aajoo joo joo nyt ymmärsin.. onpas mä tyhmäsande kirjoitti:no meet ensin www.ainonsivut.net >> galleria >> hevoskohtainen galleria (se on siin iha ekana aika erillään muista linkeistä)
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
aajoo joo joo nyt ymmärsin.. onpas mä tyhmäsande kirjoitti:no meet ensin www.ainonsivut.net >> galleria >> hevoskohtainen galleria (se on siin iha ekana aika erillään muista linkeistä)
sande kirjoitti:http://www.ainonsivut.net/hevoset1./hekla.html Heklaaaa<3334 PARAS
amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
me tullaan ainaki suanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
(: Mennäänhän jo sunnuntaina...?
Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
Mie ja Kapuzaki tullaa sunnuntainakepaa kirjoitti:tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
kepaa kirjoitti:
me tullaan ainaki su
kepaa kirjoitti:tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
Tuu ihmeessä!ella kirjoitti:Mää ehkä saatan tulla tälle leirille.Oon ollu 2 kertaa aijemmin sahalassa leireillä.Mää haluisin leiri hoitsuksi Lusian.
anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:
me tullaan ainaki su
Hyvä. Niin mäki.
amanda kirjoitti:Millonkohan se kuva tulee? siis se joka otettiin viime leirin lopussa.
Eve kirjoitti:Mooi!!
Täällä taitaakin olla tuttuja!
Kepa, ootko se Kerttu joka käy Laukaan ratsastuskoulussa? : D Taidamme siis tietää toisemme :> tuun leirille! : D haluan sletun!
siis puhutko hanna mullu vai amalleanhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:tuutteko samalla kyydillä hei monelt oootte sit tulos suunnillee sinne nii voidaan pitää hauskaa kauan : tsihii :d pöllitää ne hevoset ja mennää ratsastaa hahaa ainii Penaki tulee sinneamanda kirjoitti:Joo, mennäänanhan kirjoitti:amanda kirjoitti:Mäkin sain leirin varattuu
Joo, no voidaanhan me mennä samalla kyydillä. Sopii hyvin, jos mökiltä tuutte.
Ja joo, mennään aikasin.
öö en kyl oo : D haha oon kerttu joka käy sipoon husösEve kirjoitti:Mooi!!
Kepa, ootko se Kerttu joka käy Laukaan ratsastuskoulussa? : D Taidamme siis tietää toisemme :> tuun leirille! : D haluan sletun!
hieno päätös mä haluan Perlankepaa kirjoitti:heii ihmiset päätin että otan Muskan : )<33
kepaa kirjoitti:öö en kyl oo : D haha oon kerttu joka käy sipoon husösEve kirjoitti:Mooi!!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa