Niin, juuri. Se on aivan hyvä ammatti, hyvän palkankin saa, kun työskentelee myös sellaisessa aikuisten baarissa...anhan kirjoitti:Kyllä vaan. Ehkä sinäkin esiinnyt niissä sitten isona.kepaa kirjoitti:onko ne niit musasvideoita missä on melkein alastomia naisia äiti?anhan kirjoitti:Koristeita juu. Niitä voi myös markkinoida musiikkivideoilla. En ole ampiainen, mutta minua pisti ampiainen, joka sai aikaan sinut.Kapuza kirjoitti:Ne on koristeita, kultaseni. "8D teil kehittävä keskustelu"kepaa kirjoitti:okei äiti, mut mitä näil vehkeil tehää jotka on täällä alhaalla, anteeks ku kysyin viel niist! mutku ethän sä oo ampiainen!anhan kirjoitti:Älä kysy noin vaikeita. En mä enää ees muista. Tulit yllättäen, en tiiä miten pääsit mahaan ja miten sieltä ulos.kepaa kirjoitti:apua miks äiti sit oot tehny mut vaik et tiiöä miten mut tehään?? äiti kerrooanhan kirjoitti:mistä äiti sen tiäetää?kepaa kirjoitti:äiti miten tehään lapsiianhan kirjoitti:No todellakin on!kepaa kirjoitti:haha ne on nii alkeellisiianhan kirjoitti:No ei meidän jutuissa oo jälkeenjäätävää. ;Dkepaa kirjoitti:haah mäkin kun luin kokeisiin niin sitten kappaleen jälkeen mietin että mitä kappaleessa sanottiin? x DD mut oon nyt ihan oudonnu teijän jutuist kärryilt ku en ollu eilen koneella.. apuaaanhan kirjoitti:Mietin tänään historian kaksoistunnin ajan leiriä. En yhtään muista mitä se opettaja selitti. ;D
Joku on joskus selittäny kukkien pölyttämisestä, siihen liittyy jotenki ne mehiläiset. No ehkä amppari pisti äitii jne...
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat