Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
prymur on jätti ihana ja suosittelen oikein lämpimästi!Repe kirjoitti:Hui sen jalka näytti jotenkin oudolta... En tiiä miks.. Vähän haluisin hypätä täl banketin.
Mäkin suosittelen heti Kolbin jälkeen!kepaa kirjoitti:prymur on jätti ihana ja suosittelen oikein lämpimästi!Repe kirjoitti:Hui sen jalka näytti jotenkin oudolta... En tiiä miks.. Vähän haluisin hypätä täl banketin.
haha :=) mä haluaisin kokeilla Kolbia ja maikki ehk suostuu vaihtaa kerran mun kaa!<3anhan kirjoitti:Mäkin suosittelen heti Kolbin jälkeen!kepaa kirjoitti:prymur on jätti ihana ja suosittelen oikein lämpimästi!Repe kirjoitti:Hui sen jalka näytti jotenkin oudolta... En tiiä miks.. Vähän haluisin hypätä täl banketin.
Kannattaa kokeilla!kepaa kirjoitti:haha :=) mä haluaisin kokeilla Kolbia ja maikki ehk suostuu vaihtaa kerran mun kaa!<3anhan kirjoitti:Mäkin suosittelen heti Kolbin jälkeen!kepaa kirjoitti:prymur on jätti ihana ja suosittelen oikein lämpimästi!Repe kirjoitti:Hui sen jalka näytti jotenkin oudolta... En tiiä miks.. Vähän haluisin hypätä täl banketin.
uskon ja meinaaanki!anhan kirjoitti:Kannattaa kokeilla!kepaa kirjoitti:haha :=) mä haluaisin kokeilla Kolbia ja maikki ehk suostuu vaihtaa kerran mun kaa!<3anhan kirjoitti:Mäkin suosittelen heti Kolbin jälkeen!kepaa kirjoitti:prymur on jätti ihana ja suosittelen oikein lämpimästi!Repe kirjoitti:Hui sen jalka näytti jotenkin oudolta... En tiiä miks.. Vähän haluisin hypätä täl banketin.
NIIN NÄYTTÄÄÄÄ! ::))Kapuza kirjoitti:Prymur näyttää iha käärmeeltä!
Se kaula! Hiúhhuh.. Koht joku viel säikähtää ku näkee prymurin eka kertaa. Joku myrkyllinen jättikäärme..kepaa kirjoitti:NIIN NÄYTTÄÄÄÄ! ::))Kapuza kirjoitti:Prymur näyttää iha käärmeeltä!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa