hyi se on kauheeta!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
no jos meet niinostam mulle karkkiianhan kirjoitti:NAM! Voisinkin mennä kauppaan ja ostaa sitäkin.
juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
ihana nimi. <3kepaa kirjoitti:ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
eikö olekkin! PALLI!anhan kirjoitti:ihana nimi. <3kepaa kirjoitti:ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
sallipallituoli.kepaa kirjoitti:eikö olekkin! PALLI!anhan kirjoitti:ihana nimi. <3kepaa kirjoitti:ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
salli-satulatuoli!anhan kirjoitti:sallipallituoli.kepaa kirjoitti:eikö olekkin! PALLI!anhan kirjoitti:ihana nimi. <3kepaa kirjoitti:ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
salli pallin sallipallisatulatuoli.kepaa kirjoitti:salli-satulatuoli!anhan kirjoitti:sallipallituoli.kepaa kirjoitti:eikö olekkin! PALLI!anhan kirjoitti:ihana nimi. <3kepaa kirjoitti:ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
niinpä!!!!!!!!!!!!!!!!! Hilja sano Hiljalle "Hiljaa", niin hiljaa, ettei Hilja kuullut kuinka hiljaa Hilja sanoi Hiljalle hiljaa.anhan kirjoitti:salli pallin sallipallisatulatuoli.kepaa kirjoitti:salli-satulatuoli!anhan kirjoitti:sallipallituoli.kepaa kirjoitti:eikö olekkin! PALLI!anhan kirjoitti:ihana nimi. <3kepaa kirjoitti:ok salmiakki kulkunen!anhan kirjoitti:okei kuuma kumpu.kepaa kirjoitti:no jos vaikka alkasit kutsuu mua kuumiks kummuiks? miten oisanhan kirjoitti:Joo, sitä aattelinki.kepaa kirjoitti:juu, mun lempinimiä!anhan kirjoitti:Ihme nimiä.
mä sain tietää vasta viime vuonna että Hilja on nimiKapuza kirjoitti:Hehheheee
Vähä paha!! Mie oon tienny vaik kui pitkää. Iskän lapsuuden kaverin lapsen nimi on Hilja.kepaa kirjoitti:mä sain tietää vasta viime vuonna että Hilja on nimiKapuza kirjoitti:Hehheheee
se on aika jännä nimi, persoonallinen!Kapuza kirjoitti:Vähä paha!! Mie oon tienny vaik kui pitkää. Iskän lapsuuden kaverin lapsen nimi on Hilja.kepaa kirjoitti:mä sain tietää vasta viime vuonna että Hilja on nimiKapuza kirjoitti:Hehheheee
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä haluaisitte tehä leirillä??
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa