Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+9
ella
amanda
maywa
sande
anhan
Zarkku
kepaa
Milla
Kapuza
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 40]

176KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 6:55 am

anhan

anhan

Kyllä ootte paljon jutelleet joo Very Happy

Eve kirjoitti:Ompas täällä kiivasta keskustelua Very Happy

Oon ite käyny 2 leirillä, 9 vaelluksella ja vuokrannu 1 kerran, nyt kun luen teistä jotka on käynyt leireillä paljon enemmän kun minä, ja mä kun luulin että oon käyny sahalassa paljon Very Happy

Ohhoh, kukaan muu ei oo halunnu vielä Slettua : D Te kaikki rohkeet otatte nuoret kiitelijät ja minä tulen herrasmies-automaattiSletulla perässä, mutta ei se mitään, olen tottunut - kahdella aiemmalla leirillä hoitsuna oli yltiömöhömahamummelini Gydja, jos tiedätte : D Slettu on tosin aikas paljon reippaampi ja potkua löytyy (ihan tarpeeksi minun makuuni!!). Smile Gydja oli minulla myös vuokralla. Niisk, nyt se on myyty...

Käsitätte siis varmaan, että en ole mikään kovin hurjapää... : / Mutta älkää ottako sitä vakavasti! Olen -94 syntynyt eli 13v. ja olen ratsastanut n. 7 vuotta. käyn n. 1-3 kertaa viikossa ratsastamassa. :>

toivottavasti leirille tulee hyvää porukkaa!
lisätkää listoille myös kaverini Ella, joka haluaa Lusia-neidin hoitsukseen. :>

Jouluja ja uuttavuotta! santa

Niin no oonhan mä käyny siellä usempaan otteeseen leirillä, mutta vaelluksella vaan kerran...

Eikä Sletussa ja muissa missään nimessä mitään vikaa ole, mutta kun... Mä vaan oon tämmönen ja tykkään semmosista hölmöistä ja semmosista joilla ei oo ihan kaikki kohdallaan. (Hyvänä esimerkkinä Kolbi <3 )

Niin siis mä oon -92, mutta lukiossa kummiski. Ja täytän ihan kohta 16 Very Happy

Ja kyllä tulee hyvää porukkaa leirille, ainakin ne, jotka tunnen (Minä, Ama, Kepa, Maija ja Sanna) Very Happy Ja sit ton katriinan (Olikohan nimi oikein...) kaa oon jutellu mesessä, ja ihan järissään sekin näyttää olevan ;D

Ja hyvää uuttavuotta sullekki! (ja kaikille muille!)

Viimeinen muokkaaja, pvm Su Joulu 30, 2007 6:58 am, muokattu 1 kertaa

177KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 6:57 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?
Minulle hyvää :>

kellään teistä ei taida olla omaa hevosta...?
No ei oo kyllä mullakaan, tosin kyllä kelpais. (ajanpuute kylläkin... Ehkä sit isona...)

No hyvää tänne ainaski kuuluu.. Kani menee tänään eläinlääkäriin! Shocked Kumpa ei mitään vakavaa ois.. Se on niin vanhakin jo, ja ei omaa heppaa oo.. Smile

Ja kyl sie Eve pärjäät mei joukossa! Parempiha se on (olis) , jos joukos ois joku vähä rauhallisempi (jos sinuukaa, Eve, voi rauhalliseks sanoo.. Very Happy ).. Ettei saada koko kartanoo tuhottuu!! Razz Tulee kyl paras leiri koskaaan!!
Ja täs sit tää lista:
Kapuza/Katriina-Kleo/Tvistur(,joku vaa reipas ja kiva)
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Wau!!Noiden hoitsujen kaa ei näillänäkymin, ainakaa mein porukalla, oo tulos mitään kinaa, ku kaikil on eri toive! Smile

Niin joo, kerroit siitä kanista, harmi Sad Toivottavasti se selviää!

ja äläs vielä intoile, en oo laittanu vielä hoitsutoivettani, ja oottakaa vaan, laitan kaikki samat kun teilläki Very Happy No ei vaan. Näillä näkymin en haluu samoja ku muilla ;P

178KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 7:01 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:Onko täällä joku Ellakin? Very Happy Eve mäki noon -94 ja olin muutes viimeksi nuortenleiril, klu täytin 13 leirilllä, mutta muutenki oisin nängenny sinne Wink Slettu on ollu mulla kerran hoitsuna ja se on kyl kiva ja menee aika kovaa, mutta sillonku se oli mulla nii se meni viel järveen ja sinne kellahti : DD mut ite en kastunu, ku niin lyhyt olin cheers Mut nyt mä kuvittelinki et jörunn olis myös kiva bom(tost hymiöst sanotaa et se on pommi, mut must se on kyll valopää eika vaa Very Happy) minkälaine Jörunn on Hanna? mitä saitte joululahjaks? mä sain suklaata, yökkkärin, levyn (Serj Tankian), rahaa ja paidan äitiltä ja iskältä, mutta kavereilta sain (+serkut) totoron, karvinen keittää kirjan, villasukat, geishaa, konjakkisinappia, konvehtirasian, pesujuttui, korttipakan ja soadin levyn Very Happy nyt mulla on koossa 170e jee<33 ku isilt sain 100e sit hessulta sain 20e, äitiltä 40e ja ite voitin lotossa 12,10e bounce

Jörun on kiva! Se on ihanan reipas (kaikki reippaat on ihania!) se tölttää tosi hyvin. Oon menny sillä kerran. Very Happy

Ja sain joululahjaks... öö... No suklaata, kirjan, paidan, yökkärin, kalenterin, villasukat, sit semmosen käsityökirjan, hajuveden, koruja... Vaikka mitä muuta kivaa ;D

179KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 7:04 am

anhan

anhan

Eve kirjoitti:Ouch, Katriina tietää jo että oon muuten hullu ku pullosta tullu : D Ratsastaessa täysi raukka, mutta muuten täysi esittäjä ja idiootti : D Yritän käyttäytyä vähän hillitymmin ensi kesänä. ;D Kaikki jotka ei minua tunne niin mulkoilee aina pahaenteisesti, että on tainnu jäähä tuoltakin aivot kotiin...

Viime vaelluksella kun menin Sletulla, mulle iski joku hulluuskohtaus : D Tai olin tavallista rohkeempi, hyppäsin sillä jopa pari maastoestettä.

Saanko tarinoida siitä vaelluksesta, saanhan? Mä niin tykkään tarinoida ;D Taidan tehä sille ihan oman viestin.

En mulkoile sua, mutta sä saatat mulkoilla mua. Very Happy No ei vaaan... Oon itekkin vähän kaistapää, niin ei se mitään!

180KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 7:07 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:HEI TIÄTTEKS MITÄ! kaikki lähetätte kuvat ittestaääne ku haluun nähä teijät!<3 Mun kuvan löytää osotteesta www.irc.fi ja sitten mun nikki siellä on kepaa` .. : )

No mun pärstän oot nähny, ja niin on suurin osa teistä muistakin, eikä mulla ees oo kuvia netissä. :>

Ja sori, kirjotan monta peräkkäistä viestiä, mut vastailen nyt niin että voivoi. ;D

181KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 9:25 am

Eve

Eve

Saisinko tiedustella teidän meseosotteita? : D Ois kiva päästä juttelemaan vähän muutenkin kun täällä foorumissa... ... Mun meseosote oon eweiwee_ @hotmail.com

Lisätkää! : >

Laittakaa myös listalle Riina-Nad/Lysa : )

178 päiväää... ; >

Viimeinen muokkaaja, pvm Ma Joulu 31, 2007 7:25 am, muokattu 2 kertaa

182KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 1:47 pm

Kapuza

Kapuza

Zarkku kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Smile... Zarkkunen muute.. Miul on paljo hienompii kuvii siust Razz Sillo otin ku oli ne koulukisat viime kesänä. Very Happy Mie laitan siulle vaik sähköpostilla, ni voit ittee päättää uskallatko niit tääl näyttää... Miepäs etin tähä jonku kuvan miusta. XD Joskus.. Nyt en löydä, ku ei oikeen missään ees oo.

Jessus! Älä missää tapauksessa näytä niitä muille :'D Miulla on muute vielä ne kuvat tallella, ku sie menit Samilla ilman satulaa. Lähetän ne sitte ku jaksan Razz
Saisitki luvan lähettää ne kuvat mis mie meen Sami-"herralla" ilman satulaa! Se pelkäs vaa sillo iha hirveesti kokoajan ku kentän reunoilla oli kasoissa kouluratsastusaitoja, ja steppaili vaan aina niitten ohi iha hermona.. Razz Se oli kivaa, jokseen ehkä hieman hullua, minulta...Ne on mun ainoot ratsastuskuvat, muutenki.. Razz Ja laittasit ny ees jonku niist siu parhaist kuvist tänne, Sara, ku niist näkee "sen aidon Saran"!! Joo... Mennänki jo sivuu 13. :> Miul ei vielkää oo ittestäni kuvaa. Sad Mut jossaa vaihees etin. Smile

183KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 2:08 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?
Minulle hyvää :>

kellään teistä ei taida olla omaa hevosta...?
No ei oo kyllä mullakaan, tosin kyllä kelpais. (ajanpuute kylläkin... Ehkä sit isona...)

No hyvää tänne ainaski kuuluu.. Kani menee tänään eläinlääkäriin! Shocked Kumpa ei mitään vakavaa ois.. Se on niin vanhakin jo, ja ei omaa heppaa oo.. Smile

Ja kyl sie Eve pärjäät mei joukossa! Parempiha se on (olis) , jos joukos ois joku vähä rauhallisempi (jos sinuukaa, Eve, voi rauhalliseks sanoo.. Very Happy ).. Ettei saada koko kartanoo tuhottuu!! Razz Tulee kyl paras leiri koskaaan!!
Ja täs sit tää lista:
Kapuza/Katriina-Kleo/Tvistur(,joku vaa reipas ja kiva)
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Wau!!Noiden hoitsujen kaa ei näillänäkymin, ainakaa mein porukalla, oo tulos mitään kinaa, ku kaikil on eri toive! Smile

Niin joo, kerroit siitä kanista, harmi Sad Toivottavasti se selviää!

ja äläs vielä intoile, en oo laittanu vielä hoitsutoivettani, ja oottakaa vaan, laitan kaikki samat kun teilläki Very Happy No ei vaan. Näillä näkymin en haluu samoja ku muilla ;P
Joo... Kanilla oli paha suolitukos, joka todennäköisesti kai saattaa mennä ohi, kun kolmen tunnin välein raahautuu ruiskuttamaan sen suuhun parafiiniöljyä. Nyt ehkä on jo hieman parempaan päin ! Very Happy Mutta liikoja ei kannitse odotella.. Ja en miekää, sit oo iha varma tost hoitsu toiveesta, ku vaihteluha virkistää.Sen heposen pitää olla tooosi reipas, hassu, ja mieluusti vähä jollaan tavoin omaperänen... Smile Vaihuttaa siltä että kaikki tälle leirille tulevat ovatki sit tällasii hulluja olioita, jotka on aika outoja XD Emppäs osaakkaan ees kuvailla meitä! Liian vaikeeta ois, joo.. Alkaakoha nää viestit mennä nyt jo vähä sekaviks?? No joo, se on sitä unenpuutetta, ku edelliset kaks, vai kolme yötä pitäny herätä sitä kanii hoitamaan, ja päiväl koirii lenkil!! Olin iha hullu ku lähin niitten hurttien kaa Saralle asti lenkille Cool Saralle on siis meiltä melkein 8 kilsaa ni ees taas tulee aika kiitettävästi matkaa, ainaki miulle... :] En keksi mitään kirjotettavaa, vaik haluis keksiä!! Aika inhottavaa... Mie haluun et se leiri alkaa jo!! Sit pääsee taas ratsastaa issikoilla ja ratsastaan vaik kui paljo!! Smile Leiri vois kyl kestää vähä pidempään, vaik pari kolme viikkoo, tai jotaan! :} No, meenki täst koht koirien kaa pihalle ja sit yläkertaan, omaan huoneeseen, ku kone on iha hölmösti alakerrassa.. Vanhemmilla on omat työkoneet, isoveljel on kone, ja tää miun ja miu pikkusiskon vanha romu on jossaan olkkarin nurkassa!! Ahdistavaa, ku tuntuu et joku kokoaja kattos et mitä kirjottaa yms... Mut joo, lopetanki tän sopertamisen nyt, ettei tuu sanottuu mitään, mitä katuis myöhemmin! X>

184KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 2:14 am

Kapuza

Kapuza

Kapuza/Katriina-Kleo (Tvistur/Heida, joku kiva reipas, mielellään tölttäävä...)
Zarkku/Sara-Geisli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/ (" Älä pidä meitä jännityksessä!!")
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Riina-Nad/Lysa

Joo tos olis taas toi lista, vähä uudistettuna. : P

185KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 6:13 am

maywa

maywa

Ehe en ollekkaan käynny piitkään aikkaan tiäl Smile
Hyvä hyvä ku kukaan muu ei (viel) halua Kolbia... Kepaa saat sit vaihtaa mun kaa joku kerta ratsui... niinhän me sovittiin I love you
Joo katos uusia tyyppejä kiva ku tuntee jo ihmisii ennen leiriä nii ei oo niin ahdistava olo...
Mut en kyl tunne noit Sadea, Kepaa ja Anhannaa nii hyvin viel What a Face

Jaa ku sit vaaditte niin mun mese on lysa_92@hotmail.com (fiksut huomaa et siin on mun entisen leiri hoitsun nimi pig )

186KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 6:19 am

maywa

maywa

177 pv YEAH cheers

187KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 7:24 am

Eve

Eve

maywa kirjoitti:177 pv YEAH cheers

jep jep : D

188KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 8:18 am

Zarkku

Zarkku

Eve kirjoitti:
maywa kirjoitti:177 pv YEAH cheers

jep jep : D

Mite mie kestän? :S
Nii, ja sitte miun mese on: Super_Zarkku@hotmail.com Vähä nolo, mut ei voi mitää ;D

189KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 11:00 am

kepaa

kepaa

NO SITTENHÄN MÄ OTANKI VARMAAN JÖRUNNIN<3 öö mun mese on keba_94@hotmail.com

Zarkku/Sara-Geisli
Kepa-Muska/Jörun
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/ (" Älä pidä meitä jännityksessä!!")<-- niinpä!
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Riina-Nad/Lysa

huii ku paljon meillä jo porukkaa leirille. tulee varmaan ihan paras leiri ja jos viel säätki sattuis oikein kohalleen!<3

190KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 11:56 am

anhan

anhan

Eve kirjoitti:Saisinko tiedustella teidän meseosotteita? : D Ois kiva päästä juttelemaan vähän muutenkin kun täällä foorumissa... ... Mun meseosote oon eweiwee_ @hotmail.com

Lisätkää! : >

Laittakaa myös listalle Riina-Nad/Lysa : )

178 päiväää... ; >

Joo, lisäsin sun mesen.

Lisätkää munki mese; hanzulie@hotmail.com

191KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 12:13 pm

anhan

anhan

Zarkku/Sara-Geisli
Kepa-Muska/Jörun
anhan/Hanna- Vaikka Naudi tai EHKÄ Tvistur tai joku hullu. (sanna, älä pelkää, en vie sun nenän eestä...)
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Riina-Nad/Lysa

Mulle käy siis ESIM. Naudi tai Tvistur, mutta en silti ala mitään nyrkkitappelua järjestämään, jos Sanna tai joku muu haluaa saman. Eli ei vieläkään ongelmaa hoitsujen suhteen. (:
Saatan ehkä haluta jonkun ihan muun, koska tässä on aikaa vielä niin kauan ja mun mieli saattaa muuttua...

Ja mä haluun sit mennä kerran Kolbilla.

Viimeinen muokkaaja, pvm Ti Tammi 01, 2008 4:34 am, muokattu 1 kertaa

192KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 1:18 pm

Kapuza

Kapuza

Kapuza/Katriina-Kleo (Tvistur/Heida/Kolbi, joku kiva reipas,saa olla "villimpi"... Sellane hölmö. X> mielellään tölttäävä...)
Zarkku/Sara-Geisli
Kepa-Muska/Jörun
anhan/Hanna- Vaikka Naudi tai EHKÄ Tvistur tai joku hullu. (sanna, älä pelkää, en vie sun nenän eestä...)
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla/Röst
Ella-Lusia
Riina-Nad/Lysa

Joo.. Miu mese on katriinakorpinen@hotmail.com (joo, joo tiiän et on aika ööh 686es4 osote, pitäs kai vaihtaa...) Hyvää uuttavuotta. Ei oo kyl viel uusvuos, mut... alien

193KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 31, 2007 1:29 pm

amanda

amanda

Mutkin saa lisätä meseen jos haluaa: ama_nda@msn.com. Hyvää uutta vuotta kaikille!
Mesessä oon kyllä toosi harvoin. Onko Röst enää sahalassa? Kun hanna lisäs sen tohon mun listaan, muttei sitä ole tuolla hevosten kohdalla( tai en ainkaan löyä). Kapuza ja eve: lisäsin teidät.

194KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 4:15 am

anhan

anhan

Tänä vuonna on se leiri Very Happy

195KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 4:31 am

Eve

Eve

amanda kirjoitti:Mutkin saa lisätä meseen jos haluaa: ama_nda@msn.com. Hyvää uutta vuotta kaikille!
Mesessä oon kyllä toosi harvoin. Onko Röst enää sahalassa? Kun hanna lisäs sen tohon mun listaan, muttei sitä ole tuolla hevosten kohdalla( tai en ainkaan löyä). Kapuza ja eve: lisäsin teidät.

Ei oo Röst enää Sahalassa, se myytiin jo joku aika sitten. Sad Harmi, koska se oli aika ihana!

196KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 4:36 am

anhan

anhan

Kapuza/Katriina-Kleo (Tvistur/Heida/Kolbi, joku kiva reipas,saa olla "villimpi"... Sellane hölmö. X> mielellään tölttäävä...)
Zarkku/Sara-Geisli
Kepa-Muska/Jörun
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Riina-Nad/Lysa

Noin, otin sen röstin pois.
Muistinkin just, että viime leirillähän se anni sanoki, että se oli lähteny. Very Happy

197KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 4:44 am

Eve

Eve

176

198KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 4:51 am

anhan

anhan

Zarkku/Sara-Geisli
Kepa-Muska/Jörun
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Riina-Nad/Lysa
Petra/Halla ?

Eve käski mesessä lisäämään jonkun sen kaverin, Petran, tonne listaan, ja tein työtä käskettyö. (;

199KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 4:54 am

anhan

anhan

Tää foorumi on hyvä keksintö! (;
On hyvä, kun tietää jo etukäteen näin paljon leiriläisiä. Very Happy Ja vielä hoitsutoiveetki selvillä.

200KETÄ TULOSSA?! - Sivu 8 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ti Tammi 01, 2008 7:58 am

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:Tää foorumi on hyvä keksintö! (;
On hyvä, kun tietää jo etukäteen näin paljon leiriläisiä. Very Happy Ja vielä hoitsutoiveetki selvillä.

Niinpä Very Happy Ei tuu sitte siellä paikanpäällä riitaa hoitsuista Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa