Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 21 / 25]

501Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 12:42 am

anhan

anhan

ja salmiakki palloja.

502Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 12:43 am

kepaa

kepaa

ja vaikka itä<3 ärsyttää ku koko ajan tulee toi et vo lähettää viestiäsi ja plaa plaa plaa!

503Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 12:43 am

anhan

anhan

kapu ota hirveesti karkkia sit!
Mullekkin tulee koko ajan. -.-

504Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 12:46 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:kapu ota hirveesti karkkia sit!
se on tosi rasittavaa !!-_-''''''''!

505Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 12:48 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!

506Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 12:49 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
en varkkaakaaan : )

507Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 1:01 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!

508Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 1:01 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!
vaan virkon! en muuten virkkaakkaaan!

509Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 1:03 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!
Very Happy:D Koitas päättää.

510Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 1:03 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!
mä virkon!

511Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 1:05 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!
mä virkon!
ok.

512Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 2:39 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Toivottavasti kapu ottaa hyviä karkkeja mukaan!
En ota! Ainakaa hyyyiii... yääk.. iljettävää, salmiakkii.. Otan ihanii hedelmäkarkkei ja lukitsen ne tuplalukolla ja ketjuissa rautaseen laatikkoon, ja nielen ne avaimet, ja sit avaan laatikon salaa ain vessassa, ku saan ne avaimet!

513Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 2:39 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!
mä virkon!
ok.
Joo.. Toi on iha kauhee, ku ei voi lähettää viestiä.... plaa plaa plaaaaaaa..

514Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 4:12 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no älä muuta virka!
hyvä!
mä virkon!
ok.
Joo.. Toi on iha kauhee, ku ei voi lähettää viestiä.... plaa plaa plaaaaaaa..
nii on! sit täytyy mennä tuolta etusivun kautta uudestaan tänne leirifoorumille! tosi rasittava!

515Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 4:12 am

kepaa

kepaa

ha kyllä me saadaan ongittuu avaimet sun peräsuolesta Hanna kaa Twisted Evil Twisted Evil VAro vaan, se saattaa kirpasta!

516Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:22 am

anhan

anhan

mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.

:O Mä en kyllä mee etusivun kautta sit, kun meen vaan tosta edellinen, ja kirjotan sen viestin uudestaan!

517Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:24 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.

:O Mä en kyllä mee etusivun kautta sit, kun meen vaan tosta edellinen, ja kirjotan sen viestin uudestaan!
aijaa, mä en oo hoksannu sitä

518Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:31 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:mehän puhuttiin jo, että otetaan onkia sun muita mukaan! niillä se onnistuu.

Mä oon!

519Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:41 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

Mä oon!
kiitos neuvpstasi hanna!

520Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:42 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

Mä oon!
kiitos neuvpstasi hanna!
Por favor

521Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:44 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:

Mä oon!
kiitos neuvpstasi hanna!
Por favor
eli? Very Happy:D

522Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:47 am

anhan

anhan

hahha. Very Happy varmaan ainoita asioita, mitä osaan sanoa espanjaks. Very Happy Tietääkseni se on noin ja tarkoitaa "ole hyvä"

523Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 5:47 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:hahha. Very Happy varmaan ainoita asioita, mitä osaan sanoa espanjaks. Very Happy Tietääkseni se on noin ja tarkoitaa "ole hyvä"
ahaa Very Happy gracias!

524Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 6:53 am

Kapuza

Kapuza

gracias!

525Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 21 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Kesä 15, 2008 8:45 am

kepaa

kepaa

sunny confused tongue pirat pirat pirat

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 21 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa