ja salmiakki palloja.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
Mullekkin tulee koko ajan. -.-
no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!anhan kirjoitti:hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
:D Koitas päättää.kepaa kirjoitti:vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!anhan kirjoitti:hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
mä virkon!anhan kirjoitti::D Koitas päättää.kepaa kirjoitti:vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!anhan kirjoitti:hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
ok.kepaa kirjoitti:mä virkon!anhan kirjoitti::D Koitas päättää.kepaa kirjoitti:vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!anhan kirjoitti:hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
En ota! Ainakaa hyyyiii... yääk.. iljettävää, salmiakkii.. Otan ihanii hedelmäkarkkei ja lukitsen ne tuplalukolla ja ketjuissa rautaseen laatikkoon, ja nielen ne avaimet, ja sit avaan laatikon salaa ain vessassa, ku saan ne avaimet!anhan kirjoitti:Toivottavasti kapu ottaa hyviä karkkeja mukaan!
Joo.. Toi on iha kauhee, ku ei voi lähettää viestiä.... plaa plaa plaaaaaaa..anhan kirjoitti:ok.kepaa kirjoitti:mä virkon!anhan kirjoitti::D Koitas päättää.kepaa kirjoitti:vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!anhan kirjoitti:hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
nii on! sit täytyy mennä tuolta etusivun kautta uudestaan tänne leirifoorumille! tosi rasittava!Kapuza kirjoitti:Joo.. Toi on iha kauhee, ku ei voi lähettää viestiä.... plaa plaa plaaaaaaa..anhan kirjoitti:ok.kepaa kirjoitti:mä virkon!anhan kirjoitti::D Koitas päättää.kepaa kirjoitti:vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!anhan kirjoitti:hyvä!kepaa kirjoitti:en varkkaakaaan : )anhan kirjoitti:no älä muuta virka!kepaa kirjoitti:se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
aijaa, mä en oo hoksannu sitäanhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.
:O Mä en kyllä mee etusivun kautta sit, kun meen vaan tosta edellinen, ja kirjotan sen viestin uudestaan!
Mä oon!kepaa kirjoitti:aijaa, mä en oo hoksannu sitäanhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.
:O Mä en kyllä mee etusivun kautta sit, kun meen vaan tosta edellinen, ja kirjotan sen viestin uudestaan!
kiitos neuvpstasi hanna!anhan kirjoitti:Mä oon!kepaa kirjoitti:aijaa, mä en oo hoksannu sitäanhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.
Por favorkepaa kirjoitti:kiitos neuvpstasi hanna!anhan kirjoitti:Mä oon!kepaa kirjoitti:aijaa, mä en oo hoksannu sitäanhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.
eli? :Danhan kirjoitti:Por favorkepaa kirjoitti:kiitos neuvpstasi hanna!anhan kirjoitti:Mä oon!kepaa kirjoitti:aijaa, mä en oo hoksannu sitäanhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.
ahaa gracias!anhan kirjoitti:hahha. varmaan ainoita asioita, mitä osaan sanoa espanjaks. Tietääkseni se on noin ja tarkoitaa "ole hyvä"
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa