Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 25]

51Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 15, 2007 2:29 am

Zarkku

Zarkku

kepaa kirjoitti:
amanda kirjoitti:uittoo olis taas kiva kokeilla. viimeks oli tosi kylmä. Hervir meni sillein veteen, että vettä oli sen polviin asti, peruutti sitten pois sieltä Very Happy
hööh. no ainakin toi prymur ui tosi tosi hyvin Smile meni niin nätisti veteenkin eikä siis kahlannu siel vaan ihan ui Razz se vesi jossa me uitettiin oli lämpimämpää kuin se virtaavavesi siis kattilavirta siel : D oikeestaan se oli must mukavan lämmintä, joo mut mäki haluun uittaaa!<3
Uittaminen on varmaa kivaa? En oo koskaa enne kokeillu.. lol!

52Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 15, 2007 3:09 pm

anhan

anhan

Zarkku kirjoitti: Uittaminen on varmaa kivaa? En oo koskaa enne kokeillu.. lol!

Jees niin on. Very Happy
Yhtenä vuonna käytiin ihan hirveen monesti uittamassa ihan kunnolla. <3

53Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 15, 2007 3:11 pm

anhan

anhan

Zarkku kirjoitti:
anhan kirjoitti:Ratsastussuunnistus ois kivaa, mut en oo varma toteutuuko, kun ne on kuitenki aina laumassa ja sillee. Very Happy

Ja mä asun siellä, missä kepan ja maywan mökki on. Tunnin ajomatka siis, mutta meen silti jo sunnuntaina. <3

Ja mä en oo menny Geislillä, mutta aika moni tykkää siitä.

Juu Very Happy Tähä asti kukaa ei ainakaa haluu sitä leirihoitsuks(?)

Ai tarkotitko, ettei Geisliä oo kukaan vielä halunnu hoitsuks? ;P
Sorge, aivot ei toimi tähän aikaan.
Mut siis, en mä Geisliä halua, se on ehkä vähän liian hidas mun menoon. ;D

54Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Joulu 16, 2007 2:32 am

kepaa

kepaa

muahaha buahah Smile : D

55Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 17, 2007 9:53 am

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:
anhan kirjoitti:Ratsastussuunnistus ois kivaa, mut en oo varma toteutuuko, kun ne on kuitenki aina laumassa ja sillee. Very Happy

Ja mä asun siellä, missä kepan ja maywan mökki on. Tunnin ajomatka siis, mutta meen silti jo sunnuntaina. <3

Ja mä en oo menny Geislillä, mutta aika moni tykkää siitä.

Juu Very Happy Tähä asti kukaa ei ainakaa haluu sitä leirihoitsuks(?)

Ai tarkotitko, ettei Geisliä oo kukaan vielä halunnu hoitsuks? ;P
Sorge, aivot ei toimi tähän aikaan.
Mut siis, en mä Geisliä halua, se on ehkä vähän liian hidas mun menoon. ;D

Nyt jos joskus ei tee mieli mennä reippaalla.. Menin tänääyhellä tallin vaikeimmista hepoista (Roope). Oltii seuraa-johtajaa. Ekä lähti liian kovaa ja kaikki perässä lähti neliä Very Happy Miulta sitte tietenki lähti jalustimet, mut onnistuin pysyy selässä, toisin ku yks toine ;D Mut oli kivaa <33

56Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 17, 2007 10:35 am

Kapuza

Kapuza

No, mutta Roopehan on paras!! Samoin Sami (se siis viellä Roopestakin hankalampi, ajoittain).. I love reippaat heposet! Kumpa tuol leiril tehtäs kaikkee kivaa, ja kumpa ei satais! Mie haluun ainaki mennä paljo ilman satulaa ja hypätä paljon ja maastoesteitä ja laukata lujaa ja uittaa ja tehä pizzaa ja yövaellukselle ja yhteistyötehtävii ja ratsastushuovalla ja ratsastussuunnistusta ja vaik mitä! Uida ja kiipeilyjä.. Smile Vaik kaikkee, mitä voi, mitä vähemmän vapaa-aikaa, sitä parempi.. Ratsastetaa vaik joka yökii, ni ei tartte nukkuu. Razz Mut Kleon kyl haluun hoitsuks , se on iha paras ja ihana hypätes, vaikka en sillo saanu oikee tölttäämää ku possupassia tarjos, oli siis vasta kai eka leiri sen jälkee ku oli tullu ratsastuskoulult.. Kleo on ihanan reipas mut kuuliaine, mitä nyt kerra lähti nelii, ku eellä oleva oli paljon eessä olevii hitaampi, ni päättipä ottaa ne eessä olevat kii ja ohittaa sen eellä olevan, ja siinä mie sittee oottelin et törmään muiden häntiin, mut sehän oli vaan pieni juttu. Se oli enemmänki huvttavaa. Geisli oli miu bestiksen hoitsu sillo pari vuotta sitte ja se oli kulemma vähä hidas mut silti sellane pirteen reipas, ei lähtis nelii iha omasta pälkähyksestään.. Siis se sano, se kaverini.. Smile Sillo sunnuntaina ois kiva käyä kattoo heppoi laitsal, ni vois taas palautella niitten nimii mielee! Ja ihastuu johoki toisee hepoo, mie siis sil edellisel leiril menin jo sunnuntaina Sahalaan ja päästiin laitsalle ja Kleo alko seurata miuta turpa kiinni miu niskassa, ni sillo päätin, et siit tulee miu hoitsu! Kirjotimpa mie pitkään, ku välil hösläsin jotaa omiani tääl tietsikal!! Ja aika hirveetä tekstii! Razz Mut mitä välii.. : )

Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Joulu 21, 2007 6:03 am, muokattu 1 kertaa

57Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 17, 2007 10:47 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Kumpa tuol leiril tehtäs kaikkee kivaa, ja kumpa ei satais! Mie haluun ainaki mennä paljo ilman satulaa ja hypätä paljon ja maastoesteitä ja laukata lujaa ja uittaa ja tehä pizzaa ja yövaellukselle ja yhteistyötehtävii ja ratsastushuovalla ja ratsastussuunnistusta ja vaik mitä! Uija ja kiipeilyjä.. Smile Vaik kaikkee, mitä voi, mitä vähemmän vapaa-aikaa, sitä parempi.. Ratsastetaa vai kjoka yökii, ni ei tartte nukkuu

Niin, toivottavasti tulee hyvät säät. (:
Ja mäkin haluun mennä ilman satulaa ja ratsastushuovalla. Niin, ja hypätä paljon! Samoin maastoesteitä ja laukkaa paljon tottakai.
Onneks siellä on aina kaikkee hauskaa tekemistä. <3 Mäkin meen sunnuntaina.

58Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 17, 2007 10:45 pm

sande

sande

määkin olin ajatellu Kleoo ku sil en oo viel menny ja se on reipas Very Happy no, kai sitte toivon joitain muuta Smile

59Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Joulu 18, 2007 7:35 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:määkin olin ajatellu Kleoo ku sil en oo viel menny ja se on reipas Very Happy no, kai sitte toivon joitain muuta Smile

Pistäkää älytön riita pystyyn. Very Happy
No ei vaan...

60Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Joulu 18, 2007 8:18 am

Zarkku

Zarkku

KATRIINA!!! (Kapuza) Miten jokllaki voi tulla noi paljo kirjotusvirheitä kerralla?! En saanu mitää selvää Razz

61Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Joulu 21, 2007 6:04 am

Kapuza

Kapuza

Zarkku kirjoitti:KATRIINA!!! (Kapuza) Miten jokllaki voi tulla noi paljo kirjotusvirheitä kerralla?! En saanu mitää selvää Razz

No, no.. Razz Mä en oo kovin hyvä näitten tietsikoiden kaa vaik luuraan tääl joka päivä aia paljon, tai oikeestaa en niinkää paljoo.. Joku pari tuntii tai tunti päiväs, tai en iha joka päivä. Ja kirjotan viel kaiken kukkuraks kahel sormel!!
Kleo on paras!

62Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Joulu 21, 2007 8:44 am

Zarkku

Zarkku

Kapuza kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:KATRIINA!!! (Kapuza) Miten jokllaki voi tulla noi paljo kirjotusvirheitä kerralla?! En saanu mitää selvää Razz

No, no.. Razz Mä en oo kovin hyvä näitten tietsikoiden kaa vaik luuraan tääl joka päivä aia paljon, tai oikeestaa en niinkää paljoo.. Joku pari tuntii tai tunti päiväs, tai en iha joka päivä. Ja kirjotan viel kaiken kukkuraks kahel sormel!!
Kleo on paras!

Ja taas! Mite sie saat aikaa noita nii paljo? Razz Mie ainaki kirjotan.. öö.. 6-8 sormel Razz

63Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Joulu 21, 2007 11:28 am

Kapuza

Kapuza

Zarkku kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

Kleo on paras!

Ja taas! Mite sie saat aikaa noita nii paljo? Razz Mie ainaki kirjotan.. öö.. 6-8 sormel Razz

Razz No minkä sille mahtaa! : ) Mie oon vaan niiiiin taitava.. Ehkä miul on joku kirjotushäiriö ku kirjotin koulus yhteen aika lyhyeen tekstinpätkään sanan "France" ainakin näillä kaikil tavoilla: Frace, Frane, Fance, Frae, Frce..! Oon taitava.com cheers

64Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Joulu 21, 2007 11:37 pm

kepaa

kepaa

mäki haluun tehä just noit samoi mitä kaikki muutki! <3 varsinki uittoo ja korikiipeilyy ja tietty ratsastusta ja täysii maastos.. (joka tulee varmasti totteutumaan) <333 king ja me pidetään vika ilta siel mun synttäri bileet! BAILUUT

65Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 22, 2007 12:33 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:mäki haluun tehä just noit samoi mitä kaikki muutki! <3 varsinki uittoo ja korikiipeilyy ja tietty ratsastusta ja täysii maastos.. (joka tulee varmasti totteutumaan) <333 king ja me pidetään vika ilta siel mun synttäri bileet! BAILUUT
Jeah!! Sit pitää piirtää siust kuva ja korttii joku hullu teksti, ja sit vaik kaikki vois kirjottaa siihe kortiin jotaa siusta! Razz Tulis /Tulee varmaan aika karmaiseva kortti!! sunny
Pitäs tänää siivota joulusiivous! Ja mun huone iha sekalaises järjestykses! Puolet vaatekaapin sisällöstä lojuu lattialla. Laughing Jouluu! Saan uudet rats.housut joululaks, jee, jee, jee.. Smile santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa Kumpa toi joulu menis jo, ni vois nukahtaa talvi-kevät horrokseen ja herätä just ennen riparia ja sit nukahtaa pentulaatikkoon(mun koira saa ens kesänä pennut!, just ku mie oon riaparilla Sad) ja sit vois herätä just ennen leirii, ni ois tarpeeks energiaa valvoo melkeen viikko putkeen!! Vähä on paljonki sekava teksti, mutta yrittäkää ymmärtää.. Razz

66Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 22, 2007 2:08 am

Zarkku

Zarkku

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mäki haluun tehä just noit samoi mitä kaikki muutki! <3 varsinki uittoo ja korikiipeilyy ja tietty ratsastusta ja täysii maastos.. (joka tulee varmasti totteutumaan) <333 king ja me pidetään vika ilta siel mun synttäri bileet! BAILUUT
Jeah!! Sit pitää piirtää siust kuva ja korttii joku hullu teksti, ja sit vaik kaikki vois kirjottaa siihe kortiin jotaa siusta! Razz Tulis /Tulee varmaan aika karmaiseva kortti!! sunny
Pitäs tänää siivota joulusiivous! Ja mun huone iha sekalaises järjestykses! Puolet vaatekaapin sisällöstä lojuu lattialla. Laughing Jouluu! Saan uudet rats.housut joululaks, jee, jee, jee.. Smile santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa Kumpa toi joulu menis jo, ni vois nukahtaa talvi-kevät horrokseen ja herätä just ennen riparia ja sit nukahtaa pentulaatikkoon(mun koira saa ens kesänä pennut!, just ku mie oon riaparilla Sad) ja sit vois herätä just ennen leirii, ni ois tarpeeks energiaa valvoo melkeen viikko putkeen!! Vähä on paljonki sekava teksti, mutta yrittäkää ymmärtää.. Razz
Hyvä Katriina! Edistystä. Very Happy Mie sain jo tosta tekstistä selvää Very Happy Katriina, ostetaako Kepalle joku yhteinen pienehkö lahja? ;D Ja korikiipeily on iha parasta, vaik en ookkaa siinä mikää iha huippu Razz Ja tietysti ois kivaa taas päästämaastoon nelistämään ihan täyttä Very Happy

67Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 22, 2007 5:47 am

Kapuza

Kapuza

Zarkku kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Hyvä Katriina! Edistystä. Very Happy Mie sain jo tosta tekstistä selvää Very Happy Katriina, ostetaako Kepalle joku yhteinen pienehkö lahja? ;D Ja korikiipeily on iha parasta, vaik en ookkaa siinä mikää iha huippu Razz Ja tietysti ois kivaa taas päästämaastoon nelistämään ihan täyttä Very Happy
Jea! Käyvää kaupas sit jossaa vaihees.. Ostetaan sille vaik bikinit!(Hups, ei saa kertoo sille) Razz Tulee kivaa.. En oo koskaan korikiipeilly! Smile

68Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 22, 2007 8:53 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Jea! Käyvää kaupas sit jossaa vaihees.. Ostetaan sille vaik bikinit!(Hups, ei saa kertoo sille) Razz Tulee kivaa.. En oo koskaan korikiipeilly! Smile

Mä tanssin kepan synttärin kunniaks mitrelee. Very Happy annan kyllä lahjan ja kortin. Razz

69Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 22, 2007 11:51 am

amanda

amanda

Mun kännykässä oli joku äänite leiriltä. Kerttu laulo taustalla mitrele- juttua. Vähän mä nauroin kun kuuntelin sitä Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Jei kohta on joulu santa

70Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Joulu 23, 2007 3:42 am

anhan

anhan

Huomenna on Joulu santa

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! Smile

71Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Joulu 23, 2007 4:35 am

Zarkku

Zarkku

Nii. Ei millää malttais oottaa joulua.. Merry X-mas! santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa

72Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Joulu 23, 2007 5:42 am

kepaa

kepaa

Smile) amanda -- haha Very Happy aika hyvä.. mäki kattelin niit meijän kärryajeluvideoita ja muita videoit Smile)
- no voi kiitos kaikille jos meinaatte ostaa lahjat Razz-
JOO JA HYVÄÄ JOULUA JA IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE santa rendeer <3

73Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Joulu 23, 2007 9:08 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:Smile) amanda -- haha Very Happy aika hyvä.. mäki kattelin niit meijän kärryajeluvideoita ja muita videoit Smile)
- no voi kiitos kaikille jos meinaatte ostaa lahjat Razz-
JOO JA HYVÄÄ JOULUA JA IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE santa rendeer <3

Se kärryajelu oli kyllä huvittava. Very Happy
Ja kiitos samoin! Kaikille muillekkin. (:

74Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 24, 2007 5:28 am

Kapuza

Kapuza

Smile Hyvää joulua! santa Mitäs tein kärryajelul sit tapahtu?? Pihalla oon, tai oikeestaan sisällä, mut.. Very Happy Joo..

75Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Joulu 24, 2007 10:16 am

Kapuza

Kapuza

Jaa, no tää ei kyl iha sovi toho "Mitä haluaisitte tehä leirillä?" , mut tällane gallupi ois miusta iha kiva..:
1.Monesko kerta Sahalassa (mitkä olleet hoitsuja/millä ratsastanut)?
2.Oletko koskaan uittanut? Millaista oli?
3.Oletko nirso?
4.Millaisista hevosista tykkäät?
5.Millä tallilla käyt?
6.Onko sinulla hoitsua?

Tässä sitten vastaukseni:
1.Kerran. Kleopatra oli hoitsuna.
2.En. Sad
3.En, kai..
4.Reippaista, tulisista, leikkisistä, hömelöistä, joskus vähän säikyistä.. Smile Ja varsoista!!
5.Hubertus seuran tallilla
6.Ei tällä hetkellä. Oli kyllä jokin aikaa sitten.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa