En anna. Syön kokonaan itse!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mä ehin syödä sen ennen suaSwildy kirjoitti:Todellakin... Mää syön sen leirillä
en oo menny mutta Hanna on ja kehu ihan hirveesti sano et se on kivoin mitä on koittanu ja et tosi hyvin hyppää ja kaikkee kivaa aahah. Mä haluun kyll koitta Kolbii! se vaikutti niin ihanalta ja kiitää tuhatta ja sataa!Repe kirjoitti:Anna mulle sit pala. Millanen tää kertokaa joku joka on menny täl. Ja jos joku o hypänny kertokaa ihmees
mä ehin syödä sen ennen sua [/quote]kepaa kirjoitti:
No voi... Säästäisit edes koiven minulle.Swildy kirjoitti:mä ehin syödä sen ennen suakepaa kirjoitti:
Se on ihana. Ihanin. Paras. Just unelma hevonen.kepaa kirjoitti:en oo menny mutta Hanna on ja kehu ihan hirveesti sano et se on kivoin mitä on koittanu ja et tosi hyvin hyppää ja kaikkee kivaa aahah. Mä haluun kyll koitta Kolbii! se vaikutti niin ihanalta ja kiitää tuhatta ja sataa!Repe kirjoitti:Anna mulle sit pala. Millanen tää kertokaa joku joka on menny täl. Ja jos joku o hypänny kertokaa ihmees
niin, ei säästetä maijelle sitä vaan tehään siitä kunno paisti!anhan kirjoitti:Ja meidän leiri on eka, niin me syödään jos halutaan.
okei. En syö lihaa, mutta teen poikkeuksen.kepaa kirjoitti:niin, ei säästetä maijelle sitä vaan tehään siitä kunno paisti!anhan kirjoitti:Ja meidän leiri on eka, niin me syödään jos halutaan.
ME SYYÄÄÄN NEKapuza kirjoitti:Noku ne hepat pitää säästää et ne on toosi vanhoja, ja me ei enää voia rääkki-ratsastaa niitä, ku ne vaa kaatoo, eikä enää liiku..
No iha leirin lopuks vastakepaa kirjoitti:ME SYYÄÄÄN NEKapuza kirjoitti:Noku ne hepat pitää säästää et ne on toosi vanhoja, ja me ei enää voia rääkki-ratsastaa niitä, ku ne vaa kaatoo, eikä enää liiku..
Joo, eka otetaan kaikki hyöty irti ja sit syyään.Kapuza kirjoitti:No iha leirin lopuks vastakepaa kirjoitti:ME SYYÄÄÄN NEKapuza kirjoitti:Noku ne hepat pitää säästää et ne on toosi vanhoja, ja me ei enää voia rääkki-ratsastaa niitä, ku ne vaa kaatoo, eikä enää liiku..
Joo 8Danhan kirjoitti:Kolbi on oman tien tallaaja. ;D
mä pyydän ens vyonna kolbia varmaankin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!suhvi kirjoitti:kolbi on söpö<33 meinasin et pyytäisin leirille mut pyydän sittenkin geislii..
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Kolbakur frá Nevala #301 » KUVA!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa