Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+9
ella
amanda
maywa
sande
anhan
Zarkku
kepaa
Milla
Kapuza
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 40]

26KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 2:46 am

anhan

anhan

maywa kirjoitti:Menikös toi Kolbi veteen hyvin Question Kepa sano et se meni

Joo, meni se! Se on ihana <3

27KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Joulu 06, 2007 3:00 am

anhan

anhan

kepa ja maywa, muistatteko, kun mentiin viimesenä päivänä syöttelee? Se oli kunnon sekasorto, mutta hauskaa kummiski! ;D Ja en ees lentäny.
Sillalta hyppy on hauskaa, samoin uittaminen. <3 Ja ne laukkapätkät. oivoi.. Ois jo kesä! Siellä on kyllä kaikki tekeminen hauskaa. Kori-ja seinäkiipeily jee!

ja maywa, me olltiin kyllä hyviä suunnistamaan!

mulla on ollu hoitsuina Hekla, Brana, Glenna, Prymur ja Kolbi. Ens kesästä ei tietoo. Joku Kolbin tapanen ois hyvä.

28KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 7:32 am

anhan

anhan

Täälläpä on hiljasta! :/
Tuolla EYK:n sivuilla on kaks kuvaa musta. Toinen on uittokuva, ja toinen on tuulitunnelista. Very Happy aika kauheita.

29KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 8:04 am

sande

sande

mä täytän toukokuussa 16 Cool ja mä voisin myös toivoo ehkä Nesiiki Smile tai Kleopatraa Wink se kärryajelu oli aika tylsääVery Happy

30KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 8:06 am

sande

sande

mäki muistan ku mentii syöttää vikan päivän, siis silloin ku kepa ja maija ainaki tipahti pipahti alas? :> oli just kivaa:) ärsytti kyl ku sato koko leirin ajan suunnillee :p

31KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 8:07 am

sande

sande

ja mäkää en haluis leirikisoi Very Happy vaik ne onki leikkimieliset ni silti aina vaa stressaan kaikest:D

32KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 10:04 am

sande

sande

mut toivottavasti vanhemmat suostuu nyt maksaa tän leirin, on aina ollu nii kivaa tääl Smile vaik eka yö tuottaaki mulle aina ongelmia Rolling Eyes ja semmonen yövaellus olis siisti, eli siis et lähetään illalla, ja tullaan aamuyöllä, ja sit nukutaan piiiitkään Wink en varmaa uskalla vielkää hypätä sillalta Very Happy

33KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 12:01 pm

amanda

amanda

Mäkin oon tulossa(kunhan saan sen leirin varattuu Smile). Oon ollut kahtena aiempana vuonna, sillon mulla ollut hoitohevosina Erill ja hervir.

34KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 1:50 pm

anhan

anhan

sande -> Joo, sitä syöttelyä tarkotin just, missä kepa ja maija lens ku leppäkeihäät. Very Happy Toivottavasti löydät rahat leiriin, ja pääset samalle! Wink Ja hyppää sillalta!
Toivottavasti mennään ens leirillä yövaellukselle. Se on aina hauskaa. I love you

Amanda -> Ketä toivot hoitsuks?

Ketä tunnette ennestään leiriltä?
mä Amandan (mun serkku), maywan, kepan ja sanden, jos sekin tulee. Ja saattaahan sinne tulla edellisiltä leireiltä tuttuja...

35KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Joulu 07, 2007 10:28 pm

amanda

amanda

anhan: en tiiä, joku reipas.
Muistan kanssa sen syöttelyn, Hervir ei lähteny mihinkään Very Happy
Mä tunnen kepan, maywan, sanden, ja anhanin.

36KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 4:22 am

Zarkku

Zarkku

Mie tunnen Kapuzan. Tää on eka leiri täällä Very Happy En oo koskaa enne ees ratsastanu issikalla. Onko ne kivoja Question

37KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 4:59 am

Milla

Milla

issikat on just parhaita!!!

38KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 7:29 am

anhan

anhan

Zarkku -> Okei. Issikat on ihania! Parhaita! <3 Et kyllä kadu, kun päädyit kyseiseen leiripaikkaan!

39KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 7:35 am

kepaa

kepaa

[quote="anhan"]kepa, muistatko meijän kärryajon? Razz

TOTTAKAI MUISTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111<3 parass Very Happy Razz Razz

40KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 7:39 am

kepaa

kepaa

minä tunnen öö maywa, sanden, anhan, penan(roosan), amandan Smile paaljon tuttui cyclops

41KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 8:14 am

sande

sande

haha, emmä usko et hyppään sillalta Razz mut se yövaellus ois tosi siistii et lähetttäs illal ja aamul takasin Very Happy Mitkä kaikki on reippaita? issikat siis Smile

42KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:25 am

anhan

anhan

kepaa -> nauran aina kun muistan meijän ajelun. Very Happy Nytki räkätän. Oli se kyllä aikamoista.

sande -> hyppäähyppäähyppää! ;D
ja reippaita on paljon. Kolbi on ylienerginen<3, Jörun, Naudi, Tvistur:D (josta sulla onki kokemusta), Prymur, Nesi... Onhan ne melkeen kaikki.

43KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:26 am

sande

sande

anhan kirjoitti:kepaa -> nauran aina kun muistan meijän ajelun. Very Happy Nytki räkätän. Oli se kyllä aikamoista.

sande -> hyppäähyppäähyppää! ;D
ja reippaita on paljon. Kolbi on ylienerginen<3, Jörun, Naudi, Tvistur:D (josta sulla onki kokemusta), Prymur, Nesi... Onhan ne melkeen kaikki.

Hahha, joo Tvisturin kaa se oliki menoo Razz Laughing Katotaan sitä hyppäämistä sitten, kuitenki epäilen Very Happy Me tänään katottiinki Kepan kaa videota siitä teijän kärryajelusta Laughing

44KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:29 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:

Hahha, joo Tvisturin kaa se oliki menoo Razz Laughing Katotaan sitä hyppäämistä sitten, kuitenki epäilen Very Happy

jep jep. Very Happy se oli kyllä kunnon kyytiä. No kokemus seki. te vaan viipotitte ympäri kenttää! Razz

45KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:31 am

sande

sande

anhan kirjoitti:
sande kirjoitti:

Hahha, joo Tvisturin kaa se oliki menoo Razz Laughing Katotaan sitä hyppäämistä sitten, kuitenki epäilen Very Happy

jep jep. Very Happy se oli kyllä kunnon kyytiä. No kokemus seki. te vaan viipotitte ympäri kenttää! Razz

joo mä en oikee hallinnu sitä Laughing Nyt pitää kehittää käsilihaksii ja harjotella paremmin hallitsee painoavuil ni ehkä sit onnais Razz

46KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:34 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:

joo mä en oikee hallinnu sitä Laughing Nyt pitää kehittää käsilihaksii ja harjotella paremmin hallitsee painoavuil ni ehkä sit onnais Razz

Joo, sit sun voimat on kehittyny niin, että polle pysähtyy seinään, ennen ku kerkeet ees kunnon voimannäyttö showta pistää pystyyn. ;D
Tai sit siitä on tullu liimakinttu kuluneen vuoden aikana!
Ketäs oot hoitsuks meinannu?

47KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:36 am

sande

sande

anhan --> toivottavasti siitä ei nyt liimakinttua tuu Very Happy mun tavote on saada se menee kunnol Razz no mä en oo viel ihan varma, varmaan Tvistur, Kleo, Naudi, Nesi, Muska tai Kolbi Wink sä?

48KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:38 am

anhan

anhan

Naudi tai sit joku nuori reipas kiva. Very Happy jota en oo kokeillu. en tiiä vielä. Kolbiin oon kyllä nii rakastunu, että seki kelpais, mut haluun jonkun, joka ei oo ollu mulla hoitsuna... I love you

49KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:40 am

sande

sande

Mäki voisin ottaa Nia viel moooonta kertaa uusiks, niin ihana pallero se on Very Happy mutta haluun kokemuksia muistakin palloista Basketball Laughing Razz

50KETÄ TULOSSA?! - Sivu 2 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Joulu 08, 2007 11:45 am

anhan

anhan

sande kirjoitti:Mäki voisin ottaa Nia viel moooonta kertaa uusiks, niin ihana pallero se on Very Happy mutta haluun kokemuksia muistakin palloista Basketball Laughing Razz

Joo, se on kyllä kirjaimellisesto pallero. Prymur on luikero. Very Happy Mutta ihana sellanen! <3 Ja mäkin haluun koittaa aina uusia heppoja. Siellä on kyllä kaikki hepat kivoja, oli sit kuka tahansa hoitsuna.

kelläs ootte ratsastanu siellä?

Tässä minun hepat (tai ei ne kyl oo mun, mut näillä oon menny)
-Hekla (ei oo enää)
-Brana (ei oo enää)
-Glenna
-Prymur
-Kolbi
-Jörun
-Erill
-Bruni
-Niia
-Drifandi
Onkohan muita? en muista...

Sponsored content