nii mullekki oikeestaan ei sil oo kait mitä väliianhan kirjoitti:mulle ihan sama missä nukun.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
nii mullekki oikeestaan ei sil oo kait mitä väliianhan kirjoitti:mulle ihan sama missä nukun.
Ei nii, meinasin et Saran vieres nukun... Et se on ainoo kenet sillee tunnen ketä on leirille tulossa. En haluu kauas teistä, keneen oon sillee "tutustunu" täällä, et ei tuu tylsää, eikä tartte huudella iha hirveesti.kepaa kirjoitti:nii mullekki oikeestaan ei sil oo kait mitä väliianhan kirjoitti:mulle ihan sama missä nukun.
niin on!a<3Kapuza kirjoitti:Ei nii, meinasin et Saran vieres nukun... Et se on ainoo kenet sillee tunnen ketä on leirille tulossa. En haluu kauas teistä, keneen oon sillee "tutustunu" täällä, et ei tuu tylsää, eikä tartte huudella iha hirveesti.kepaa kirjoitti:nii mullekki oikeestaan ei sil oo kait mitä väliianhan kirjoitti:mulle ihan sama missä nukun.
Se keinuheppa on muute iha paras! Me kiikuttii siin hirveitä vauhtei ain iltasin, sit kaikki ain vaa tippu siitä. Se oli kivaa.
No, hyvä ku muutki tykkää siitä. Nyt pitää taas ottaa iha hullui vauhtei siinä.kepaa kirjoitti:niin on!a<3Kapuza kirjoitti:Ei nii, meinasin et Saran vieres nukun... Et se on ainoo kenet sillee tunnen ketä on leirille tulossa. En haluu kauas teistä, keneen oon sillee "tutustunu" täällä, et ei tuu tylsää, eikä tartte huudella iha hirveesti.kepaa kirjoitti:nii mullekki oikeestaan ei sil oo kait mitä väliianhan kirjoitti:mulle ihan sama missä nukun.
Se keinuheppa on muute iha paras! Me kiikuttii siin hirveitä vauhtei ain iltasin, sit kaikki ain vaa tippu siitä. Se oli kivaa.
Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
Eikös ookkin sille annettu joka leirilllä nimi? En kyl yhtään muista mikä sen nimi oli viime vuonna...
oli se spurttti pikku-Hanna nimes senanhan kirjoitti:Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
Eikös ookkin sille annettu joka leirilllä nimi? En kyl yhtään muista mikä sen nimi oli viime vuonna...
On kai sille nimi annettu. Muistanko ihan väärin, että joskus se olli spurtti...?
Jes, muistin oikeinkepaa kirjoitti:oli se spurttti pikku-Hanna nimes senanhan kirjoitti:Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
On kai sille nimi annettu. Muistanko ihan väärin, että joskus se olli spurtti...?
Hehe. Mie en muista oliks sil mei leiril nimee! ;(anhan kirjoitti:Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
Ihana nimi! Sille pitää keksii mei leiril oikee kiva nimi, ja sit kastaa se.anhan kirjoitti:Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
joo hei ruvetaan miettii täällä. sen pitäis olla joku sitä kuvaava nimi....Kapuza kirjoitti:Ihana nimi! Sille pitää keksii mei leiril oikee kiva nimi, ja sit kastaa se.anhan kirjoitti:Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
kepaa kirjoitti:joo hei ruvetaan miettii täällä. sen pitäis olla joku sitä kuvaava nimi....Kapuza kirjoitti:Ihana nimi! Sille pitää keksii mei leiril oikee kiva nimi, ja sit kastaa se.anhan kirjoitti:Mä oon. se on hauskaa!amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
Voi juma! ne sun leuat on tyhmät! Mun kaverilla on kans sama kun sulla. Tosin ei niin paha.amanda kirjoitti:Kerttu: voi ei...
No joo, mulla on sellanen leuka- juttu joka on tullut oikomishoidosta, eli leukanivelet naksahtelee ja jää jumiin. On sellasella leukaklinikalla hoidossa. Ne ei kyl oo sanonu mitään, mutta yhdella tutulla on ollut ihan sama ongelma, ja se oli jouduttu leikkaamaan ja sit kuukauden sairasloma. Jos mut mahdollisesti leikataan, niin en mäkään pääse leirille...
Mutta todellakin toivon että pääsen. Mulla on sit joku puhelinpalaveri ens kuussa ja saan sit tietää mitä mulle tehdään.
Viimeinen muokkaaja, pvm La Helmi 09, 2008 2:41 am, muokattu 1 kertaa
onneksamanda kirjoitti:Niin, no kyllä mä luultavasti pääsen
JES JES JEEE... hahaanhan kirjoitti:onneksamanda kirjoitti:Niin, no kyllä mä luultavasti pääsen
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa