Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehä leirillä??

+6
maywa
amanda
kepaa
Zarkku
anhan
sande
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 25  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 25]

151Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Tammi 15, 2008 7:28 am

kepaa

kepaa

Täs nyt teille tällanen galluppi kun mulla on niin tylsää :

1. Mitä eniten odotat leiriltä? kavereita, ratsastusta ja kaikkee hauskaa esim. uittoo
2. Hauskin muisto leiriltä (jos siis oot ollu siellä aikasemmin) uitto ja kaverit!<3 ja hoitsut<3
3. Paras hevonen sahalasta jolla oot ratsastanut, miks? prymur koska se on ihana ja enee lujaa
4. Aiotko hypätä sillalta? Entäs mennä tuulitunneliin? Ratsastaa ratsastushuovalla? en oo ihan varma hyppäänkö, menen tuulitunneliin ja tottakai ratsastan rats.huovalla:P
5. Miks toivot just sitä hevosta jota nyt toivot (yrittäkää ymmärtää mitä tossa sanotaan) koska se kuulostaa kivalta ja menee tölttii ja en oo koklannu sitä
6. Tuutko jo sunnuntaina? JOO!<3
8. Millasista hevosista tykkäät? itsepäisitä ja niistä jonka kanssa pitää tehä töitä, reippaitsa ja sellaist unelmahepoist!<3
9. Mikä näistä parasta : maastoesteet, uitto vai yö kodalla ehkä uitto tai maastoesteet Wink tai kota mut kaikki on nii ihaniii!!

152Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Tammi 15, 2008 7:30 am

Kapuza

Kapuza

1. Mitä eniten odotat leiriltä?
-Issikoita ja hauskaa ja maastoilua ja kaikkee kivaa
2. Hauskin muisto leiriltä (jos siis oot ollu siellä aikasemmin)
-Kaikki oli niin kivaa mut se läi mieleen ku töltättiin yhest 10 etrii pitkäst mutalammesta, mis oli issikoita polviin asti mutaa!!!
3. Paras hevonen sahalasta jolla oot ratsastanut, miks?
-Menny vaan Kleolla X) Se on ihana! Ja reipas! Ja höpsö, omalla tavallan..
4. Aiotko hypätä sillalta? Entäs mennä tuulitunneliin? Ratsastaa ratsastushuovalla?
-Joo,Joo,Joo
5. Miks toivot just sitä hevosta jota nyt toivot (yrittäkää ymmärtää mitä tossa sanotaan)
-Erilliä, koska en ole mennyt sillä koskaa, se on kuulemani mukaan tosi reipas, tölttää, osaa mennä hirmu lujaa, hyppääkin ja on kuulemma ihana ja höpsö..
6. Tuutko jo sunnuntaina?
-Juups.
8. Millasista hevosista tykkäät?
-Tosi herkistä, reippaista, silti kilteistä ja höpsöistä
9. Mikä näistä parasta : maastoesteet, uitto vai yö kodalla
-Maastoesteet(/ehkä uitto, kokeillu viel)

153Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ti Tammi 15, 2008 11:28 am

anhan

anhan

- uusia kavereita, ratsastusta, tölttiä, kaikkee. Yhteistyötehtäviä. Kesää. Ja teidän näkemistä. ;D
- Kodalta jää hauskoja aina. JA MITRELE. Very Happy niin ja maija ja kepa; Se kärpäsverkko siellä laavulla. ;D
KOLBI <3 reipas hölmö.
4. Aiotko hypätä sillalta? Entäs mennä tuulitunneliin? Ratsastaa ratsastushuovalla?
aion tehä noi kaikki.
5. Miks toivot just sitä hevosta jota nyt toivot (yrittäkää ymmärtää mitä tossa sanotaan)
No, en nyt oo sata varma, kenet otan, mutta haluan reippaan ja hunsvontin.
- Joo. Very Happy
- reippaista hölmöistä Kolbeista.
- hmm.... Tää on vaikee... Sanon ehkä kummiski maastoesteet.

154Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Ke Tammi 16, 2008 8:54 am

Zarkku

Zarkku

-Villiä ratsastusta issikoilla, hauskan pitoa yhdessä muiden kanssa. Very Happy
-En ole..
-En ole ratsastanu siellä kertaakaa.. :/
-Todennäköisesti, vaik tipunki matkan varrella Razz Kyllä. Maybe Very Happy
-Jörunn vaikuttaa nii ihanalta. Osaa kuulemma töltätä hyvin, tarpeeksi reipas, suloinen ja vaikka mistä syystä Razz
-Jeps.
-Reippaista, reippaista (saa välillä lähteä käsistä). Hyvä esimerkki joku puoliverinen..
-En oo kokeillu mitää.. Razz

155Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Tammi 17, 2008 2:52 am

kepaa

kepaa

muuten millon suunnille on yleensä tullu se lomake mihin pistetää kaikki tiedot ?
ja kysyn yhen jutun siitä.. ku siel on se mitä odotat leiriltä? kysymys nii mitä pistätte siihen.. mä taidan laittaa siihen että uittoa, yövaellus ja mun synttärit jne Razz

156Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Tammi 17, 2008 6:39 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:muuten millon suunnille on yleensä tullu se lomake mihin pistetää kaikki tiedot ?
ja kysyn yhen jutun siitä.. ku siel on se mitä odotat leiriltä? kysymys nii mitä pistätte siihen.. mä taidan laittaa siihen että uittoa, yövaellus ja mun synttärit jne Razz
Laitan kanssa varmaan uittoo, ilman satulaa ratsastusta jne..

157Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Tammi 17, 2008 10:27 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:muuten millon suunnille on yleensä tullu se lomake mihin pistetää kaikki tiedot ?
Eiköhän se kohta pitäs tulla.
Laitan just samat ku teilläki sit ratsastushuovista ja kaikesta mitä mieleen juolahtaa.

158Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? To Tammi 17, 2008 10:49 am

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Laitan just samat ku teilläki sit ratsastushuovista ja kaikesta mitä mieleen juolahtaa.
Laitan varmaa kaiken saman ku Katriinaki Embarassed

159Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 5:19 am

kepaa

kepaa

Zarkku kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Smile jos kaikki toivoo samaa nii varmaan toteutuukin!<33

160Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 5:28 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Nii... Meille tuli viimeeks vast joskus huhtikuussa... Jaitan siihe uiton, maastoesteet, kiipeilyt, yövaelluksen, esteitä, paljon ratsastusta, leirikisat (ei oo pakko siis osallistuu, jos ei haluu) ja jotaa kivaa... Yhteistyötehtävii

161Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 6:23 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Nii... Meille tuli viimeeks vast joskus huhtikuussa... Jaitan siihe uiton, maastoesteet, kiipeilyt, yövaelluksen, esteitä, paljon ratsastusta, leirikisat (ei oo pakko siis osallistuu, jos ei haluu) ja jotaa kivaa... Yhteistyötehtävii
Mäki varmaan samoja ku katriinallaki. Ja lettujen paistoa. ;D
Ja leirikisoja vastaan mulla ei oo mitään, koska ne on leikkimieliset.

162Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 6:48 am

anhan

anhan

Ja muuten, ei kannata haluta yhtä ja tiettyä hevosta kauheesti, koska sitten pettyy, jos joku muu ottaakin sen.
Koska ei kaikki käy täällä foorumilla.

163Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 9:06 am

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:Ja muuten, ei kannata haluta yhtä ja tiettyä hevosta kauheesti, koska sitten pettyy, jos joku muu ottaakin sen.
Nii. Miullaki on 3 vaihtoehtoo Razz Joista mieluiten Geisli<3333 Jos se ei kerra oo laiska Very Happy Mut Katriina, jos mie saan sen, ni sie jäät aina oottaa miuta! Razz

164Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 9:18 am

Zarkku

Zarkku

Tiiättekö yhtää, et onks Blesi ja Rhina vielä sahalassa? Very Happy Ja jos on, ni millasii ne on?

165Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 9:44 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:Ja muuten, ei kannata haluta yhtä ja tiettyä hevosta kauheesti, koska sitten pettyy, jos joku muu ottaakin sen.

Niimpä. Mua ei hirveesti haittaa jos en saa Perlaa, haluan vaan jonkun kivan...

166Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 11:45 am

anhan

anhan

Zarkku kirjoitti:Tiiättekö yhtää, et onks Blesi ja Rhina vielä sahalassa? Very Happy Ja jos on, ni millasii ne on?
Eihän Blesi ainakaan kai oo? Surprised

167Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 11:47 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:

Niimpä. Mua ei hirveesti haittaa jos en saa Perlaa, haluan vaan jonkun kivan...
niin en mäkään niin hirveesti pewty jos en saa muskaa Razz sit joku muu vaan.. onhan niitä vaikka millämitalla siellä <3

168Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 11:48 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:Tiiättekö yhtää, et onks Blesi ja Rhina vielä sahalassa? Very Happy Ja jos on, ni millasii ne on?
joo en miekää oo kuullu.. ainii varotan saaatan kuulostaa iaka oudolta sit leirin jlkeen ku mulla jää tosi helposti muitten murteet päälle enkä puhu sitä ns. stadin slangia leirin jälkeen vaan tosi hitaasti ja rauhallisesti niinku Hanna<3 ja sit murretta sekaan x D

169Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 11:50 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
joo en miekää oo kuullu.. ainii varotan saaatan kuulostaa iaka oudolta sit leirin jlkeen ku mulla jää tosi helposti muitten murteet päälle enkä puhu sitä ns. stadin slangia leirin jälkeen vaan tosi hitaasti ja rauhallisesti niinku Hanna<3 ja sit murretta sekaan x D
Puhunko hitaasti ja rauhallisesti? ;D No kyllä teihin verrattuna. enkä ihan aina saa joistain erikoisista sanoista selvää. ;>
Ja mulla ei taida olla mitään erikoista murretta. Ei oo amallakaa.

170Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 11:52 am

anhan

anhan

ja muhun taas tarttuu leirin jälkeen aina kepan ja maijan ihme kieli.

171Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 12:09 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:ja muhun taas tarttuu leirin jälkeen aina kepan ja maijan ihme kieli.
haah : D slangii .. ootkos oppinu.. tentaan sua:
mitä tarkottaa:
1. Älä lyysi!
2. Venatkaas ny vähän
3. älä pölli
4.ranataan tonne

...

172Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 12:10 pm

Zarkku

Zarkku

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:ja muhun taas tarttuu leirin jälkeen aina kepan ja maijan ihme kieli.
mitä tarkottaa:
1. Älä lyysi!
2. Venatkaas ny vähän
3. älä pölli
4.ranataan tonne

...

Mie osaan kaikki muut, paitsi 1.

173Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 12:12 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
mitä tarkottaa:
1. Älä lyysi!
2. Venatkaas ny vähän
3. älä pölli
4.ranataan tonne

...
JEEE OSAAN KAIKKI. Very Happy
1. Älä osota takulampulla silmään (onks oiekin...?)
2. odottakaas nyt vähän (tota saattasin jopa käyttää täälläki)
3. Älä varasta (tota käytän muutenki)
4. Juostaan tuonne. (en ikinä käytä) Very Happy:D

Mitäs muita ihan ihme juttuja on? teillä niitä outoja sanoja riittää...

174Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 12:15 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
mitä tarkottaa:
1. Älä lyysi!
2. Venatkaas ny vähän
3. älä pölli
4.ranataan tonne

...

kaikki oikein.. mut mitä tarkoittaa salee!

175Mitä haluaisitte tehä leirillä?? - Sivu 7 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehä leirillä?? Pe Tammi 18, 2008 12:16 pm

Zarkku

Zarkku

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
mitä tarkottaa:
1. Älä lyysi!
2. Venatkaas ny vähän
3. älä pölli
4.ranataan tonne

...

Mie käytän noita kaikissa nettipeleissä, esim CS (en oo pelannu ½vuotee..)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 25]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 25  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa