Onko kaikki muut ollut Sahalassa aijemminkin, paitsi minä?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Zarkku kirjoitti:Onko kaikki muut ollut Sahalassa aijemminkin, paitsi minä?
amanda kirjoitti:Zarkku kirjoitti:Onko kaikki muut ollut Sahalassa aijemminkin, paitsi minä?
on tainnu olla, mutta paikkoihin tutustuu nopeasti, ja leirin ilmapiiri (ainakin niillä leireillä joilla mä oon ollu) on tosi kiva..
kepaa kirjoitti:ää haluu jo leirillee<3
Kapuza kirjoitti:Jee! Jee! Joulu tulee! Kulkuset, ulkuset, riemuin hölkkäilee, lumi alla jalasten se laulaa lauluaan, on ryijyn alla lämmin kun lunta tuiskuttaa kun valkoinen ohi kiitää ja valkoinen on maa.. ! Eiks se laulu menny jotenki tonne päi ees?
Hei, sit viel tällane kymysys, et: Onko teil lemmikkejä? Jos on, niin mitä (laji, rotu, nimi)?
Meil on kaks koiraa (toine äiskän, toine miu), molemman parsonrussellin terriereitä, Mango ja Amos, sit miul on yli vanha hermeliini kani, Jerry, ja kaks gerbiiliä, Karpalo ja Mustikka! Kaikki asustelee miun huoneessa.. No koirat vaan yön.
kepaa kirjoitti:siis puhutko hanna mullu vai amalleanhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
(: Mennäänhän jo sunnuntaina...?
Joo, no voidaanhan me mennä samalla kyydillä. Sopii hyvin, jos mökiltä tuutte.
Ja joo, mennään aikasin.
Zarkku kirjoitti:amanda kirjoitti:Zarkku kirjoitti:Onko kaikki muut ollut Sahalassa aijemminkin, paitsi minä?
on tainnu olla, mutta paikkoihin tutustuu nopeasti, ja leirin ilmapiiri (ainakin niillä leireillä joilla mä oon ollu) on tosi kiva..
Hyvä juttu Ei kai kukaa teistä oo ilkee? :'D
Kapuza kirjoitti:
Hei, sit viel tällane kymysys, et: Onko teil lemmikkejä? Jos on, niin mitä (laji, rotu, nimi)?
Meil on kaks koiraa (toine äiskän, toine miu), molemman parsonrussellin terriereitä, Mango ja Amos, sit miul on yli vanha hermeliini kani, Jerry, ja kaks gerbiiliä, Karpalo ja Mustikka! Kaikki asustelee miun huoneessa.. No koirat vaan yön.
Viimeinen muokkaaja, pvm La Joulu 22, 2007 8:47 am, muokattu 1 kertaa
Zarkku kirjoitti:
En tienny, et teil on mitää gerbiilejä tai hermeliinejä Meillä on kaks marsua, Bibi ja Mimi. Mimi on semmoinen suloinen sileäkarvainen ja ruskea (Agouti) höntti
joo, mennään me. Voidaanhan me tietty mennä samalla kyydillä kepan ja maijan kanssa... Mulle on ihan sama.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:siis puhutko hanna mullu vai amalleanhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
Ja joo, mennään aikasin.
No en tiiä. Menin ihan sekasin. Unohda se viesti.
Siis tarkotitko, että tullaanko mä ja ama samalla kyydillä? jos tarkotit, niin joo, tullaan. (eiks nii ama?)
Totta.. Kukaa ei kai oo ilkee, todennäkösesti.. Siel on iha älyn kivaa!!amanda kirjoitti:joo, mennään me. Voidaanhan me tietty mennä samalla kyydillä kepan ja maijan kanssa... Mulle on ihan sama.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:siis puhutko hanna mullu vai amalleanhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
Ja joo, mennään aikasin.
No en tiiä. Menin ihan sekasin. Unohda se viesti.
Siis tarkotitko, että tullaanko mä ja ama samalla kyydillä? jos tarkotit, niin joo, tullaan. (eiks nii ama?)
Olitte unohtanut mut tästä listastaKapuza/Katriina-Kleo
Zarkku/Sara-Geishli
Kepa-Muska/Hami
anhan/Hanna-EI TIIÄ VIELÄKÄÄ. :/
Maywa-Kolbakur/Heida
Pena(roosa)- Prymur
Sande- Tvistur/Naudi
Eve-Slettu
amanda-perla
Näin siis...
Ja meillä on lemmikkinä neljä kuukautta vanha portugalinvesikoira Sirius.
Ei me olla ilkeitä ainakaan kovin.. Sahalassa mun mielestä on tosi hyvä ilmapiiri. Ihmisiin tutustuu myös nopeesti,kun on niin paljon yhteistyötehtäviä.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa