Kyllä ootte paljon jutelleet joo
Niin no oonhan mä käyny siellä usempaan otteeseen leirillä, mutta vaelluksella vaan kerran...
Eikä Sletussa ja muissa missään nimessä mitään vikaa ole, mutta kun... Mä vaan oon tämmönen ja tykkään semmosista hölmöistä ja semmosista joilla ei oo ihan kaikki kohdallaan. (Hyvänä esimerkkinä Kolbi <3 )
Niin siis mä oon -92, mutta lukiossa kummiski. Ja täytän ihan kohta 16
Ja kyllä tulee hyvää porukkaa leirille, ainakin ne, jotka tunnen (Minä, Ama, Kepa, Maija ja Sanna) Ja sit ton katriinan (Olikohan nimi oikein...) kaa oon jutellu mesessä, ja ihan järissään sekin näyttää olevan ;D
Ja hyvää uuttavuotta sullekki! (ja kaikille muille!)
Eve kirjoitti:Ompas täällä kiivasta keskustelua
Oon ite käyny 2 leirillä, 9 vaelluksella ja vuokrannu 1 kerran, nyt kun luen teistä jotka on käynyt leireillä paljon enemmän kun minä, ja mä kun luulin että oon käyny sahalassa paljon
Ohhoh, kukaan muu ei oo halunnu vielä Slettua : D Te kaikki rohkeet otatte nuoret kiitelijät ja minä tulen herrasmies-automaattiSletulla perässä, mutta ei se mitään, olen tottunut - kahdella aiemmalla leirillä hoitsuna oli yltiömöhömahamummelini Gydja, jos tiedätte : D Slettu on tosin aikas paljon reippaampi ja potkua löytyy (ihan tarpeeksi minun makuuni!!). Gydja oli minulla myös vuokralla. Niisk, nyt se on myyty...
Käsitätte siis varmaan, että en ole mikään kovin hurjapää... : / Mutta älkää ottako sitä vakavasti! Olen -94 syntynyt eli 13v. ja olen ratsastanut n. 7 vuotta. käyn n. 1-3 kertaa viikossa ratsastamassa. :>
toivottavasti leirille tulee hyvää porukkaa!
lisätkää listoille myös kaverini Ella, joka haluaa Lusia-neidin hoitsukseen. :>
Jouluja ja uuttavuotta!
Niin no oonhan mä käyny siellä usempaan otteeseen leirillä, mutta vaelluksella vaan kerran...
Eikä Sletussa ja muissa missään nimessä mitään vikaa ole, mutta kun... Mä vaan oon tämmönen ja tykkään semmosista hölmöistä ja semmosista joilla ei oo ihan kaikki kohdallaan. (Hyvänä esimerkkinä Kolbi <3 )
Niin siis mä oon -92, mutta lukiossa kummiski. Ja täytän ihan kohta 16
Ja kyllä tulee hyvää porukkaa leirille, ainakin ne, jotka tunnen (Minä, Ama, Kepa, Maija ja Sanna) Ja sit ton katriinan (Olikohan nimi oikein...) kaa oon jutellu mesessä, ja ihan järissään sekin näyttää olevan ;D
Ja hyvää uuttavuotta sullekki! (ja kaikille muille!)
Viimeinen muokkaaja, pvm Su Joulu 30, 2007 6:58 am, muokattu 1 kertaa