anhan kirjoitti:Eve kirjoitti:169 päivää! ja 4 päivää kun pääsen sahalaan laukkailemaan nialla tai katlalla tai jollain konimuksella
Laukkaa munki puolesta!
Jeah ; DD
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
anhan kirjoitti:Eve kirjoitti:169 päivää! ja 4 päivää kun pääsen sahalaan laukkailemaan nialla tai katlalla tai jollain konimuksella
Laukkaa munki puolesta!
niinpä! ihan epistä. <3 pölli silet issikat ja lähetä häyhäntie 5:seen! <33 tänne vaik prymur ja kolbi nii päästellää kunnol maijan kaa.. ja voit pistää myös tvisturin jos Sannaki tulisamanda kirjoitti:Eve: kivoja kuvia Epäreilua, että pääset taas Sahalaan ja mun pitää oottaa puol vuotta
Viimeinen muokkaaja, pvm Ke Tammi 09, 2008 8:13 am, muokattu 1 kertaa
amanda kirjoitti:Eve: kivoja kuvia Epäreilua, että pääset taas Sahalaan ja mun pitää oottaa puol vuotta
nann- kirjoitti:Me kumpikaan ei olla ennen käyty nii ei oikein tiietä niit heppoi, muta jotkut reippaat ois ihan kivat... Mä oon 14 ja mun serkku 13 mut se täyttää ennen leiriä 14
kepaa kirjoitti:niinpä! ihan epistä. <3 pölli silet issikat ja lähetä häyhäntie 5:seen! <33 tänne vaik prymur ja kolbi nii päästellää kunnol maijan kaa.. ja voit pistää myös tvisturin jos Sannaki tulisamanda kirjoitti:Eve: kivoja kuvia Epäreilua, että pääset taas Sahalaan ja mun pitää oottaa puol vuotta
Hanna - mul on to ratsastus nii ratsastan sun kunniaks!<333 vedän oikein hyvin nyt ku ruvetaa harjottelee C-merkkii ihanaa<3 ja toivoin sellasii ku Spider ja Prinssi (prinssil en oo menny ja on outoo se että en toivonu Babaa ollenkaa.. aattelin vähän vaihella välillä)
anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:niinpä! ihan epistä. <3 pölli silet issikat ja lähetä häyhäntie 5:seen! <33 tänne vaik prymur ja kolbi nii päästellää kunnol maijan kaa.. ja voit pistää myös tvisturin jos Sannaki tulisamanda kirjoitti:Eve: kivoja kuvia Epäreilua, että pääset taas Sahalaan ja mun pitää oottaa puol vuotta
Hanna - mul on to ratsastus nii ratsastan sun kunniaks!<333 vedän oikein hyvin nyt ku ruvetaa harjottelee C-merkkii ihanaa<3 ja toivoin sellasii ku Spider ja Prinssi (prinssil en oo menny ja on outoo se että en toivonu Babaa ollenkaa.. aattelin vähän vaihella välillä)
Sietää sit ratsastaa kunnolla.
Toivottavasti saat Spiderin tai Prinssin. Soitan sinne sun tallille ja sanon, että kepalle jompi kumpi noista sun toiveista. Se on mun synttärilahja katos ;D
Eikä Kolbia teille saa lähettä.. teijän mökille mielummi! Tai meille. Niin voitte käydä kattomassa mökillä ollessanne. (:
Aika mont viestii!!kepaa kirjoitti:OH mmul on 121 vietii tänne ja tää on 122
ok :PP aika paljoon oot varmaan ykköne täl koko foorumil nois viesteisanhan kirjoitti:Joo. Mulla tää on 135 viesti
ja mä en oo jaksanu suoritella noita merkkejä oikeen...
anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Ja mul on tänään synttärit. :D
Kapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Synttärit! Kivaa... Hyvää syntymäpäivää!
Ootpas muute kirjottanu monta viestii!!
Kuinka hurjat synttäri kemut pidät??anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Kiitos! (:
Kapuza kirjoitti:Kuinka hurjat synttäri kemut pidät??anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Kiitos! (:
anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Kuinka hurjat synttäri kemut pidät??anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Kiitos! (:
Hirveen hurjat. ;D
Ama, tuutteko lauantaina?
huomasin just et sulla on muuten samaan aikaan synttärit ku meijöän iskällä! HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄÄ!! jee tänään meen ratsastaaa<3 (söpö naama muuten)anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
amanda kirjoitti:anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Kuinka hurjat synttäri kemut pidät??anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Kiitos! (:
Hirveen hurjat. ;D
Ama, tuutteko lauantaina?
Joo tullaan Käykö teillä tänään muita? Kuten raikki ja aikki
kepaa kirjoitti:huomasin just et sulla on muuten samaan aikaan synttärit ku meijöän iskällä! HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄÄ!! jee tänään meen ratsastaaa<3 (söpö naama muuten)anhan kirjoitti:Kepa kelläs menit tänään ratsastustunnilla?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa