kepaa kirjoitti:wau jo 10 sivu<3
jepjep, me ollaan ahkeria. :>
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
kepaa kirjoitti:wau jo 10 sivu<3
anhan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?
Minulle hyvää :>
kellään teistä ei taida olla omaa hevosta...?
No ei oo kyllä mullakaan, tosin kyllä kelpais. (ajanpuute kylläkin... Ehkä sit isona...)
kepaa kirjoitti:Onko täällä joku Ellakin? Eve mäki noon -94 ja olin muutes viimeksi nuortenleiril, klu täytin 13 leirilllä, mutta muutenki oisin nängenny sinne Slettu on ollu mulla kerran hoitsuna ja se on kyl kiva ja menee aika kovaa, mutta sillonku se oli mulla nii se meni viel järveen ja sinne kellahti : DD mut ite en kastunu, ku niin lyhyt olin Mut nyt mä kuvittelinki et jörunn olis myös kiva (tost hymiöst sanotaa et se on pommi, mut must se on kyll valopää eika vaa ) minkälaine Jörunn on Hanna? mitä saitte joululahjaks? mä sain suklaata, yökkkärin, levyn (Serj Tankian), rahaa ja paidan äitiltä ja iskältä, mutta kavereilta sain (+serkut) totoron, karvinen keittää kirjan, villasukat, geishaa, konjakkisinappia, konvehtirasian, pesujuttui, korttipakan ja soadin levyn nyt mulla on koossa 170e jee<33 ku isilt sain 100e sit hessulta sain 20e, äitiltä 40e ja ite voitin lotossa 12,10e
Kapuza kirjoitti:anhan kirjoitti:Mitäs teille kuuluu?
Minulle hyvää :>
kellään teistä ei taida olla omaa hevosta...?
No ei oo kyllä mullakaan, tosin kyllä kelpais. (ajanpuute kylläkin... Ehkä sit isona...)
No hyvää tänne ainaski kuuluu.. Kani menee tänään eläinlääkäriin! Kumpa ei mitään vakavaa ois.. Se on niin vanhakin jo, ja ei omaa heppaa oo..
Ja kyl sie Eve pärjäät mei joukossa! Parempiha se on (olis) , jos joukos ois joku vähä rauhallisempi (jos sinuukaa, Eve, voi rauhalliseks sanoo.. ).. Ettei saada koko kartanoo tuhottuu!! Tulee kyl paras leiri koskaaan!!
Ja täs sit tää lista:
Kapuza/Katriina-Kleo/Tvistur(,joku vaa reipas ja kiva)
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
Amanda-Perla
Ella-Lusia
Wau!!Noiden hoitsujen kaa ei näillänäkymin, ainakaa mein porukalla, oo tulos mitään kinaa, ku kaikil on eri toive!
kepaa kirjoitti:HEI TIÄTTEKS MITÄ! kaikki lähetätte kuvat ittestaääne ku haluun nähä teijät!<3 Mun kuvan löytää osotteesta www.irc.fi ja sitten mun nikki siellä on kepaa` .. : )
ei haittaa vaik ei oo netis.. lähetä tänne sust kuva ))))Eve kirjoitti:kepaa kirjoitti:HEI TIÄTTEKS MITÄ! kaikki lähetätte kuvat ittestaääne ku haluun nähä teijät!<3 Mun kuvan löytää osotteesta www.irc.fi ja sitten mun nikki siellä on kepaa` .. : )
muute laittasin mutta järkyttyisitte : D eikä oo ees kuvia netissä ://
179 päivää...
Kapuza kirjoitti:... Zarkkunen muute.. Miul on paljo hienompii kuvii siust Sillo otin ku oli ne koulukisat viime kesänä. Mie laitan siulle vaik sähköpostilla, ni voit ittee päättää uskallatko niit tääl näyttää... Miepäs etin tähä jonku kuvan miusta. XD Joskus.. Nyt en löydä, ku ei oikeen missään ees oo.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa