Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 25]

1Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:12 am

sande

sande

niin se on tossa otsikossakin jo Wink itse haluaisin uittaa, hypppiä maastoesteitä, mennä yövaellukselle ja ratsastaa paljon ilman satulaa tai ratsastushuovalla Razz ja paljon muutakin Smile

2Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:21 am

anhan

anhan

No tässä jotain:
-hypätä sillalta
-mennä ilman satulaa
-ratsastaa ratsastushuovilla
-yövaellus
-uittaa
-tuulitunneliin
-yhteistyötehtäviä
-maastoesteitä
-kori- ja sienäkiipeilyä
-tehä pitsaa:D

mitähän vielä? Lisäilen myöhemmin. Very Happy

3Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:23 am

sande

sande

anhan kirjoitti:No tässä jotain:
-hypätä sillalta
-mennä ilman satulaa
-ratsastaa ratsastushuovilla
-yövaellus
-uittaa
-tuulitunneliin
-yhteistyötehtäviä
-maastoesteitä
-kori- ja sienäkiipeilyä
-tehä pitsaa:D

mitähän vielä? Lisäilen myöhemmin. Very Happy

kuinkas multa pääs unohtumaan pizzan teko Laughing ja yhteistyötehtävät iha pakollisia! ;D Razz

4Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:27 am

anhan

anhan

sande -> niin, mietin just, että onko sulle dementia iskeny... Very Happy Olis se nyt pitäny muistaa. No, onneks muistutin.
Yhteistyötehtävät on tosi kivoja. I love you

ja lisään listaan saunan ja suunnistuksen Very Happy

5Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:34 am

sande

sande

anhan kirjoitti:sande -> niin, mietin just, että onko sulle dementia iskeny... Very Happy Olis se nyt pitäny muistaa. No, onneks muistutin.
Yhteistyötehtävät on tosi kivoja. I love you

ja lisään listaan saunan ja suunnistuksen Very Happy

mua on dementia vaivannu taaperosta asti Laughing muistan kyl ku suunnistuksen jälkeen olin ihan litimärkä, siitä syytän peltoa! Very Happy ja kengät oli loppuviikon litimärät :s

6Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:37 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:

mua on dementia vaivannu taaperosta asti Laughing muistan kyl ku suunnistuksen jälkeen olin ihan litimärkä, siitä syytän peltoa! Very Happy ja kengät oli loppuviikon litimärät :s

Se on jo paha, jos sillon jo dementikkona toilailee. Very Happy
Valitsitte siis ylifiksun oikotien. Kenen kanssa suunnistit? Mä suunnistin maywan kaa, jos et dementtias takia muista. (en mäkään kyllä oo ihan varma, kenen pari sä olit, niin hyvä sanoa, muttamutta...)
me tukitaan tää foorumi keskusteluillamme, mutta mitä väliä.

7Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:39 am

sande

sande

anhan kirjoitti:
Se on jo paha, jos sillon jo dementikkona toilailee. Very Happy
Valitsitte siis ylifiksun oikotien. Kenen kanssa suunnistit? Mä suunnistin maywan kaa, jos et dementtias takia muista. (en mäkään kyllä oo ihan varma, kenen pari sä olit, niin hyvä sanoa, muttamutta...)
me tukitaan tää foorumi keskusteluillamme, mutta mitä väliä.

Mä en oo varma, mutta jos se oli että siel nukkumapaikois vastakkaisen olevan kaa, niin sitte suunnistin med Amanda..? Very Happy

8Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:40 am

anhan

anhan

sande -> HAHHAHAA :DD:Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Very Happy:DDD:D:D:D:Very Happy:DD:D
Et oo siis ihan varma kenen kaa suunnistit. täytyy myöntää, että sulla on varhainen dementtia.

9Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:43 am

sande

sande

kyl se täst viel paranee Wink ainakin toivon niin... Shocked Shocked Very Happy mut uittaminen on kyl ihan must! I love you tuun kyl muistaa aina sen ku mentiin vähissä vaatteissa tihkusateessa uittamaan Laughing autonkuljettajat vähän katto ku mentiin sellases vaatetuksessa autotien yli Laughing

10Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:47 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:kyl se täst viel paranee Wink ainakin toivon niin... Shocked Shocked Very Happy mut uittaminen on kyl ihan must! I love you tuun kyl muistaa aina sen ku mentiin vähissä vaatteissa tihkusateessa uittamaan Laughing autonkuljettajat vähän katto ku mentiin sellases vaatetuksessa autotien yli Laughing

Toivottavasti se on ohi menevää... Smile
Ja uittaminen oli ihanaa. Sade ei haitannu yhtään. Tosin oli ihan älyttömän kylmä. Mutta mitä väliä. se vaatetus oli kyllä mahtava. ja kyllä mäkin kattosin, jos sellanen legioona olis vastassa sillä säällä niissä pukeissa.

11Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:50 am

sande

sande

anhan -> haha Smile no siinä kieltämättä vois aika monen pää kääntyä Very Happy

12Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:52 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:anhan -> haha Smile no siinä kieltämättä vois aika monen pää kääntyä Very Happy

Eikä suotta. menikös sun polle veteen kunnolla? Razz

13Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:55 am

sande

sande

menihän se :> tosin vaan muiden perässä Very Happy heti ku muut pallot katos edestä niin halus takasin niiden luo Very Happy Very Happy

14Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 11:58 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:menihän se :> tosin vaan muiden perässä Very Happy heti ku muut pallot katos edestä niin halus takasin niiden luo Very Happy Very Happy

Okei. Niinhän se kyllä menee, että jos yks tekee jotain, niin sit tekee kaikki muutkin. (ainakin melkeen kaikki:D )

15Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:01 pm

sande

sande

niin no en mä kyllä tiedä yhtäkään sieltä joka ei muita haluis seurata Very Happy

16Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:02 pm

anhan

anhan

sande kirjoitti:niin no en mä kyllä tiedä yhtäkään sieltä joka ei muita haluis seurata Very Happy

No ei semmosta varmaan ookkaan, joka ei laumassaan mieluusti pysyis.. Very Happy

17Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:03 pm

anhan

anhan

Ja kortin peluu on ehdoton tekeminen! ;D ja karkin syönti kans.

18Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:05 pm

sande

sande

hah joo karkkei ja limui ei saa unohtaa Wink ja mulle Viinirypäleet on välttämättömyys! Very Happy wou, oon aika sivistyny.."välttämättömyys", eka kerta ku päädyn tommoseen sanaan Very Happy

19Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:08 pm

anhan

anhan

sande kirjoitti:hah joo karkkei ja limui ei saa unohtaa Wink ja mulle Viinirypäleet on välttämättömyys! Very Happy wou, oon aika sivistyny.."välttämättömyys", eka kerta ku päädyn tommoseen sanaan Very Happy

limu on pahaa. Yäk. :/ Viimirypäleet NAM albino
Kieltämättä "välttämättömyys" on oikein sivistyneiden kieltä, mitä ei varmaan siellä hesassa kovin usein tavata:D

20Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:10 pm

sande

sande

hah, tai sit mä vaa yritän esittää sivistynyttä Very Happy .

21Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:11 pm

anhan

anhan

sande kirjoitti:hah, tai sit mä vaa yritän esittää sivistynyttä Very Happy .

Siitä se varmaan kiikastaa.

22Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:34 pm

sande

sande

tännne vois pikkuhiljaa alkaa tulla muitakin juttelemaan Very Happy nyt tää on tällästä kaksinpuhelua Rolling Eyes tai no, yleistettyä kaksinpuhelua Razz

23Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:37 pm

anhan

anhan

sande -> kiltit lapset nukkuu jo. (mitäs me sit ollaan? Very Happy ) mutta joo, tulispa muutkin. KEPA, KONEELLE!

24Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:40 pm

sande

sande

anhan -> en tiiä mitä sitten mahdetaan olla Very Happy jotain kilttejä mörrimöykkyjä tai pölypalleroita jotka datailee kaikessa rauhassa yön pimeydessä Laughing Very Happy Very Happy

25Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Joulu 08, 2007 12:42 pm

anhan

anhan

sande kirjoitti:anhan -> en tiiä mitä sitten mahdetaan olla Very Happy jotain kilttejä mörrimöykkyjä tai pölypalleroita jotka datailee kaikessa rauhassa yön pimeydessä Laughing Very Happy Very Happy

voi olla. Se selviää niille, joita ei olla tavattu, vasta ens leirillä. pig <- Tai sit me ollaan tommosii. Ei kai Surprised

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 25]

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa