Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
nii näyttää,, aa haluun jo leirilleanhan kirjoitti:Näyttää ihan vauvalle.
Nii haluukepaa kirjoitti:nii näyttää,, aa haluun jo leirilleanhan kirjoitti:Näyttää ihan vauvalle.
niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:Ihan selevä Tyyny. Niinkuin Lusia on Hopealilja.
Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs
Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaankepaa kirjoitti:niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:
ai Hamin kanssaSwildy kirjoitti:Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaankepaa kirjoitti:niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:
me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttuSwildy kirjoitti:Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaankepaa kirjoitti:niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:
miks se suuttuHami<3 kirjoitti:me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttuSwildy kirjoitti:Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaankepaa kirjoitti:niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:
koska me ei osattu pitää hevosia hallinassa tai jotain Kun Anni meni ekana ja sit meijjän ois pitäny mennä tölttiä niin me taka päästä laukkaamaan niin lopulta se oli etupäässsä se laukka niin annilla kin oli tekemistä tvisturin kassa et sai piettyä sen töltissä.. D: Anteeksi kirjoitusvirheenikepaa kirjoitti:miks se suuttuHami<3 kirjoitti:me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttuSwildy kirjoitti:Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaankepaa kirjoitti:niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:
kiva ja ei semitääHami<3 kirjoitti:koska me ei osattu pitää hevosia hallinassa tai jotain Kun Anni meni ekana ja sit meijjän ois pitäny mennä tölttiä niin me taka päästä laukkaamaan niin lopulta se oli etupäässsä se laukka niin annilla kin oli tekemistä tvisturin kassa et sai piettyä sen töltissä.. D: Anteeksi kirjoitusvirheenikepaa kirjoitti:miks se suuttuHami<3 kirjoitti:me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttuSwildy kirjoitti:Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaankepaa kirjoitti:niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaaSwildy kirjoitti:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Hamingja frá Dynum #303 » Kuva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa