Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+9
ella
amanda
maywa
sande
anhan
Zarkku
kepaa
Milla
Kapuza
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 40]

151KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 23, 2007 10:41 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:wau jo 10 sivu<3

jepjep, me ollaan ahkeria. :>

152KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 23, 2007 11:24 am

Zarkku

Zarkku

1.mitä musiikkii kuuntelette:
-Kaikkea Elastisen ja Rammsteinin väliltä Very Happy
2.millon ootte syntyny:
5. 7. 1994
3.lempi hevosrotu:
-öö.. Arabi, Quarter, budjonney ja saddlebre
4.minkäväriset hiukset:
-ruskeat
5.lempiruoka:
-Ei harmaintakaan haisua Smile
6.jos ootte ollu leirillä nii onko teijän mielestä hyvää ruokaa:
-En ole ollut, niin en voi sanoa Very Happy
7.mitä saatte/saitte joululahjaksi:
-Mistä minä sen voisin tietää? Very Happy
8. ootatteko jo LEIRII? (no varmaa aika helppo arvaa)
-JOOOO!!<3333333333
9. lempihevosen nimi? saa ola milytä tallilta vaan:
-Roope ja Bisse<333333333
10. kuunteletko nyt musiikkii? jos joo niin mitä?:
-Kuuntelen. Rammsteiniä Embarassed

153KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 23, 2007 11:35 pm

anhan

anhan

HYVÄÄ JOULUA! <3
santa santa

154KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 23, 2007 11:41 pm

amanda

amanda

Ihanaa joulua santa

155KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ma Joulu 24, 2007 5:25 am

Kapuza

Kapuza

Kalluppi:
-Vähä mitä sattuu.. En kuitenkaan (hirveesti) räppiä tai hiphoppia
2.millon ootte syntyny:
-14.9.1993
3.lempi hevosrotu:
-Monia.. Esim. issikka, vuonis, arabi, welshit, jotkut kivat puoliverise(,monet risteytysponit)..
4.minkäväriset hiukset:
-Ruskeet(aika vaaleet), värjäämättömät
5.lempiruoka:
-Perunamuussi ja lihamureke
-Jepulis!
-Ratsastushousut(ruskeet), hanskat, pipon, paidan, kirjan..
-No, mitä luulette!! Räjähän kohta, jos aika alkaa madella viel pahemmin, ku nyt.. Razz
-Roope ja Sami(mein tallilta) ja sit tietty Kleo!!
-En mitään.. Smile Vasta avasin koneen

Nii ja tietty.. Hyvää joulua! santa

156KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 26, 2007 10:08 am

anhan

anhan

Mitäs teille kuuluu?
Minulle hyvää :>

kellään teistä ei taida olla omaa hevosta...?
No ei oo kyllä mullakaan, tosin kyllä kelpais. (ajanpuute kylläkin... Ehkä sit isona...)

157KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Joulu 26, 2007 1:13 pm

Eve

Eve

Ompas täällä kiivasta keskustelua Very Happy

Oon ite käyny 2 leirillä, 9 vaelluksella ja vuokrannu 1 kerran, nyt kun luen teistä jotka on käynyt leireillä paljon enemmän kun minä, ja mä kun luulin että oon käyny sahalassa paljon Very Happy

Toivottavasti Sahalasta sähärillä tullut hyvänjouluntoivotus asiakkaalle kuitenkin vihjailee jotain sinne päin, että on tultu käytyä.

Ohhoh, kukaan muu ei oo halunnu vielä Slettua : D Te kaikki rohkeet otatte nuoret kiitelijät ja minä tulen herrasmies-automaattiSletulla perässä, mutta ei se mitään, olen tottunut - kahdella aiemmalla leirillä hoitsuna oli yltiömöhömahamummelini Gydja, jos tiedätte : D Slettu on tosin aikas paljon reippaampi ja potkua löytyy (ihan tarpeeksi minun makuuni!!). Smile Gydja oli minulla myös vuokralla. Niisk, nyt se on myyty...

Käsitätte siis varmaan, että en ole mikään kovin hurjapää... : / Mutta älkää ottako sitä vakavasti! Olen -94 syntynyt eli 13v. ja olen ratsastanut n. 7 vuotta. käyn n. 1-3 kertaa viikossa ratsastamassa. :>

toivottavasti leirille tulee hyvää porukkaa!
lisätkää listoille myös kaverini Ella, joka haluaa Lusia-neidin hoitsukseen. :>

Jouluja ja uuttavuotta! santa

158KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 12:16 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?

No ei oo kyllä mullakaan, tosin kyllä kelpais. (ajanpuute kylläkin... Ehkä sit isona...)

No hyvää tänne ainaski kuuluu.. Kani menee tänään eläinlääkäriin! Shocked Kumpa ei mitään vakavaa ois.. Se on niin vanhakin jo, ja ei omaa heppaa oo.. Smile

Ja kyl sie Eve pärjäät mei joukossa! Parempiha se on (olis) , jos joukos ois joku vähä rauhallisempi (jos sinuukaa, Eve, voi rauhalliseks sanoo.. Very Happy ).. Ettei saada koko kartanoo tuhottuu!! Razz Tulee kyl paras leiri koskaaan!!
Ja täs sit tää lista:
Kapuza/Katriina-Kleo/Tvistur(,joku vaa reipas ja kiva)
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Wau!!Noiden hoitsujen kaa ei näillänäkymin, ainakaa mein porukalla, oo tulos mitään kinaa, ku kaikil on eri toive! Smile

159KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 12:55 am

kepaa

kepaa

Onko täällä joku Ellakin? Very Happy Eve mäki noon -94 ja olin muutes viimeksi nuortenleiril, klu täytin 13 leirilllä, mutta muutenki oisin nängenny sinne Wink Slettu on ollu mulla kerran hoitsuna ja se on kyl kiva ja menee aika kovaa, mutta sillonku se oli mulla nii se meni viel järveen ja sinne kellahti : DD mut ite en kastunu, ku niin lyhyt olin cheers Mut nyt mä kuvittelinki et jörunn olis myös kiva bom(tost hymiöst sanotaa et se on pommi, mut must se on kyll valopää eika vaa Very Happy) minkälaine Jörunn on Hanna? mitä saitte joululahjaks? mä sain suklaata, yökkkärin, levyn (Serj Tankian), rahaa ja paidan äitiltä ja iskältä, mutta kavereilta sain (+serkut) totoron, karvinen keittää kirjan, villasukat, geishaa, konjakkisinappia, konvehtirasian, pesujuttui, korttipakan ja soadin levyn Very Happy nyt mulla on koossa 170e jee<33 ku isilt sain 100e sit hessulta sain 20e, äitiltä 40e ja ite voitin lotossa 12,10e bounce

160KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 12:59 am

amanda

amanda

Mä en ole mennyt Jörunilla, mutta aika vauhdikas se näytti olevan Very Happy Mä sain joululahjaks kylpytakin, kirjoja, pelejä, lapaset, mp3, 25 euroa, karkkia, vaatteita ja kaikkee pientä

161KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 8:14 am

Kapuza

Kapuza

Joo, Jörunil en oo miekää menny, mut miun viime leiril vaikutti tosi vauhdikkaalta.. Ratsastaja tippuki kerra. Sain joululahjaks karkkia, rahaa, villasukkia, kirjan, kaks paitaa, jotaa ratsastus vehkeitä, kukan, pipon ja sit jotaa pientä.. Smile

162KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 9:16 am

Eve

Eve

Ouch, Katriina tietää jo että oon muuten hullu ku pullosta tullu : D Ratsastaessa täysi raukka, mutta muuten täysi esittäjä ja idiootti : D Yritän käyttäytyä vähän hillitymmin ensi kesänä. ;D Kaikki jotka ei minua tunne niin mulkoilee aina pahaenteisesti, että on tainnu jäähä tuoltakin aivot kotiin...

Viime vaelluksella kun menin Sletulla, mulle iski joku hulluuskohtaus : D Tai olin tavallista rohkeempi, hyppäsin sillä jopa pari maastoestettä.

Saanko tarinoida siitä vaelluksesta, saanhan? Mä niin tykkään tarinoida ;D Taidan tehä sille ihan oman viestin.

163KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 9:33 am

Eve

Eve

Puolipäivävaellus 21.10.2007

Menin siis Slettu-herralla. Se vaikutti ensi hetkestä asti tosi mukavalta, varsinkin kun olin jostain syystä rohkein mielin sinä päivänä, enkä nyt säikähtänyt vaikka sitä saikin välillä vähän pidellä.

Vaellusryhmämme jakaantui kahteen osaan: Joihinkin osuuspankkilaisiin (joita emme taineet muistaakseni nähdä kuin vaelluksen alussa ja sen jälkeen) ja sitten siihen pikku ryhmään jossa minä olin. Onnekseni meitä ei tainnut olla kuin jotain 7-8 plus ohjaajamme Anni <33 Annin varmaan aika moni tunteekin. Paras ohjaaja ikinä, vai mitä? : D

Ryhmään, jossa ratsastin, kuului yksi pikkutyttö joka ratsasti Mysillä ja sai kokea elämänsä ensimmäiset laukat! :> Muut ryhmästäni olivat aikuisia. Nooh, Anni sai sitten tytönkin suostuteltua laukkaamaan, ja vakuuttelimme siinä että ei mennä kovaa, kukahan se siitä sitten lähti suoraan kärjestä niin kovaa laukkaa kun vain hevosesta irtosi (ei normaalia käytöstä, varsinkin kun päästin Sletun menemään ihan vapaaehtoisesti!)
Mutta eipä onneksi tainnut tyttö säikähtää Very Happy Laukattiin sen vaelluksen aikana 3 kertaa, mutta onneksi Anni oli jälleen kerran reilu ja jousti sen verran, että saimme laukkailla Sletun kanssa vääähän kovempaa edellä... Totta puhuakseni en ole koskaan eläissäni laukannut niin lujaa, ja mielessäni kävivät ajatukset että mitäs jos se nyt töppää johonkin kiveen ja tipun ja hevonen lentää päälle ja kuollaan kaikki (tässä yksi normaaleista ajatuksistani! : D) Onneksi sain ajatukset työnnettyä sivuun ja nautin vauhdista.

Parin maastoesteen kohdalla Anni tuumaa: Hyppää Eve este. No Eve hyppää. Anni sanoo: Etpä tippunu! ; DDD Näin paljon mun ratsastustaitoihin luotetaan! ;DD

Sit kun rämmittiin siellä kivikoissa, niin Anni jäi siihen yhen ojan kohalle kattelemaan että kaikki pääsee yli ja sain toimia vähän aikaa ohjaajana : D Nooh, siinä sitten rymytään kivistä ylämäkee Sletun kanssa karkuun, kunnes Anni huutaa: Ootas Eve vähän meitä! Eve kattoo taaksensa ja muut kymmenemetriä jälessä... Tulikohan annettua Sletulle liikaa pohkeita? ; DD

Kun mentiin parijonossa sain mennä Annin kanssa vierekkäin (röyhistää rintaansa ylpeänä), ja kun töltättiin niin sain aika lailla Emppakin hauikset pullistellen pidellä Slettua, miehellä oli varmaan ajatuksena päästä vähän revittelemään houkuttelevalla suoralla.

Jos oisin ollu Annin kanssa keskenäni niin oltais varmaan päästelty joka suora täyttä laukkaa... : D Ois saattanu siinä jo vähän Tvisturilla ja Sletulla kielet roikkua, no ei ehkä Tvisturilla niin pahasti, se nyt on niin nuori, villi ja vapaa : D Oikea sankari: Polkupyörä ojanvarressa yhtäkuin AARRGGG 10m sivuun! : D

Muuten hyvin herttainen ja viattoman oloinen ; D Ohhoh, se oli paras vaellukseni vähään aikaan! : D On minulla myös yksi Kolbi-seikkailu takataskussani, mutta ehkä ette halua tietää! ;D

164KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 9:39 am

Eve

Eve

kepaa kirjoitti:Onko täällä joku Ellakin? Very Happy Eve mäki noon -94 ja olin muutes viimeksi nuortenleiril, klu täytin 13 leirilllä, mutta muutenki oisin nängenny sinne Wink Slettu on ollu mulla kerran hoitsuna ja se on kyl kiva ja menee aika kovaa, mutta sillonku se oli mulla nii se meni viel järveen ja sinne kellahti : DD mut ite en kastunu, ku niin lyhyt olin cheers Mut nyt mä kuvittelinki et jörunn olis myös kiva bom(tost hymiöst sanotaa et se on pommi, mut must se on kyll valopää eika vaa Very Happy) minkälaine Jörunn on Hanna? mitä saitte joululahjaks? mä sain suklaata, yökkkärin, levyn (Serj Tankian), rahaa ja paidan äitiltä ja iskältä, mutta kavereilta sain (+serkut) totoron, karvinen keittää kirjan, villasukat, geishaa, konjakkisinappia, konvehtirasian, pesujuttui, korttipakan ja soadin levyn Very Happy nyt mulla on koossa 170e jee<33 ku isilt sain 100e sit hessulta sain 20e, äitiltä 40e ja ite voitin lotossa 12,10e bounce

On täällä joku Ellakin : D Viime kesänä kyseisen Ellan kanssa vuokrattiin Gydja ja Lusia pariks viikoks.

Mulla on nyt rahaa jottain... 270e, mutta maksan leiristä 150e joten 120e on käyttörahaa (jota en kuitenkaan säästämisen tuskassa käytä... nooh, kyllä uus ratsastuskypärä ton potan tilalle ois ihan jees : D) pig ihana possu ; D pig

180 päivää leiriin... O.o Lii-kaaa... Exclamation

165KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 9:54 am

Eve

Eve

Vastaan tähän nyt kun huvittaa pig
--------------------------------------------------------------------------------

Kalluppi:
-Vähän kaikkee... Ite oon huomannu että kaikki on alkanu uppoomaan. Jotkut biisit paremmin ja jotkut vähän huonommin.
2.millon ootte syntyny:
-02.09.1994
3.lempi hevosrotu:
-Iissikkaa : > ja sit new forest ja shettis, tennessee walkerit on myös hienoja.
4.minkäväriset hiukset:
-Ruskeet, vaaleita raitoja
5.lempiruoka:
-Kaikki kelpaa, ne jotka on ollu mun kaa samalla leirillä Sahalassa niin tietää että rakastan Sahalan ruokaa ja oon siellä varsinkin oikee suursyömäri. Kaikki aina ihmetteli jos en jaksanu syyä jtn loppuun : D
-Parasta ruokaa ikinä, ja se on vielä terveellistä! : D
-Issikkalakanasetin <3, the sims 2 matkoilla lisäosan, pyyhkeen, karkkia, kirjoja... vähän kaikkee : D En mtn ihmeellistä.
-OOTAN! Vielä 180 kiduttavaa päivää!
-Hmm... Ei mitään tiettyä lempihevosta, Slettu ja kaikki Sahalan muut ihanat karvapallerot esim. Hektor joka on aivan ylisöpö pikkumies : D Sitten newforest tammat Roosa ja Hilla sekä shettis Elli ovat ihania.
-Enp kuuntele. :>

166KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 10:00 am

Eve

Eve

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?

No hyvää tänne ainaski kuuluu.. Kani menee tänään eläinlääkäriin! Shocked Kumpa ei mitään vakavaa ois.. Se on niin vanhakin jo, ja ei omaa heppaa oo.. Smile

Ja kyl sie Eve pärjäät mei joukossa! Parempiha se on (olis) , jos joukos ois joku vähä rauhallisempi (jos sinuukaa, Eve, voi rauhalliseks sanoo.. Very Happy ).. Ettei saada koko kartanoo tuhottuu!! Razz Tulee kyl paras leiri koskaaan!!
Ja täs sit tää lista:
Kapuza/Katriina-Kleo/Tvistur(,joku vaa reipas ja kiva)
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Wau!!Noiden hoitsujen kaa ei näillänäkymin, ainakaa mein porukalla, oo tulos mitään kinaa, ku kaikil on eri toive! Smile

Halluisin huomauttaa, että tuo "Geishli" kirjotetaan vaan Geisli, se on sukupostissa todistettu : D Mutta pääasia että ihmiset ymmärtää kenestä on kyse.

Tosiaan, kiva että kukaan ei oo halunnu vielä samaa heppaa toisen kanssa! Hyvin pärjätään tän porukan kanssa, ei tuu ainakaan riitaa hevosista! : DD

167KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 11:19 am

kepaa

kepaa

haha Eve tota sun stooriis oli kiva lukea<3 ;DD joo Slettu on aika hurja miäs mul on ollu se kerran hoitsuna ;D<3

168KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 11:23 am

kepaa

kepaa

HEI TIÄTTEKS MITÄ! kaikki lähetätte kuvat ittestaääne ku haluun nähä teijät!<3 Mun kuvan löytää osotteesta www.irc.fi ja sitten mun nikki siellä on kepaa` .. : )

169KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 27, 2007 11:25 am

kepaa

kepaa

170KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 28, 2007 6:56 am

Zarkku

Zarkku

Kuvia löytyy osoitteesta: http://www.ii2.org/user.php?nick=Zarkku ja tästä kuvasta selviää miun hulluus :'D : http://www.ii2.org/user.php?nick=Zarkku&s=images&img=11114304

Mie oon yleensä aika hiljanen, mut sitten kun tutustuu paremmin porukkaan ja tulee ilta, ni miuta ei enää kestä kukaa ;D Oon siis syntyny -94, eli ollaan 13v. En oo mikää ihan huippu ratsastamaan, mut riittää kai, ku selässä pysyy? Very Happy

171KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 28, 2007 11:30 am

kepaa

kepaa

ok. no muhun tutstuu aika helposti ! Very Happy ja mutki saa pistäää!<3 mäki oon -94

172KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 29, 2007 9:36 am

Eve

Eve

kepaa kirjoitti:HEI TIÄTTEKS MITÄ! kaikki lähetätte kuvat ittestaääne ku haluun nähä teijät!<3 Mun kuvan löytää osotteesta www.irc.fi ja sitten mun nikki siellä on kepaa` .. : )

muute laittasin mutta järkyttyisitte : D eikä oo ees kuvia netissä ://

179 päivää...

173KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 29, 2007 10:23 am

kepaa

kepaa

Eve kirjoitti:
kepaa kirjoitti:HEI TIÄTTEKS MITÄ! kaikki lähetätte kuvat ittestaääne ku haluun nähä teijät!<3 Mun kuvan löytää osotteesta www.irc.fi ja sitten mun nikki siellä on kepaa` .. : )

muute laittasin mutta järkyttyisitte : D eikä oo ees kuvia netissä ://

179 päivää...
ei haittaa vaik ei oo netis.. lähetä tänne sust kuva Smile))))

174KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 4:33 am

Kapuza

Kapuza

Smile... Zarkkunen muute.. Miul on paljo hienompii kuvii siust Razz Sillo otin ku oli ne koulukisat viime kesänä. Very Happy Mie laitan siulle vaik sähköpostilla, ni voit ittee päättää uskallatko niit tääl näyttää... Miepäs etin tähä jonku kuvan miusta. XD Joskus.. Nyt en löydä, ku ei oikeen missään ees oo.

175KETÄ TULOSSA?! - Sivu 7 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Su Joulu 30, 2007 4:36 am

Zarkku

Zarkku

Kapuza kirjoitti:Smile... Zarkkunen muute.. Miul on paljo hienompii kuvii siust Razz Sillo otin ku oli ne koulukisat viime kesänä. Very Happy Mie laitan siulle vaik sähköpostilla, ni voit ittee päättää uskallatko niit tääl näyttää... Miepäs etin tähä jonku kuvan miusta. XD Joskus.. Nyt en löydä, ku ei oikeen missään ees oo.

Jessus! Älä missää tapauksessa näytä niitä muille :'D Miulla on muute vielä ne kuvat tallella, ku sie menit Samilla ilman satulaa. Lähetän ne sitte ku jaksan Razz

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa