Mie aluks katoin sillon kaks vuotta sitte, enne ekaa leirii, et ompas monta hevosta myynnissä!kepaa kirjoitti:jajaKapuza kirjoitti:Niin ja ne on sit siellä Myyntihevoset paikassa...
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Mie aluks katoin sillon kaks vuotta sitte, enne ekaa leirii, et ompas monta hevosta myynnissä!kepaa kirjoitti:jajaKapuza kirjoitti:Niin ja ne on sit siellä Myyntihevoset paikassa...
Joo, sitä ois kyl kiva kokeilla joskus. ;D (siis muskaa)Kapuza kirjoitti:Muska on varmasti ihana! Harmi oon ollu vaa sil yhel leiril, ni menny vaa Kleolla... Kleo oli siis ihana, mut Muskallaki ois kiva taas jossaa välis mennä.
awww<3anhan kirjoitti:Joo, sitä ois kyl kiva kokeilla joskus. ;D (siis muskaa)Kapuza kirjoitti:Muska on varmasti ihana! Harmi oon ollu vaa sil yhel leiril, ni menny vaa Kleolla... Kleo oli siis ihana, mut Muskallaki ois kiva taas jossaa välis mennä.
en minä mut otan sen ens leirillä itelleni!<333333333333333333333333333333333 joka on varmaan tullu jo selväksi ? ,;PKapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
No niin on!kepaa kirjoitti:en minä mut otan sen ens leirillä itelleni!<333333333333333333333333333333333 joka on varmaan tullu jo selväksi ? ,;PKapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
sillä on muuten kuvii galleriassaanhan kirjoitti:ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
Mikä nick?kepaa kirjoitti:sillä on muuten kuvii galleriassaanhan kirjoitti:ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
joku eba-anhan kirjoitti:Mikä nick?kepaa kirjoitti:sillä on muuten kuvii galleriassaanhan kirjoitti:ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
selvä.kepaa kirjoitti:joku eba-anhan kirjoitti:Mikä nick?kepaa kirjoitti:sillä on muuten kuvii galleriassaanhan kirjoitti:ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
Taas karkas aiheesta teill... ;D Mut joo, tääki vaikkuttaa iha ihanalta! Voiku nää issikat on kaikkki niin namuja! Pelottavaa! Siis ihania ovat.anhan kirjoitti:selvä.kepaa kirjoitti:joku eba-anhan kirjoitti:Mikä nick?kepaa kirjoitti:sillä on muuten kuvii galleriassaanhan kirjoitti:ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
joo muskan on varmasti ihana jo påöllin sen itelleni leirill!Kapuza kirjoitti:Taas karkas aiheesta teill... ;D Mut joo, tääki vaikkuttaa iha ihanalta! Voiku nää issikat on kaikkki niin namuja! Pelottavaa! Siis ihania ovat.anhan kirjoitti:selvä.kepaa kirjoitti:joku eba-anhan kirjoitti:Mikä nick?kepaa kirjoitti:sillä on muuten kuvii galleriassaanhan kirjoitti:ei ku niin tais ollakki!kepaa kirjoitti:se oli se yks sonja tai joku ESSI!!!!!!! joo se oli essi jolla oli hoitsuna se sillon joskus ekalla tai tokalla leirilläanhan kirjoitti:No höh. Mulla oli semmonen kuva, että se ois menny. No ehkä se oli joku muu...kepaa kirjoitti:ei se ookkaan menny.. just kysyin : D hahanhan kirjoitti:Muistin oikein. d: en oo kyl kuullu, että muut ois menny.kepaa kirjoitti:öö joo taitaa ollaanhan kirjoitti:eiks maija oo?Kapuza kirjoitti:Ketkä on täält foorumist menny täl?
mmmuska on varmasti ihana<3 siks haluunki sen..Kapuza kirjoitti:Tää on tämmöne tui tui tui <3333333 Ihuna ja haluisin joskus hoitsuk
Nii, kukapa haluais hölmön hoitsun?!kepaa kirjoitti:mmmuska on varmasti ihana<3 siks haluunki sen..Kapuza kirjoitti:Tää on tämmöne tui tui tui <3333333 Ihuna ja haluisin joskus hoitsuk
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Muska frá Sahala #184 » mitä muskalle nyt kuuluu? (:
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa