joo-o.. eiks oo upeet ku katos en oo ussas ja en varmaan omista ussan kirjaakaan, nii siin on sit hvä panna jotan vaa Heräsin just äsken ja vielkiKapuza kirjoitti:XD Siul vastaukset!kepaa kirjoitti:mäkäään en kuulunu ala-asteella kirkkoon ja mulla oli ussa silti.. en mäkää tykkää ussasta, mutta meijän koulun ussan maikka on aika kiva no mut ni on MILJAKI!<33 se on just best maikka ikinä!Kapuza kirjoitti:Joo... Ussa on kyl tylsäää... Mie vihaan koko ainetta, ku miks pitää opetella jostaa juutalaisista ja muslimeista ja kaikist jostaa muist uskonnoist?!! Mut, joo, ei oikeen liity topicii!! Tutkielmat on joo varmasti aika pitkäveteisiä... X>anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Ussa taas on tylsääää... Hirmusen tylsää, ja mite joku jaksaa kirjottaa 15 sivuu jotaa tutkielmaa!!?!anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:mun eeteen tunti meni yllättävän nopeesti! <3 Meillä oli Antiikin Kreikkaa ;O ET on kivaa sain siit 10 jeeanhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Oho!! Sekoilin jotaa, toi vielä piti olla tuolt automaattisesti poissa, siis se ei kuulu sinne, jotaa sekoilin taas... XD Oon iha älyn taitava....Siis sitä ei oo miul, ku iha uskontoo...anhan kirjoitti:Miten niin ei oo vielä? Siis aijotko sit vaihtaa uskonnon ET:hen vai mitä tarkotit?
Okei.
Hyvä! ET on kyl ihan kivaa, tosin jouduin nyt lukiossa suorittamaan sen itsenäisesti ja väänsin 15 sivun tutkielman. -.-
Mieki sain ussast kyl 10, en vaa tiiä miks..
No mulla oli ala-asteella omasta halusta ussa, enkä tykänny. (en kuulu kirkkoon, mut meidän luokalla ei voinu valita ET:tä) Mutta se, etten tykänny, saatto johtua mun asennevammasta. ;D
Ja on tutkielman teko rankkaa. Varsinki ku piti tehä ET:n ja filosofian yhtäaikaa. -.-
nii ja muakaan ei uskonto kiinnosta xD mut mun kaveri oli kirjottanu essan kokeesee vesa on kova jätkä (vesa on meijän koulun ussan maikka) nii se kirjotti siihen iso plussa! ja yhen karran menin tekee ilman mitää harjotteluu ihan läpällä ussan kokeen ja sain siit 15½ (vesal on aika hyvä huumorinyaju) ja selitin kaikkee omaa siihen. Siin kysytti et mitkä on suurimmat uskonnot nii pistin buddhalaisuus, juutalaisuus ja KEPALAISUUS! ja mikä on nirvana nii pistin siihen et bändi ja kysyttiin myös polyteismi nii pistin pölynkarkotuslaitos ja vesa oli pistäny oon päälle öön pisteet ja kysyttiin myös kastlaitos mut en musita mitä siihen pistin ))
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat