niin se on tossa otsikossakin jo itse haluaisin uittaa, hypppiä maastoesteitä, mennä yövaellukselle ja ratsastaa paljon ilman satulaa tai ratsastushuovalla ja paljon muutakin
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 13 ... 25
anhan kirjoitti:No tässä jotain:
-hypätä sillalta
-mennä ilman satulaa
-ratsastaa ratsastushuovilla
-yövaellus
-uittaa
-tuulitunneliin
-yhteistyötehtäviä
-maastoesteitä
-kori- ja sienäkiipeilyä
-tehä pitsaa:D
mitähän vielä? Lisäilen myöhemmin.
anhan kirjoitti:sande -> niin, mietin just, että onko sulle dementia iskeny... Olis se nyt pitäny muistaa. No, onneks muistutin.
Yhteistyötehtävät on tosi kivoja.
ja lisään listaan saunan ja suunnistuksen
sande kirjoitti:
mua on dementia vaivannu taaperosta asti muistan kyl ku suunnistuksen jälkeen olin ihan litimärkä, siitä syytän peltoa! ja kengät oli loppuviikon litimärät :s
anhan kirjoitti:
Se on jo paha, jos sillon jo dementikkona toilailee.
Valitsitte siis ylifiksun oikotien. Kenen kanssa suunnistit? Mä suunnistin maywan kaa, jos et dementtias takia muista. (en mäkään kyllä oo ihan varma, kenen pari sä olit, niin hyvä sanoa, muttamutta...)
me tukitaan tää foorumi keskusteluillamme, mutta mitä väliä.
sande kirjoitti:kyl se täst viel paranee ainakin toivon niin... mut uittaminen on kyl ihan must! tuun kyl muistaa aina sen ku mentiin vähissä vaatteissa tihkusateessa uittamaan autonkuljettajat vähän katto ku mentiin sellases vaatetuksessa autotien yli
sande kirjoitti:anhan -> haha no siinä kieltämättä vois aika monen pää kääntyä
sande kirjoitti:menihän se :> tosin vaan muiden perässä heti ku muut pallot katos edestä niin halus takasin niiden luo
sande kirjoitti:niin no en mä kyllä tiedä yhtäkään sieltä joka ei muita haluis seurata
sande kirjoitti:hah joo karkkei ja limui ei saa unohtaa ja mulle Viinirypäleet on välttämättömyys! wou, oon aika sivistyny.."välttämättömyys", eka kerta ku päädyn tommoseen sanaan
sande kirjoitti:hah, tai sit mä vaa yritän esittää sivistynyttä .
sande kirjoitti:anhan -> en tiiä mitä sitten mahdetaan olla jotain kilttejä mörrimöykkyjä tai pölypalleroita jotka datailee kaikessa rauhassa yön pimeydessä
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 13 ... 25
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa