Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
Joo, mut kyllä se satulan laitto sille onnistuu kummiski. Luulen näin.Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
Ok. :S Kyl mie sitä silti pyyän, jos en saa Jörunnii..
anhan kirjoitti:Joo, mut kyllä se satulan laitto sille onnistuu kummiski. Luulen näin.Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
joo onnistuu satulan laittamine mut ei se kyl must mikää laiska oo??Zarkku kirjoitti:anhan kirjoitti:Joo, mut kyllä se satulan laitto sille onnistuu kummiski. Luulen näin.Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
No hyvä juttu Ottaisin sen muute ykköseks, mut tätä on sanottu laiskaks ja et tää käy riehuu, jos jää yksin
Mitä he......ä sie tarkotat Kepa???kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
XD joo oon aika taitava kirjottaa, niin joskus joku sano että Geisli hyppää pystyyn kun laitetaan satulaa vaikka itse en oo kyl nähny sen tekevän sitäKapuza kirjoitti:Mitä he......ä sie tarkotat Kepa???kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
Joo, siis miun sillo 3 vuotta harrastanu heppoja pelkäävä kaveri sai iha täysin ongelmitta satulan tälle. Ei oo siis laiska, vaan hidasliikkeinen temmoltaan... Liikkuu kun pyytää, muttei lähe mitään neliä, tai sillee.kepaa kirjoitti:joo onnistuu satulan laittamine mut ei se kyl must mikää laiska oo??Zarkku kirjoitti:anhan kirjoitti:Joo, mut kyllä se satulan laitto sille onnistuu kummiski. Luulen näin.Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
No hyvä juttu Ottaisin sen muute ykköseks, mut tätä on sanottu laiskaks ja et tää käy riehuu, jos jää yksin
Aaa... Mun kaveril ei tehny kertaakaa mitään, kerra alko vetää itteensä irti, ja pääski irti, ku jäi ypöyksin, ilman ketään pukkiin kii, siis ei ihmisiäkään ollu siin, ni veti ittensä irti XDkepaa kirjoitti:XD joo oon aika taitava kirjottaa, niin joskus joku sano että Geisli hyppää pystyyn kun laitetaan satulaa vaikka itse en oo kyl nähny sen tekevän sitäKapuza kirjoitti:Mitä he......ä sie tarkotat Kepa???kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
haha kivaKapuza kirjoitti:Aaa... Mun kaveril ei tehny kertaakaa mitään, kerra alko vetää itteensä irti, ja pääski irti, ku jäi ypöyksin, ilman ketään pukkiin kii, siis ei ihmisiäkään ollu siin, ni veti ittensä irti XDkepaa kirjoitti:XD joo oon aika taitava kirjottaa, niin joskus joku sano että Geisli hyppää pystyyn kun laitetaan satulaa vaikka itse en oo kyl nähny sen tekevän sitäKapuza kirjoitti:Mitä he......ä sie tarkotat Kepa???kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
Nii, saatii kyl heti kiikepaa kirjoitti:haha kivaKapuza kirjoitti:Aaa... Mun kaveril ei tehny kertaakaa mitään, kerra alko vetää itteensä irti, ja pääski irti, ku jäi ypöyksin, ilman ketään pukkiin kii, siis ei ihmisiäkään ollu siin, ni veti ittensä irti XDkepaa kirjoitti:XD joo oon aika taitava kirjottaa, niin joskus joku sano että Geisli hyppää pystyyn kun laitetaan satulaa vaikka itse en oo kyl nähny sen tekevän sitäKapuza kirjoitti:Mitä he......ä sie tarkotat Kepa???kepaa kirjoitti:mm-m joskus sanottiin et se hypåäää oystyyntai saattaa ku laitaa satuklaaaZarkku kirjoitti:Geisli on ihanan värinen ja muutenki suloinen<333 Ehdottomasti varalla leirihoitsuks!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Geisli frá Sahala #251 » Kuva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa