hyvä minöä taasKapuza kirjoitti:Ag on hopee??
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1 ... 13 ... 23, 24, 25
hyvä minöä taasKapuza kirjoitti:Ag on hopee??
että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Oon joo paras vitsiniekkaki.. Mut harmi sinänsä, ettei toi ollu vitsi.kepaa kirjoitti:hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
olipa se!!!! ja hyvä vitsi vielKapuza kirjoitti:Oon joo paras vitsiniekkaki.. Mut harmi sinänsä, ettei toi ollu vitsi.kepaa kirjoitti:hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Niinhän sinäkepaa kirjoitti:olipa se!!!! ja hyvä vitsi vielKapuza kirjoitti:Oon joo paras vitsiniekkaki.. Mut harmi sinänsä, ettei toi ollu vitsi.kepaa kirjoitti:hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
sinäkinKapuza kirjoitti:Niinhän sinäkepaa kirjoitti:olipa se!!!! ja hyvä vitsi vielKapuza kirjoitti:Oon joo paras vitsiniekkaki.. Mut harmi sinänsä, ettei toi ollu vitsi.kepaa kirjoitti:hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Kiitoskepaa kirjoitti:sinäkinKapuza kirjoitti:Niinhän sinäkepaa kirjoitti:olipa se!!!! ja hyvä vitsi vielKapuza kirjoitti:Oon joo paras vitsiniekkaki.. Mut harmi sinänsä, ettei toi ollu vitsi.kepaa kirjoitti:hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
Kapuza kirjoitti:Kiitoskepaa kirjoitti:sinäkinKapuza kirjoitti:Niinhän sinäkepaa kirjoitti:olipa se!!!! ja hyvä vitsi vielKapuza kirjoitti:Oon joo paras vitsiniekkaki.. Mut harmi sinänsä, ettei toi ollu vitsi.kepaa kirjoitti:hyvä vitsi taas! HAHA oot kyl vitsiniekka!Kapuza kirjoitti:No totta totta!kepaa kirjoitti:::D haha !!!Kapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa sulla. Sulla raksuttaa oikein lujaa. Tulit tokaks etanoitten möngerrys kisassa, wohooww!! Mie taas tulin ekaks tähtien lentoskabassa.kepaa kirjoitti:mullapa :DKapuza kirjoitti:Minulla siis, kiitti kepa : Pkepaa kirjoitti:valoakin nopeemminKapuza kirjoitti:Joo, raksuttaa... Hitaasti.kepaa kirjoitti:että mulla aivot raksuttaaaKapuza kirjoitti:Hä?
KÖKKÖ KÖÖ!!!!!!!!!!Kapuza kirjoitti:En oo enää pitkää.. Ehkä vartin kork.
Pai pai... Meen nykepaa kirjoitti:KÖKKÖ KÖÖ!!!!!!!!!!Kapuza kirjoitti:En oo enää pitkää.. Ehkä vartin kork.
niin! leirin jälkeen takatin puhuu leilistä! mullakin on varmaan vika ellen tuu illalla!Kapuza kirjoitti:Pai pai... Meen nykepaa kirjoitti:KÖKKÖ KÖÖ!!!!!!!!!!Kapuza kirjoitti:En oo enää pitkää.. Ehkä vartin kork.
Vipo kerta foorumil oli ny... Siis enne leirii ! : D
Siirry sivulle : 1 ... 13 ... 23, 24, 25
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa