Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 12 / 25]

276Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 05, 2008 8:39 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:mulle ihan sama missä nukun. Very Happy
nii mullekki oikeestaan Very Happy ei sil oo kait mitä välii

277Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 05, 2008 11:26 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Ei nii, meinasin et Saran vieres nukun... Et se on ainoo kenet sillee tunnen ketä on leirille tulossa. En haluu kauas teistä, keneen oon sillee "tutustunu" täällä, et ei tuu tylsää, eikä tartte huudella iha hirveesti.
Se keinuheppa on muute iha paras! Me kiikuttii siin hirveitä vauhtei ain iltasin, sit kaikki ain vaa tippu siitä. Se oli kivaa.

278Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Helmi 06, 2008 4:36 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Ei nii, meinasin et Saran vieres nukun... Et se on ainoo kenet sillee tunnen ketä on leirille tulossa. En haluu kauas teistä, keneen oon sillee "tutustunu" täällä, et ei tuu tylsää, eikä tartte huudella iha hirveesti.
Se keinuheppa on muute iha paras! Me kiikuttii siin hirveitä vauhtei ain iltasin, sit kaikki ain vaa tippu siitä. Se oli kivaa.
niin on!a<3

279Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Helmi 06, 2008 4:42 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
niin on!a<3
No, hyvä ku muutki tykkää siitä. Nyt pitää taas ottaa iha hullui vauhtei siinä.

280Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Helmi 06, 2008 10:37 am

amanda

amanda

Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
Eikös ookkin sille annettu joka leirilllä nimi? En kyl yhtään muista mikä sen nimi oli viime vuonna...

281Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Helmi 06, 2008 11:10 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:Mä en oo koskaan keinunu sillä hevosella...
Eikös ookkin sille annettu joka leirilllä nimi? En kyl yhtään muista mikä sen nimi oli viime vuonna...
Mä oon. Very Happy se on hauskaa!
On kai sille nimi annettu. Muistanko ihan väärin, että joskus se olli spurtti...?

282Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Helmi 07, 2008 7:48 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
On kai sille nimi annettu. Muistanko ihan väärin, että joskus se olli spurtti...?
oli se spurttti Wink pikku-Hanna nimes sen Wink

283Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Helmi 07, 2008 10:06 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
oli se spurttti Wink pikku-Hanna nimes sen Wink
Jes, muistin oikein Very Happy

284Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Helmi 07, 2008 10:25 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Hehe. Mie en muista oliks sil mei leiril nimee! ;(

285Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Helmi 07, 2008 10:25 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Ihana nimi! Sille pitää keksii mei leiril oikee kiva nimi, ja sit kastaa se.

286Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 5:25 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
joo hei ruvetaan miettii täällä. sen pitäis olla joku sitä kuvaava nimi....

287Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 5:25 am

kepaa

kepaa

keinahteleva, aalto

288Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 11:35 pm

kepaa

kepaa

IHMISET EN PÄÄSEKÄNN LEIRILLE

289Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 11:53 pm

Eve

Eve

Kepa oikeesti?!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

290Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 11:55 pm

Eve

Eve

Puhuttiin Kepan kaa mesessä eikä se IHAN OIKEESTI pääse leirille.. voi kökkö Sad Shocked Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ;'<

291Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 11:56 pm

kepaa

kepaa

joo ku meil ei oo varaa maksaa ku yhen leiri ja annan sen paikan maijalle

292Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 08, 2008 11:58 pm

Eve

Eve

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
joo hei ruvetaan miettii täällä. sen pitäis olla joku sitä kuvaava nimi....

kyllä Very Happy olin viimeks 2006 kesänä leirillä, ja sit me tapeltiin tuleeko sen nimeks "minä" vai "stupido". nööh, siitä tuli sit Minä-Stupido Very Happy se oli ihan paras nimi ;D <33

293Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 12:10 am

kepaa

kepaa

KERRON MUN VIIMEÖISEN UNEN: Me kaikki leiriläiset mentiin meijän inne leiripaikkaan ja alettiin juttelee kaikesta. Meillä oli hauskaa ja niin pois päin. Sittenku mentiin kattoo hevosii niin ne oli tullu ihan hulluiks. Ne kaikki vaan hyökkäs ihmisii päin ja me yritettiin mennä karkuun niitä! niitäoli tosi paljon ja Sara jöi heppojen jalkoihin. Muut pääs pois sieltä pihatosta, mutta sitten ulkona tuli suu-uutinen.. Hannalla todettiin sukupuolitauti ja se oli ihan hirveetä. Sitten Hanna eni ryyppää pub-Markukseen. Ku hanna tultiin hakee autolla niin Eve jotain rupes huutaa siel majan ovella et : EII! MIKS NÄÄ HEVOSET ONTÄLLÄSII AAAAAAAAAAAAAAA
Sit Sara käytiin hakee sieltä pihatosta ja Kapu me löydettiin tallityuvasta kokeilemasta saappaita ja ratsastelemalla niillä satuloillammitä siel on xD

294Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 12:52 am

amanda

amanda

Kerttu: voi ei...

No joo, mulla on sellanen leuka- juttu joka on tullut oikomishoidosta, eli leukanivelet naksahtelee ja jää jumiin. On sellasella leukaklinikalla hoidossa. Ne ei kyl oo sanonu mitään, mutta yhdella tutulla on ollut ihan sama ongelma, ja se oli jouduttu leikkaamaan ja sit kuukauden sairasloma. Jos mut mahdollisesti leikataan, niin en mäkään pääse leirille...
Mutta todellakin toivon että pääsen. Mulla on sit joku puhelinpalaveri ens kuussa ja saan sit tietää mitä mulle tehdään.

295Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 2:23 am

anhan

anhan

kepa, mun kaverin bändi soitti siellä pub markuksessa. sitä mä olin kattomassa.
Ja mä en sit oikeesti ryyppää. Kepa uneksii tyhmiä. Very Happy

296Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 2:25 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:Kerttu: voi ei...

No joo, mulla on sellanen leuka- juttu joka on tullut oikomishoidosta, eli leukanivelet naksahtelee ja jää jumiin. On sellasella leukaklinikalla hoidossa. Ne ei kyl oo sanonu mitään, mutta yhdella tutulla on ollut ihan sama ongelma, ja se oli jouduttu leikkaamaan ja sit kuukauden sairasloma. Jos mut mahdollisesti leikataan, niin en mäkään pääse leirille...
Mutta todellakin toivon että pääsen. Mulla on sit joku puhelinpalaveri ens kuussa ja saan sit tietää mitä mulle tehdään.
Voi juma! ne sun leuat on tyhmät! Sad Mun kaverilla on kans sama kun sulla. Tosin ei niin paha.
Toivottavasti ne korjautuu, niistä kuuluu ällö ääni.
Toisaalta, pääasia, että leuat korjaantuu! :S

Viimeinen muokkaaja, pvm La Helmi 09, 2008 2:41 am, muokattu 1 kertaa

297Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 2:39 am

Eve

Eve

Auts, Amanda... :/ tosi kiva! toivottavasti pääset nyt ees leirille...

298Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 3:00 am

amanda

amanda

Niin, no kyllä mä luultavasti pääsen Smile

299Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 3:06 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:Niin, no kyllä mä luultavasti pääsen Smile
onneks Very Happy

300Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 12 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 3:28 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:Niin, no kyllä mä luultavasti pääsen Smile
onneks Very Happy
JES JES JEEE... haha

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 12 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla: