Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 13 / 25]

301Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 3:28 am

kepaa

kepaa

mä en pysty... pitää sitä juttuuu.... mä.... melkein jo kerroi.. huhuhu

302Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Helmi 09, 2008 4:30 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:mä en pysty... pitää sitä juttuuu.... mä.... melkein jo kerroi.. huhuhu
No kerro ihmeessä kaikille. Very Happy

303Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 10, 2008 4:29 am

amanda

amanda

Mikä juttu? kerrokerrokerro

304Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 10, 2008 9:06 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:Mikä juttu? kerrokerrokerro
ööö.. Hanna kyl tietää jo sen Wink ja eve Wink se liittyy vähän mun noihin keskustelujutttuuijin-..... ei en voi kertoo

305Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 10, 2008 11:24 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
amanda kirjoitti:Mikä juttu? kerrokerrokerro
ööö.. Hanna kyl tietää jo sen Wink ja eve Wink se liittyy vähän mun noihin keskustelujutttuuijin-..... ei en voi kertoo
Kepa kerro, tai mä kerron! Vihje: Kepa on huijari.

306Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 10, 2008 11:14 pm

amanda

amanda

Kerttu: oot siis tulossa leirille?? huijasit... mä arvasin, kun et oo yhtään surullinen... senkin ilkimys! Very Happy

307Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Helmi 11, 2008 11:42 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:Kerttu: oot siis tulossa leirille?? huijasit... mä arvasin, kun et oo yhtään surullinen... senkin ilkimys! Very Happy
Oikein arvattu! Very Happy
(sori kepa, paljastin...)

308Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 9:02 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:Kerttu: oot siis tulossa leirille?? huijasit... mä arvasin, kun et oo yhtään surullinen... senkin ilkimys! Very Happy
Hehe... Mieki jo kerkesin säikähtää ku luin noita! Ei saa Kepa pelotella, ja pilata mei leirii... Aattelin jo et ku siekää et tuu, ni sit Hannaki ja muut ei tulis, ja Ama joutuu leikkaukseen ja sit vaan mie ja Sara ja Eve-rohkea, tulee leirille, ja sit on tylsää, mut kivaa, mut tylsää ku vaa kolme...

309Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 9:04 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:KERRON MUN VIIMEÖISEN UNEN: Me kaikki leiriläiset mentiin meijän inne leiripaikkaan ja alettiin juttelee kaikesta. Meillä oli hauskaa ja niin pois päin. Sittenku mentiin kattoo hevosii niin ne oli tullu ihan hulluiks. Ne kaikki vaan hyökkäs ihmisii päin ja me yritettiin mennä karkuun niitä! niitäoli tosi paljon ja Sara jöi heppojen jalkoihin. Muut pääs pois sieltä pihatosta, mutta sitten ulkona tuli suu-uutinen.. Hannalla todettiin sukupuolitauti ja se oli ihan hirveetä. Sitten Hanna eni ryyppää pub-Markukseen. Ku hanna tultiin hakee autolla niin Eve jotain rupes huutaa siel majan ovella et : EII! MIKS NÄÄ HEVOSET ONTÄLLÄSII AAAAAAAAAAAAAAA
Sit Sara käytiin hakee sieltä pihatosta ja Kapu me löydettiin tallityuvasta kokeilemasta saappaita ja ratsastelemalla niillä satuloillammitä siel on xD
Vähä hyvä uni! Ja ne satulat muute on kivoja XD Tulee mielee et mie oon sellne 6 vee heppuli ja Hanna sellane parrakas juoppo, ja Eve sellane pelokas pikku-tyttö!

310Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 9:05 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:Kerttu: voi ei...

No joo, mulla on sellanen leuka- juttu joka on tullut oikomishoidosta, eli leukanivelet naksahtelee ja jää jumiin. On sellasella leukaklinikalla hoidossa. Ne ei kyl oo sanonu mitään, mutta yhdella tutulla on ollut ihan sama ongelma, ja se oli jouduttu leikkaamaan ja sit kuukauden sairasloma. Jos mut mahdollisesti leikataan, niin en mäkään pääse leirille...
Mutta todellakin toivon että pääsen. Mulla on sit joku puhelinpalaveri ens kuussa ja saan sit tietää mitä mulle tehdään.
Kumpa siu leuoille tapahtus joku ihmeparantumine! Varmaa inhottava "vaiva"... Entä jos ne leikattas nyt heti, ni kerkeisköhä ne parantuu siihe leirii mennessä?

311Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:14 am

kepaa

kepaa

muahha.. oli pakko tehä pahoja Wink

312Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:14 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:

No joo, mulla on sellanen leuka- juttu joka on tullut oikomishoidosta, eli leukanivelet naksahtelee ja jää jumiin. On sellasella leukaklinikalla hoidossa. Ne ei kyl oo sanonu mitään, mutta yhdella tutulla on ollut ihan sama ongelma, ja se oli jouduttu leikkaamaan ja sit kuukauden sairasloma. Jos mut mahdollisesti leikataan, niin en mäkään pääse leirille...
Mutta todellakin toivon että pääsen. Mulla on sit joku puhelinpalaveri ens kuussa ja saan sit tietää mitä mulle tehdään.
Kumpa siu leuoille tapahtus joku ihmeparantumine! Varmaa inhottava "vaiva"... Entä jos ne leikattas nyt heti, ni kerkeisköhä ne parantuu siihe leirii mennessä?
niin!!!?!

313Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:15 am

kepaa

kepaa

Pyydän syvästi anteeksi kun valhetelin jos joku nyt säikähti ihan puolkuolleeks Wink geek

314Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:15 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

niin!!!?!
Se vois olla tosi hyvä hyvä, jos ne ny leikattais, ja sit Ama pääsis sille leirille, ku se ois nii nopee parantuja!

315Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:19 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:Pyydän syvästi anteeksi kun valhetelin jos joku nyt säikähti ihan puolkuolleeks Wink geek
Hehe, joo. Kerkesin oikeestaan jo laittaa viestin, et ei voi olla totta, et nyt koko leiri menee piloille, ku kukaa ei tuukkaa, ja ama on leikkaujksella ja kepa tyhmä ei viitti mennä kesätöihin... Mut poistin sit, ei se kyl iha tollane ollu... Onneks Kepa pääset! Toisten säikyttely on kyl joskus kivaa, kaverit uskoo iha kaiken, mitä sanoo, jos on esim. bestiksen kaa puhe hevari pojista, ni voi vaik sanoo, et naapuris asuu pitkälettine, hevari, jol on läväri huulessa ja käyttää meikkiä ja on mustat hiukset, et viime viikol muuttti siihe, ni 100 varmasti uskoo! Sit mie voin sanoo et ei ookkaa, ja sit se sanoo, et no voooi. Sit ku sanooki uudestaa, no oke on siin, ni uskoo taas! Se on nii kiva tehä sillee, sit se menee iha sekasi, niinko teki varmaa menitte jo, mun seposteluista...

316Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:23 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Pyydän syvästi anteeksi kun valhetelin jos joku nyt säikähti ihan puolkuolleeks Wink geek
Hehe, joo. Kerkesin oikeestaan jo laittaa viestin, et ei voi olla totta, et nyt koko leiri menee piloille, ku kukaa ei tuukkaa, ja ama on leikkaujksella ja kepa tyhmä ei viitti mennä kesätöihin... Mut poistin sit, ei se kyl iha tollane ollu... Onneks Kepa pääset! Toisten säikyttely on kyl joskus kivaa, kaverit uskoo iha kaiken, mitä sanoo, jos on esim. bestiksen kaa puhe hevari pojista, ni voi vaik sanoo, et naapuris asuu pitkälettine, hevari, jol on läväri huulessa ja käyttää meikkiä ja on mustat hiukset, et viime viikol muuttti siihe, ni 100 varmasti uskoo! Sit mie voin sanoo et ei ookkaa, ja sit se sanoo, et no voooi. Sit ku sanooki uudestaa, no oke on siin, ni uskoo taas! Se on nii kiva tehä sillee, sit se menee iha sekasi, niinko teki varmaa menitte jo, mun seposteluista...
ahha Smile joo siis kyl meil on varaa Very Happy ku oikeesti noi on tosi halvat leirit meijän tallin leirii verrattuna nimittäin 400e/leiri eli tulis maksaa 800 eli melkein tonnin verran :S ja enhän mä muuten pääsis kesätöihin Very Happy

317Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Helmi 12, 2008 10:26 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
ahha Smile joo siis kyl meil on varaa Very Happy ku oikeesti noi on tosi halvat leirit meijän tallin leirii verrattuna nimittäin 400e/leiri eli tulis maksaa 800 eli melkein tonnin verran :S ja enhän mä muuten pääsis kesätöihin Very Happy
Nii, en miekää! Mut voiha sitä sukulaisilta ja tutuilta hankkii töitä. Mie käyn ain välil hoitaa yhsien kooiratuttujen koiraa...

318Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 15, 2008 10:43 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Hehe... Mieki jo kerkesin säikähtää ku luin noita! Ei saa Kepa pelotella, ja pilata mei leirii... Aattelin jo et ku siekää et tuu, ni sit Hannaki ja muut ei tulis, ja Ama joutuu leikkaukseen ja sit vaan mie ja Sara ja Eve-rohkea, tulee leirille, ja sit on tylsää, mut kivaa, mut tylsää ku vaa kolme...
En mä sitä oo mienannu perua! Surprised

319Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 15, 2008 11:11 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
niin, hanna on vakioasiakas

320Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 15, 2008 11:13 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
niin, hanna on vakioasiakas
Tottakai Very Happy

321Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 15, 2008 11:43 pm

amanda

amanda

No tuskin mäkään sitä joudun perumaan... se olis ihan kamalaa

322Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Helmi 15, 2008 11:52 pm

anhan

anhan

amanda kirjoitti:No tuskin mäkään sitä joudun perumaan... se olis ihan kamalaa
Niinpä.

323Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 17, 2008 2:28 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Nii, mut sit ku kukaa siu kaveri ois tullu, ni sit sie oisitki ollu nii ilkee, et et ois viittiny tulla... ;D

324Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 17, 2008 2:28 am

Kapuza

Kapuza

Niin ois!

325Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 13 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Helmi 17, 2008 6:14 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
Niin ois!
älä muuta viserrä! siel on nii mahti ivaa..

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 13 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa