Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 15 / 25]

351Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Maalis 19, 2008 9:23 am

kepaa

kepaa

en kuitenkaa tarkota mitenkää loukkaavsti tota ":'D" hymiöö. Tulin lenkin jälkeen heti koneelle ^^''

352Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Maalis 19, 2008 9:36 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Very Happy Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Smile Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Smile Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
Joo, muistanhan mä ne. Very Happy haha.
Ja titin kaa oon jutellu mesessä aina joskus. Se on oulussa opiskelemassa nyt.
OULUSSA? aika kaukana :S
Niinpä niin. Very Happy
Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.
Joo, on se. Very Happy
se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'D
joo en oo ollut sillon, mutta oon nähyt sen joskus Hannalla.

353Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Maalis 20, 2008 3:51 am

Kapuza

Kapuza

Mie en tiiä yhtää mist työ puhutte, ku en oo ollu noil leireil... ;( Mut joo, niit on kyl kiva lukee Very Happy

354Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Maalis 21, 2008 12:06 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Very Happy Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Smile Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Smile Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
Niinpä niin. Very Happy
Joo, on se. Very Happy
se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'D
Joo, oli sillä RöstiPösti. Sen metsästys oli hauskaa. ;D

355Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Maalis 21, 2008 12:07 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:en kuitenkaa tarkota mitenkää loukkaavsti tota ":'D" hymiöö. Tulin lenkin jälkeen heti koneelle ^^''
MÄ LOUKKAANNUIN. Auuuuuu, kepa loukkas mun karvakintun... Auuuu. sattuu, sheivattu hienosto kinttuni kärsii kepan hymiöistää'ääääää...

356Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Maalis 21, 2008 12:08 pm

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy
Joo, on se. Very Happy
Niin, mulla on Titi pullossa mun pöytälaatikossa. ;D
(huh, mikä mulla on...)

357Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Maalis 21, 2008 12:08 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Mie en tiiä yhtää mist työ puhutte, ku en oo ollu noil leireil... ;( Mut joo, niit on kyl kiva lukee Very Happy
Puhutaan yhestä punapäästä.

358Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Maalis 22, 2008 10:11 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy
Joo, on se. Very Happy
(huh, mikä mulla on...)
siis wot? onko se joku pulloposti juttu homma vai? Ku maija kai sai joltain jonku pullopostijutun mutta ne oo varma et saiko just titiltä ? Smile sen muistan Titistä että se oli riippuvinen jäätelöön!<3 (: jäätelö on tosi hyvää

359Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Maalis 22, 2008 10:13 am

kepaa

kepaa

Pistäkää googleen web hakuun "sahalankartano" nii se vie suoraan tohon meijän topiccin, mun tekemään tohon MOI<33 juttuun Very Happy se on kait joku kolmas sielt or something.

360Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Maalis 22, 2008 1:59 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Niinpä niin. Very Happy
Joo, on se. Very Happy
(huh, mikä mulla on...)
siis wot? onko se joku pulloposti juttu homma vai? Ku maija kai sai joltain jonku pullopostijutun mutta ne oo varma et saiko just titiltä ? Smile sen muistan Titistä että se oli riippuvinen jäätelöön!<3 (: jäätelö on tosi hyvää
aa okei. Very Happy Mäkin oon riippuvainen jäätelöstä. Syön sitä ihan hirveesti, varsinkin kesällä. Very Happy

361Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Maalis 22, 2008 2:00 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:Pistäkää googleen web hakuun "sahalankartano" nii se vie suoraan tohon meijän topiccin, mun tekemään tohon MOI<33 juttuun Very Happy se on kait joku kolmas sielt or something.
oo. Surprised me ollaan julkkiksia. :'D

362Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Maalis 23, 2008 12:04 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Pistäkää googleen web hakuun "sahalankartano" nii se vie suoraan tohon meijän topiccin, mun tekemään tohon MOI<33 juttuun Very Happy se on kait joku kolmas sielt or something.
oo. Surprised me ollaan julkkiksia. :'D
Pitäkää googlen kuva hakuun "Tuomo Saali" se on mun isi ja sielt löytyykuvii Very Happy:DD

363Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Maalis 26, 2008 10:01 am

Kapuza

Kapuza

Me ollaan julkkiksii, jee! Hehee, tääl on nii paljo viestei.

364Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:24 pm

anhan

anhan

Laittakaa top 10 kouluaineista. (ykkönen paras ja kymppi kymmenenneks paras)

Näytän mallia:
1. matikka
2. kemia
3. käsityöt (vaikka mulla ei ookkaan enää sitä)
4. fysiikka
5. biolobia
6. liikka
7. yhteiskuntaoppi
8. englanti
9. ruotsi
10. psykologia

Viimeinen muokkaaja, anhan pvm La Toukokuu 10, 2008 11:28 pm, muokattu 1 kertaa

365Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:27 pm

Kapuza

Kapuza

Okei.. Mie vastaan sitte, et mikä aine. En niiku et mitkä tunnit on kivoja. Ku esim. toi eka. Tunnit on iha hirveitä, iha kauhee ope, mut tykkäisin siit aineesta aineena..

1.Matikka
2.english in action
3.kemia
4.bilsa
5.kässä
6.kuvis
7.ranska
8.liikka
9.fysiikka
10.enkku

366Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:29 pm

anhan

anhan

Kapu mikä on english in action?
Tiiän kyllä, että se on englantinerojen koulun kuninkuus juttu, mutta... Very Happy

367Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:31 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Tiiän kyllä, että se on englantinerojen koulun kuninkuus juttu, mutta... Very Happy
Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..

368Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:32 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..
Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.
(toinen meidän koulun enkun ope sanoo english-> inklish)

369Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:33 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.

Nii ja meil on mantsa ja hissaki enkuks..

370Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:34 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.

Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :s

371Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 10, 2008 11:39 pm

Kapuza

Kapuza

[quote="anhan"]
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :s[/quote
Hissa on iha kauheeta! Ens viikon keksiviikoks on hissan projekti.. En oo alottanukkaa ;(

372Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Toukokuu 12, 2008 5:18 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...

373Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Toukokuu 12, 2008 5:23 am

anhan

anhan

Kummasta päästä avaatte banaanin? Siitä päästä, josta se on ollu kiinni tertussa vai siitä toisesta?
Mä avaan siitä terttu päästä, jossa on kahva. Very Happy
Puhuttiin kavereitten kaa siitä yhtenä päivänä, ja jotkut (monet) hölmöt avaa siitä väärästä. ;D

374Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Toukokuu 12, 2008 5:28 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Kummasta päästä avaatte banaanin? Siitä päästä, josta se on ollu kiinni tertussa vai siitä toisesta?
Mä avaan siitä terttu päästä, jossa on kahva. Very Happy
Puhuttiin kavereitten kaa siitä yhtenä päivänä, ja jotkut (monet) hölmöt avaa siitä väärästä. ;D
Kahvasta, tietty!
Munki kamut osa avaa sen iha vääri!!

375Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 15 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Toukokuu 12, 2008 5:33 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...
Kauheeta. Miu pitäs tehä seksiviikoks hissan projekti ja perjantaiks kaks kemian projektii ja ens viikon maanantaiks bilsan projekti ja ens viikon tiistain on matikan koe ja tänää oli ranskan koe, ja saatii tänää enkun kokeet. Se enkun koe meni iha pyllyllee.. 8- Sad No, mut se lohduttaa, et se oli lukion koepaketista ja ne lukion tehtävät. Itte oon siis nyt kasilla. Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 15 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa