Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

mitä muskalle nyt kuuluu? (:

+7
hannaa
anhan
Kapuza
vilmä
kepaa
Milla
poistotuote
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 7]

51mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 22, 2008 7:20 am

laura



Muska ihana I love you

52mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 22, 2008 8:59 am

kepaa

kepaa

hannaa kirjoitti:Millanen tää on uittaa? Very Happy Tää on aivan ihana!! I love you
mäkin toivin tätä meijän leirllä

53mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 22, 2008 9:00 am

kepaa

kepaa

hannaa kirjoitti:Millanen tää on uittaa? Very Happy Tää on aivan ihana!! I love you
mäkin toivin tätä meijän leirllä

54mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ke Tammi 23, 2008 6:32 am

Kapuza

Kapuza

Onks jollaan Muskasta kuvaa?

55mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ke Tammi 23, 2008 11:15 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Onks jollaan Muskasta kuvaa?
valitettavasti ei oo Sad

56mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: To Tammi 24, 2008 11:31 am

hannaa



Mut me ei kai olla kepaa samalla leirillä..?

57mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Pe Tammi 25, 2008 4:58 am

kepaa

kepaa

hannaa kirjoitti:Mut me ei kai olla kepaa samalla leirillä..?
nope ellet tuu vk 26

58mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Pe Tammi 25, 2008 6:22 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Onks jollaan Muskasta kuvaa?
valitettavasti ei oo Sad
No, hö. Jos jollaa vaa o ni vois vaik laittaa tänne... ;D

59mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Pe Tammi 25, 2008 11:11 am

hannaa



Joo en tuu sillonn Smile

60mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Pe Tammi 25, 2008 11:22 am

kepaa

kepaa

hannaa kirjoitti:Joo en tuu sillonn Smile
ok no sillein hyvä ettei tuu sotaa

61mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Pe Tammi 25, 2008 11:25 pm

vilmä

vilmä

hannaa mille leirille sit tuut? Mää haluaisin muskan 28 viikon leirille...

62mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 26, 2008 3:04 am

kepaa

kepaa

ReadySetGo kirjoitti:hannaa mille leirille sit tuut? Mää haluaisin muskan 28 viikon leirille...
muskasta on saatu jo paljon irti ku jo 5 sivu Wink

63mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 26, 2008 7:24 am

hannaa



Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy

64mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 26, 2008 12:15 pm

Kapuza

Kapuza

hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.

65mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 27, 2008 12:03 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
nii-i siks haluunki sen ettei kukaan påölli sitä ku haluun kokeilla veijaria<33 kuulemma tosi ihana ja kun milla tuolla joskus 1 sivulla sano et huippukaveri jne<33

66mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 27, 2008 5:31 am

hannaa



Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
Heh Very Happy

67mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 27, 2008 7:06 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy

68mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Tammi 28, 2008 11:39 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla

69mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 29, 2008 5:38 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...

70mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ke Tammi 30, 2008 8:48 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...
ai että 22 tunniks vai Wink)

71mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ke Tammi 30, 2008 9:40 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...
ai että 22 tunniks vai Wink)
Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22! Embarassed

72mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ke Tammi 30, 2008 11:15 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...
ai että 22 tunniks vai Wink)
Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22! Embarassed
haah Laughing tuskin edes niin paljon ratsastetaan Very Happy;D

73mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: To Tammi 31, 2008 5:55 am

hannaa



Voi, että en jaksa oottaa leiriä Wink

74mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: To Tammi 31, 2008 9:34 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...
ai että 22 tunniks vai Wink)
Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22! Embarassed
haah Laughing tuskin edes niin paljon ratsastetaan Very Happy;D
Ei varmaankaa nii. Muska kyl varmaan tykkäis jos pääsis niin pitkäks aikaa maastoon. Mut kylhä siel aika mont tuntii ratsastetaan, me ainaki yhteensä ratsastettiin (jos leirikisat ja sellaset lasketaan) melkeen 20 tuntii, ei iha.

75mitä muskalle nyt kuuluu? (: - Sivu 3 Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: To Tammi 31, 2008 9:58 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs Very Happy
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.
niinpä! Very Happy
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskalla
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...
ai että 22 tunniks vai Wink)
Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22! Embarassed
haah Laughing tuskin edes niin paljon ratsastetaan Very Happy;D
Ei varmaankaa nii. Muska kyl varmaan tykkäis jos pääsis niin pitkäks aikaa maastoon. Mut kylhä siel aika mont tuntii ratsastetaan, me ainaki yhteensä ratsastettiin (jos leirikisat ja sellaset lasketaan) melkeen 20 tuntii, ei iha.
nii-i siel ratsastetaan toosi paljon se se on suuper kivaa ku ollan aina joku 2-3 h maastolenkeillä tai sit 4h Wink se yövaellus on varmaa lähelle neljää Smile<3 mut mä en haluu leirikisoi! Very Happy jos on nii mieluiten sit jotkut ryhmäkisat

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa