Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 16 / 25]

376Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Toukokuu 12, 2008 5:45 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:Kapu mikä on english in action?
Tiiän kyllä, että se on englantinerojen koulun kuninkuus juttu, mutta... Very Happy
Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..
Ouhjhh... Yuu aar guud in inklis.
(toinen meidän koulun enkun ope sanoo english-> inklish)
Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.

Nii ja meil on mantsa ja hissaki enkuks..
Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :s
Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...
Kauheeta. Miu pitäs tehä seksiviikoks hissan projekti ja perjantaiks kaks kemian projektii ja ens viikon maanantaiks bilsan projekti ja ens viikon tiistain on matikan koe ja tänää oli ranskan koe, ja saatii tänää enkun kokeet. Se enkun koe meni iha pyllyllee.. 8- Sad No, mut se lohduttaa, et se oli lukion koepaketista ja ne lukion tehtävät. Itte oon siis nyt kasilla. Very Happy
No joo, vähän oot hyvä enkussa. Mä oon lukiossa, ja hyvä kun läpi pääsen. Very Happy
SEKSIviikko. Very Happy

377Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ma Toukokuu 12, 2008 5:52 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Tiiän kyllä, että se on englantinerojen koulun kuninkuus juttu, mutta... Very Happy
Enkku valinnaine. Oli kyl seiskalki. Oon kato erikoiskieli luokal. Siis ykkösel alko enkku ja A2 oli pakolline. Sit tulee pakollisena toi english in action. Tehää jotaa ristikoita, jutellaa, pelataa scrabblee yms..
Hihi. Meil on britti enkun ope. Tai siis toinen niistä. Mei toine on iha suomalaine.. Kaks enkun opee.

Yäk. En jaksa mantsaa ja hissaa ees suomeks. :s
Mulla on keskiviikkona ruotsin koe, johon tulee kappaleet 7,9, 10 ja me ollaan käyty kappale 7...
Kauheeta. Miu pitäs tehä seksiviikoks hissan projekti ja perjantaiks kaks kemian projektii ja ens viikon maanantaiks bilsan projekti ja ens viikon tiistain on matikan koe ja tänää oli ranskan koe, ja saatii tänää enkun kokeet. Se enkun koe meni iha pyllyllee.. 8- Sad No, mut se lohduttaa, et se oli lukion koepaketista ja ne lukion tehtävät. Itte oon siis nyt kasilla. Very Happy
No joo, vähän oot hyvä enkussa. Mä oon lukiossa, ja hyvä kun läpi pääsen. Very Happy
SEKSIviikko. Very Happy
Hehe..

378Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Toukokuu 14, 2008 11:11 am

anhan

anhan

Mulla on nyt otsatukka. Surprised
Mun kaveri kyni mun hiukset tänään. Razz

379Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 4:12 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:

meijän koulussa on kaksi puoliksi ranskalaista enkun ope! melkein samanlaiset sukunimetkin nimittäin Dauchy ja Dakash Very Happy ainaki samalla alkukirjaimella alkaa

380Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 4:13 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Mulla on nyt otsatukka. Surprised
oiii Very Happy mä haluun nähä ja haluun itekki vähän lyhentää mun omaa otsatukaani

381Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 4:14 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
oiii Very Happy mä haluun nähä ja haluun itekki vähän lyhentää mun omaa otsatukaani
Se ehtii kasvaa ennen kesää. Very Happy Paitsi ainiin, tänään näemme Ennustajien kevätkokouksessa.

382Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 4:15 am

kepaa

kepaa

nin ja mun top 10 on:

1.köksä
2.kuvis
3.enkku (meillä on maailman ihanin opettaja!)
4.biologia
5.maantieto
6.liikunta
7.matikka
8.kemia
9.historia
10.kässä

383Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 4:15 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Se ehtii kasvaa ennen kesää. Very Happy Paitsi ainiin, tänään näemme Ennustajien kevätkokouksessa.
niinpä! ja jos on kasvanu enne kesää niiin leikkaaat!

384Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 4:16 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
hahha ;D joo kai.

385Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 5:23 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
hahha ;D joo kai.
Jee!

386Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 5:25 am

Kapuza

Kapuza

Mie haluun leikkauttaa hiuksii!! Sanokaa, kui paljo leikkan ku nää on nyt tällee vähä tissien yli ja ei oo otsista.. Smile Ja värjäämättömät.. Mie haluun jotaan "uutta" XD Mut ei vihreitä tai pinkkei hiuksii.. ;P Eikä siilii tai kaljuks!Shocked

387Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Toukokuu 15, 2008 9:38 am

anhan

anhan

Kapu leikkaa irokeesi tai polkkatukka!

388Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Toukokuu 16, 2008 10:16 pm

amanda

amanda

sillein kerroksittain, revitysti, leikkaa ihan suora otsis. Ajattelitko värjätä? Tai sit sellanen kaartuva, Mullakin on maanantaina parturi, jonkun näkönen kevennetty versio pitäis saada, kun mulla on tosi paksut hiukset. Ja sit edellisellä kerralla mulle leikattiin sellanen Victoria Becham letti, rumalla otsisksella. En itse saanut päättää, kun olin hiusmallina. EN suosittele menemään hiusmalliks...http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8051&month1=1&pg=1&styl1=Saksjoku tollanen mulle. Tosin ei blondiks...
Tuolta sivustolta kannattaa muutenkin katsoa malleja, on tosi paljon ja tosi kivoja.

389Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 17, 2008 12:28 am

Kapuza

Kapuza

Oke.. Ei ehk kuitenkaa irokeesii tai polkkatukkaa.. Pitää kattoo millaset hiukset nyt sit haluis.. Ainaki lyhennän reilusti ja kerroksittai, otsatukast en tiiä et millane, suora vai vino vai sellane joku ihmeelline .

390Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 17, 2008 12:31 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:sillein kerroksittain, revitysti, leikkaa ihan suora otsis. Ajattelitko värjätä? Tai sit sellanen kaartuva, Mullakin on maanantaina parturi, jonkun näkönen kevennetty versio pitäis saada, kun mulla on tosi paksut hiukset. Ja sit edellisellä kerralla mulle leikattiin sellanen Victoria Becham letti, rumalla otsisksella. En itse saanut päättää, kun olin hiusmallina. EN suosittele menemään hiusmalliks...http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8051&month1=1&pg=1&styl1=Saksjoku tollanen mulle. Tosin ei blondiks...
Tuolta sivustolta kannattaa muutenkin katsoa malleja, on tosi paljon ja tosi kivoja.
Sulla tosiaan on paksu letti. Very Happy Toi sun linkittämä hiusmalli on hieno. Wink

391Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 17, 2008 12:32 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Oke.. Ei ehk kuitenkaa irokeesii tai polkkatukkaa.. Pitää kattoo millaset hiukset nyt sit haluis.. Ainaki lyhennän reilusti ja kerroksittai, otsatukast en tiiä et millane, suora vai vino vai sellane joku ihmeelline .
Miks ei irokeesiä tai polkkatukkaa? Surprised

392Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 17, 2008 12:33 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Oke.. Ei ehk kuitenkaa irokeesii tai polkkatukkaa.. Pitää kattoo millaset hiukset nyt sit haluis.. Ainaki lyhennän reilusti ja kerroksittai, otsatukast en tiiä et millane, suora vai vino vai sellane joku ihmeelline .
Nooo, irokeesi jos ois ni palais päänahka kaljuilt alueilt, ja polkkatukast tulis mielee joku mummo!

393Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 17, 2008 12:38 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Nooo, irokeesi jos ois ni palais päänahka kaljuilt alueilt, ja polkkatukast tulis mielee joku mummo!
Hahha. Very Happy Polkkatukasta tulee mieleen joku pikku lapsi ennemmin.

394Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? La Toukokuu 17, 2008 12:47 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Hahha. Very Happy Polkkatukasta tulee mieleen joku pikku lapsi ennemmin.
Aijaa.. Very Happy

395Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Toukokuu 18, 2008 1:20 am

amanda

amanda

KApuza oon ihan satavarma että sulle kävis vihree irokeesi korvasta korvaan ja sellanen sateenkaarivärjätyt rasta tonne taakse. Ja siihen kiinni pinkki rusetti <333333333333333

396Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Toukokuu 18, 2008 2:52 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:KApuza oon ihan satavarma että sulle kävis vihree irokeesi korvasta korvaan ja sellanen sateenkaarivärjätyt rasta tonne taakse. Ja siihen kiinni pinkki rusetti <333333333333333
Niin joo muuten! Ja sit vielä semmonen sonnin rengas nenukkaan! Ah mikä näky ois!

397Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Toukokuu 18, 2008 4:22 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:sillein kerroksittain, revitysti, leikkaa ihan suora otsis. Ajattelitko värjätä? Tai sit sellanen kaartuva, Mullakin on maanantaina parturi, jonkun näkönen kevennetty versio pitäis saada, kun mulla on tosi paksut hiukset. Ja sit edellisellä kerralla mulle leikattiin sellanen Victoria Becham letti, rumalla otsisksella. En itse saanut päättää, kun olin hiusmallina. EN suosittele menemään hiusmalliks...http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8051&month1=1&pg=1&styl1=Saksjoku tollanen mulle. Tosin ei blondiks...
Sulla tosiaan on paksu letti. Very Happy Toi sun linkittämä hiusmalli on hieno. Wink
niin on, mulla on kasvanu hirveesti mun otsahiukset, kohta tavallisten hiusten pituset :S pitäis varmaan käydä kampaajalla lähipäivinä :Very Happy:D:D

398Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Toukokuu 18, 2008 4:24 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:KApuza oon ihan satavarma että sulle kävis vihree irokeesi korvasta korvaan ja sellanen sateenkaarivärjätyt rasta tonne taakse. Ja siihen kiinni pinkki rusetti <333333333333333
jeeeep, niin kävis!! tai sitten sellane ihan polkkatukka sellane räikeen pinkki sellane joka kiiltää silein hienosti ja sitten sellane jänään panta siihen ja saparot nii oot ihsn pikkutyttö

399Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Toukokuu 18, 2008 6:30 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
jeeeep, niin kävis!! tai sitten sellane ihan polkkatukka sellane räikeen pinkki sellane joka kiiltää silein hienosti ja sitten sellane jänään panta siihen ja saparot nii oot ihsn pikkutyttö
Hyvä idea. Tuunataan se leirillä!

400Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 16 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Su Toukokuu 18, 2008 6:38 am

Kapuza

Kapuza

Joo.. Vappu meiningillä! Very Happy Kouluu viittiski taas mennä X>

Mut sellane peruukkii ois oikeesti just kuul.. :B

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 16 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa