Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
Ok. En tiiä koko heppuuanhan kirjoitti:maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
Maija on mun sisko täällä foorumeilla nimi merkillä Maywa ja maija sano et se antaa kait vaa yhen vaihtaa ku se haluu mennä sil nemmöän ku yhen tai kaks päivääZarkku kirjoitti:Ok. En tiiä koko heppuuanhan kirjoitti:maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
Nii...kepaa kirjoitti:Maija on mun sisko täällä foorumeilla nimi merkillä Maywa ja maija sano et se antaa kait vaa yhen vaihtaa ku se haluu mennä sil nemmöän ku yhen tai kaks päivääZarkku kirjoitti:Ok. En tiiä koko heppuuanhan kirjoitti:maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
Nii joo.. Mut ei miun oo sillä mikää pakko mennä, ku on Jörunn ja GeislikiKapuza kirjoitti:Nii...kepaa kirjoitti:Maija on mun sisko täällä foorumeilla nimi merkillä Maywa ja maija sano et se antaa kait vaa yhen vaihtaa ku se haluu mennä sil nemmöän ku yhen tai kaks päivääZarkku kirjoitti:Ok. En tiiä koko heppuuanhan kirjoitti:maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
nii.. jörunniiki ois ehkä kiva koittaa mut emtZarkku kirjoitti:Nii joo.. Mut ei miun oo sillä mikää pakko mennä, ku on Jörunn ja GeislikiKapuza kirjoitti:Nii...kepaa kirjoitti:Maija on mun sisko täällä foorumeilla nimi merkillä Maywa ja maija sano et se antaa kait vaa yhen vaihtaa ku se haluu mennä sil nemmöän ku yhen tai kaks päivääZarkku kirjoitti:Ok. En tiiä koko heppuuanhan kirjoitti:maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
Joo, no, kaikkii ois kiva koittaa! Se on kyl miust ainaki totta...kepaa kirjoitti:nii.. jörunniiki ois ehkä kiva koittaa mut emtZarkku kirjoitti:Nii joo.. Mut ei miun oo sillä mikää pakko mennä, ku on Jörunn ja GeislikiKapuza kirjoitti:Nii...kepaa kirjoitti:Maija on mun sisko täällä foorumeilla nimi merkillä Maywa ja maija sano et se antaa kait vaa yhen vaihtaa ku se haluu mennä sil nemmöän ku yhen tai kaks päivääZarkku kirjoitti:Ok. En tiiä koko heppuuanhan kirjoitti:maijaZarkku kirjoitti:Kuka pyytää tätä leirihoitsuks? Ajattelin, et voitais vaihtaa jossai vaiheessa
(:anhan kirjoitti:Tää on liian sulonen.
Haluun samanlaisen pollen itselleni! <3
Swildy kirjoitti:Niinkun tuli mieleen, joskus haettiin Kolbi tarhasta, niin se riimu ei mahtunut kiinni, vaikka oli löysimmillään. Sitten se piti jättää auki
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Kolbakur frá Nevala #301 » KUVA!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa