Nii, siel on ain tosi pitkät maastoretket ja meil oli 2,5 tuntii kodalle per suunta... Ja sit yks päivä oli 4 tunnin vaellus ja leirikisat. Leirikisat on miusta kivat, ku on vaa sellaset leikkimieliset et joku pysähys ja pujottelu ja este ja kierros ravia ja tölttiä ja vähä laukkaa ja sit meil oli se et piti kurottaa hepan selästä sangon päältä leipäpala ja syöttää selästä hepalle et heppa ei saanu itte ottaa sitä siit sangolta (se oli vaikee mutta kiva, mie onnistuin, puolet ei onnistunu)...kepaa kirjoitti:nii-i siel ratsastetaan toosi paljon se se on suuper kivaa ku ollan aina joku 2-3 h maastolenkeillä tai sit 4h se yövaellus on varmaa lähelle neljää <3 mut mä en haluu leirikisoi! jos on nii mieluiten sit jotkut ryhmäkisatKapuza kirjoitti:Ei varmaankaa nii. Muska kyl varmaan tykkäis jos pääsis niin pitkäks aikaa maastoon. Mut kylhä siel aika mont tuntii ratsastetaan, me ainaki yhteensä ratsastettiin (jos leirikisat ja sellaset lasketaan) melkeen 20 tuntii, ei iha.kepaa kirjoitti:haah tuskin edes niin paljon ratsastetaan ;DKapuza kirjoitti:Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22!kepaa kirjoitti:ai että 22 tunniks vai )Kapuza kirjoitti:Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat