anhan -> hihi, peilihän sen kertoo! Mars peilin eteen!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 13 ... 25
sande kirjoitti:anhan -> hihi, peilihän sen kertoo! Mars peilin eteen!
Zarkku kirjoitti:En ole ennen käynyt Sahalassa, niin voisiko joku kertoa, mitä siellä yleensä tehdään?
Niinpä. Mullekkin kelpais uus samanlainen!amanda kirjoitti:Mä haluan tehdä kaikkee mitä tehtiin viime leirillä oli ihana leiri.
kepaa kirjoitti:VOI JMLT nyt sanna ja hanna.. ootte kaikil foorumeil tehny väh. 2 sivuu xD no mä haluun äit leireil
- uittoo
- MUCH RATSASTUSTA
- yhteistyö tehtävii
- pizza tietty
- yövaellus
- hyppi EHKÄ sillalta
- tuulitunneli
- korikiipeilyy<3
- ek suunnistust
- hauskan pitäminen(vaikka tehäänki kok leirin ajan sitä)
- hahah joku tanssi
- SYNTTÄRIIIIT! KAKKUU, !<33
kepaa kirjoitti:vähän se oie oikeesti siistii
Zarkku- mis asut?
noh mä asun hei helsingins et aika kaukana ;D mut me tullaan mökille niinä päivinä ja mökki on äänekoskella josta on noin tunnin matka sinne rautalammille.. ja niin me tullaan myös sunnuntaina <33 ainaa!Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:vähän se oie oikeesti siistii
Zarkku- mis asut?
Lappeenrannassa. Se on nii kaukana, et tullaa Kapuzan kaa sinne jo edellisenä iltana Entä sie?
Ai Tunnetko Sahalan heppoi hyvin? Onko Geisli kiva?kepaa kirjoitti:noh mä asun hei helsingins et aika kaukana ;D mut me tullaan mökille niinä päivinä ja mökki on äänekoskella josta on noin tunnin matka sinne rautalammille.. ja niin me tullaan myös sunnuntaina <33 ainaa!Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:vähän se oie oikeesti siistii
Zarkku- mis asut?
Lappeenrannassa. Se on nii kaukana, et tullaa Kapuzan kaa sinne jo edellisenä iltana Entä sie?
no jotenki.. geislillä en oo menny, mutta se on ehkä vähän laiska ja ihan kiva varmaan ainaki yks Maiju tykkäs siitä :PPZarkku kirjoitti:Ai Tunnetko Sahalan heppoi hyvin? Onko Geisli kiva?kepaa kirjoitti:noh mä asun hei helsingins et aika kaukana ;D mut me tullaan mökille niinä päivinä ja mökki on äänekoskella josta on noin tunnin matka sinne rautalammille.. ja niin me tullaan myös sunnuntaina <33 ainaa!Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:vähän se oie oikeesti siistii
Zarkku- mis asut?
anhan kirjoitti:Ratsastussuunnistus ois kivaa, mut en oo varma toteutuuko, kun ne on kuitenki aina laumassa ja sillee.
Ja mä asun siellä, missä kepan ja maywan mökki on. Tunnin ajomatka siis, mutta meen silti jo sunnuntaina. <3
Ja mä en oo menny Geislillä, mutta aika moni tykkää siitä.
niiinpä, eikä issikat oikein suostu liikkumaan ilman laumaasande kirjoitti:must tuntuu ettei tota ratsastussuunnistusta suostuta toteuttaa, koska ne ei voi vahtii käykö jotain ku mennään parin kaa ympäri mettää.
nii hah mut siinhä vois olla joku tietty alue ja ne vois kierrellä siel hevosten kanssa mut tuskin tulee toteutuu;Damanda kirjoitti:niiinpä, eikä issikat oikein suostu liikkumaan ilman laumaasande kirjoitti:must tuntuu ettei tota ratsastussuunnistusta suostuta toteuttaa, koska ne ei voi vahtii käykö jotain ku mennään parin kaa ympäri mettää.
hööh. no ainakin toi prymur ui tosi tosi hyvin meni niin nätisti veteenkin eikä siis kahlannu siel vaan ihan ui se vesi jossa me uitettiin oli lämpimämpää kuin se virtaavavesi siis kattilavirta siel : D oikeestaan se oli must mukavan lämmintä, joo mut mäki haluun uittaaa!<3amanda kirjoitti:uittoo olis taas kiva kokeilla. viimeks oli tosi kylmä. Hervir meni sillein veteen, että vettä oli sen polviin asti, peruutti sitten pois sieltä
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 13 ... 25
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa