No joo, vähän oot hyvä enkussa. Mä oon lukiossa, ja hyvä kun läpi pääsen.Kapuza kirjoitti:Kauheeta. Miu pitäs tehä seksiviikoks hissan projekti ja perjantaiks kaks kemian projektii ja ens viikon maanantaiks bilsan projekti ja ens viikon tiistain on matikan koe ja tänää oli ranskan koe, ja saatii tänää enkun kokeet. Se enkun koe meni iha pyllyllee.. 8- No, mut se lohduttaa, et se oli lukion koepaketista ja ne lukion tehtävät. Itte oon siis nyt kasilla.amanda kirjoitti:Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...anhan kirjoitti:Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :sKapuza kirjoitti:Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.anhan kirjoitti:Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.Kapuza kirjoitti:Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Tiiän kyllä, että se on englantinerojen koulun kuninkuus juttu, mutta...
(toinen meidän koulun enkun ope sanoo english-> inklish)
Nii ja meil on mantsa ja hissaki enkuks..
SEKSIviikko.