en kuitenkaa tarkota mitenkää loukkaavsti tota ":'D" hymiöö. Tulin lenkin jälkeen heti koneelle ^^''
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
joo en oo ollut sillon, mutta oon nähyt sen joskus Hannalla.kepaa kirjoitti:se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'Danhan kirjoitti:Joo, on se.amanda kirjoitti:Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.anhan kirjoitti:Niinpä niin.kepaa kirjoitti:OULUSSA? aika kaukana :Sanhan kirjoitti:Joo, muistanhan mä ne. haha.kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
Ja titin kaa oon jutellu mesessä aina joskus. Se on oulussa opiskelemassa nyt.
Joo, oli sillä RöstiPösti. Sen metsästys oli hauskaa. ;Dkepaa kirjoitti:se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'Danhan kirjoitti:Joo, on se.amanda kirjoitti:Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.anhan kirjoitti:Niinpä niin.kepaa kirjoitti:OULUSSA? aika kaukana :Sanhan kirjoitti:Joo, muistanhan mä ne. haha.kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
MÄ LOUKKAANNUIN. Auuuuuu, kepa loukkas mun karvakintun... Auuuu. sattuu, sheivattu hienosto kinttuni kärsii kepan hymiöistää'ääääää...kepaa kirjoitti:en kuitenkaa tarkota mitenkää loukkaavsti tota ":'D" hymiöö. Tulin lenkin jälkeen heti koneelle ^^''
Niin, mulla on Titi pullossa mun pöytälaatikossa. ;Damanda kirjoitti:joo en oo ollut sillon, mutta oon nähyt sen joskus Hannalla.kepaa kirjoitti:se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'Danhan kirjoitti:Joo, on se.amanda kirjoitti:Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.anhan kirjoitti:Niinpä niin.kepaa kirjoitti:OULUSSA? aika kaukana :Sanhan kirjoitti:Joo, muistanhan mä ne. haha.kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
Puhutaan yhestä punapäästä.Kapuza kirjoitti:Mie en tiiä yhtää mist työ puhutte, ku en oo ollu noil leireil... ;( Mut joo, niit on kyl kiva lukee
siis wot? onko se joku pulloposti juttu homma vai? Ku maija kai sai joltain jonku pullopostijutun mutta ne oo varma et saiko just titiltä ? sen muistan Titistä että se oli riippuvinen jäätelöön!<3 (: jäätelö on tosi hyvääanhan kirjoitti:Niin, mulla on Titi pullossa mun pöytälaatikossa. ;Damanda kirjoitti:joo en oo ollut sillon, mutta oon nähyt sen joskus Hannalla.kepaa kirjoitti:se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'Danhan kirjoitti:Joo, on se.amanda kirjoitti:Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.anhan kirjoitti:Niinpä niin.kepaa kirjoitti:OULUSSA? aika kaukana :Sanhan kirjoitti:Joo, muistanhan mä ne. haha.kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
(huh, mikä mulla on...)
aa okei. Mäkin oon riippuvainen jäätelöstä. Syön sitä ihan hirveesti, varsinkin kesällä.kepaa kirjoitti:siis wot? onko se joku pulloposti juttu homma vai? Ku maija kai sai joltain jonku pullopostijutun mutta ne oo varma et saiko just titiltä ? sen muistan Titistä että se oli riippuvinen jäätelöön!<3 (: jäätelö on tosi hyvääanhan kirjoitti:Niin, mulla on Titi pullossa mun pöytälaatikossa. ;Damanda kirjoitti:joo en oo ollut sillon, mutta oon nähyt sen joskus Hannalla.kepaa kirjoitti:se oli meijän yhellä leirillä mutta Ama ei titanu olla sillon jos oikein muistan ((: ja öö eikös sillä ollu röst? Ku se sitä laitsalta aina pyydysti :'Danhan kirjoitti:Joo, on se.amanda kirjoitti:Onks Titi se se punahiuksinen tyttö? Muistan sen jotenkin.anhan kirjoitti:Niinpä niin.kepaa kirjoitti:OULUSSA? aika kaukana :Sanhan kirjoitti:Joo, muistanhan mä ne. haha.kepaa kirjoitti:Jäin kerran mieleen letunpaistosta leirillä: Kaikki saivat päättää kenelle antaa oman lettunsa niin että jokainen saa yhden ja ku Veera anto mulle nii mua piti kuulemma ihan herätellä siinä ku olin jo unessa. Väsytti niin pirusti:D mutta sitten sain kuitenki sen Veerna letun Eikös se ollukki Veeran antama, mutta mä taisin antaa yhelle Susannalle, en oo kuitenkaa ihan varma Muistatko Hanna Heidin ja Susannan Mitäs muuten ootko kuullu Titstä mitää?
(huh, mikä mulla on...)
oo. me ollaan julkkiksia. :'Dkepaa kirjoitti:Pistäkää googleen web hakuun "sahalankartano" nii se vie suoraan tohon meijän topiccin, mun tekemään tohon MOI<33 juttuun se on kait joku kolmas sielt or something.
Pitäkää googlen kuva hakuun "Tuomo Saali" se on mun isi ja sielt löytyykuvii :DDanhan kirjoitti:oo. me ollaan julkkiksia. :'Dkepaa kirjoitti:Pistäkää googleen web hakuun "sahalankartano" nii se vie suoraan tohon meijän topiccin, mun tekemään tohon MOI<33 juttuun se on kait joku kolmas sielt or something.
Viimeinen muokkaaja, anhan pvm La Toukokuu 10, 2008 11:28 pm, muokattu 1 kertaa
Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Tiiän kyllä, että se on englantinerojen koulun kuninkuus juttu, mutta...
Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.anhan kirjoitti:Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
(toinen meidän koulun enkun ope sanoo english-> inklish)
Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :sKapuza kirjoitti:Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.anhan kirjoitti:Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Nii ja meil on mantsa ja hissaki enkuks..
Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :s[/quoteKapuza kirjoitti:Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.anhan kirjoitti:Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...anhan kirjoitti:Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :sKapuza kirjoitti:Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.anhan kirjoitti:Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Kahvasta, tietty!anhan kirjoitti:Kummasta päästä avaatte banaanin? Siitä päästä, josta se on ollu kiinni tertussa vai siitä toisesta?
Mä avaan siitä terttu päästä, jossa on kahva.
Puhuttiin kavereitten kaa siitä yhtenä päivänä, ja jotkut (monet) hölmöt avaa siitä väärästä. ;D
Kauheeta. Miu pitäs tehä seksiviikoks hissan projekti ja perjantaiks kaks kemian projektii ja ens viikon maanantaiks bilsan projekti ja ens viikon tiistain on matikan koe ja tänää oli ranskan koe, ja saatii tänää enkun kokeet. Se enkun koe meni iha pyllyllee.. 8- No, mut se lohduttaa, et se oli lukion koepaketista ja ne lukion tehtävät. Itte oon siis nyt kasilla.amanda kirjoitti:Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...anhan kirjoitti:Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :sKapuza kirjoitti:Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.anhan kirjoitti:Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa