Tiiviste:
Eräänä päivänä istuin kahvilassa ja tilasin kupposen Lattea. Kahvilassa oli paljon ihmisiä. Suurin osa yli nelikymppisiä naisia pulla suussaan. Katsoin ulos ikkunasta, sillä en kestänyt katsoa niitä rusinoita kertoilemassa kylän uusimpia juoruja, ne kertoivat minusta. Olin nimittäin pieraissut kuningas Muhametin naamaan edellisellä viikolla. Muhamet ei ollut pitänyt siitä, sillä nyt naamaani koristi kauhea tatuointi. Olin kuitenkin tyytyväinen, ettei pierun mukana päässyt montaa pökälettä. Sillä kerran kun piereskelin aamupieruni niin huudahdin: "OHO! ei voi olla totta, eihän minulla ees ollut kakkahätä", se olisi ollut nolouden huippu. Päätin juoda Latteni mahdollisimman nopeasti, jotta pääsisin pian takaisin kotiin. En voinut uskoa silmiäni! Edessäni seisoi yhtäkkiä kuningas Muhamet. En kuullut mitä kuningas sanoi minulle, tiesin vain olevani aivan kalpeana. Sitten erotin kuninkaan suusta sanat: Tulet vielä tapaamaan minut, mutta siitä säikähtäneenä pieraisin taas vahingossa oikein mojovan paukun!
Omani: Sen jälkeen hävisin paikalta nopeasti.