin best.
Joo, ne on huippuja! Very Happy

331Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Helmi 20, 2008 10:58 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
No, hyvä!
Mie oon käyny 2 muus paikassa, eikä ollu mitää kivoi tollasii tehtävii. Sahala on ehdorttomasti kaikista paras!

332Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Helmi 21, 2008 2:47 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
No, hyvä!
jep

333Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Helmi 21, 2008 2:47 am

kepaa

kepaa

mä oon käyny vaana sahalassa

334Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 22, 2008 2:08 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:mä oon käyny vaana sahalassa
mäki.

335Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 24, 2008 12:48 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
mäki.
Mäkin.

336Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Helmi 25, 2008 7:08 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
mäki.
Mäkin.
En mäki... Kolmessa paikassa, eiku neljässä, yhes paikas viikonloppuleirillä.

337Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Maalis 01, 2008 5:51 am

kepaa

kepaa

Ja tääki topicci on ihan hiljentynyt Smile

338Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Maalis 01, 2008 9:34 am

kepaa

kepaa

Jes pääsin ekaa kertaa mahjongin läpi kokonaan mut meni aika kauan aikaa, joku 20 min pyöristettynä ku yhes kohtaa vaa jäädyin Very Happy ja oon vaa melkone kyky

339Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Maalis 02, 2008 9:05 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:Jes pääsin ekaa kertaa mahjongin läpi kokonaan mut meni aika kauan aikaa, joku 20 min pyöristettynä ku yhes kohtaa vaa jäädyin Very Happy ja oon vaa melkone kyky
Hyvä! Smile

340Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Maalis 02, 2008 9:06 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:Ja tääki topicci on ihan hiljentynyt Smile
Niin on Surprised

341Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Maalis 03, 2008 6:20 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
Niin on Surprised
Oon kyl kanssa huomannut, niin kun jossain jo sanoinkin niin Sara ja Eve on kadonnut ja jättänyt meiät tänne ihan yksin. Itekkään en oo kauheesti täällä käynnyt, kun ei oo niin paljon uusia juttuja.. Neutral silent

342Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Maalis 03, 2008 11:45 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niin on Surprised
Oon kyl kanssa huomannut, niin kun jossain jo sanoinkin niin Sara ja Eve on kadonnut ja jättänyt meiät tänne ihan yksin. Itekkään en oo kauheesti täällä käynnyt, kun ei oo niin paljon uusia juttuja.. Neutral silent
Nii. Tääl on puhuttu liian ahkerasti aluks! Kaikki on jo puhuttu, oke ei kaikki, mutku ei sillee ees tunne toisia kunnol, ni ei voi heittää mitää sellast sisäpiirijuttuu, ku ei oo, ja muutenki hankala keksii jotaan.

343Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Maalis 03, 2008 11:46 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:Jes pääsin ekaa kertaa mahjongin läpi kokonaan mut meni aika kauan aikaa, joku 20 min pyöristettynä ku yhes kohtaa vaa jäädyin Very Happy ja oon vaa melkone kyky
Hyvä kepa! Ei se haittaa vaik sit tuliski vaa se "melkone kyky", ku miulkii ain jää se pari, ettei niit saa...

344Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Maalis 16, 2008 11:27 pm

kepaa

kepaa

Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Very Happy Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Smile Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Smile Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?

345Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Maalis 17, 2008 7:39 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Very Happy Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Smile Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Smile Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
Joo, muistanhan mä ne. Very Happy haha.
Ja titin kaa oon jutellu mesessä aina joskus. Se on oulussa opiskelemassa nyt.

346Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Maalis 18, 2008 5:38 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Very Happy Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Smile Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Smile Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
OULUSSA? aika kaukana :S

347Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Maalis 18, 2008 6:00 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy

348Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Maalis 18, 2008 7:58 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy
Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.

349Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Maalis 18, 2008 11:04 pm

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy
Joo, on se. Very Happy

350Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 14 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Maalis 19, 2008 9:23 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy
Joo, on se. Very Happy
se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 14 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa