Muska ihana
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mäkin toivin tätä meijän leirllähannaa kirjoitti:Millanen tää on uittaa? Tää on aivan ihana!!
mäkin toivin tätä meijän leirllähannaa kirjoitti:Millanen tää on uittaa? Tää on aivan ihana!!
valitettavasti ei ooKapuza kirjoitti:Onks jollaan Muskasta kuvaa?
nope ellet tuu vk 26hannaa kirjoitti:Mut me ei kai olla kepaa samalla leirillä..?
No, hö. Jos jollaa vaa o ni vois vaik laittaa tänne... ;Dkepaa kirjoitti:valitettavasti ei ooKapuza kirjoitti:Onks jollaan Muskasta kuvaa?
ok no sillein hyvä ettei tuu sotaahannaa kirjoitti:Joo en tuu sillonn
muskasta on saatu jo paljon irti ku jo 5 sivuReadySetGo kirjoitti:hannaa mille leirille sit tuut? Mää haluaisin muskan 28 viikon leirille...
Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
nii-i siks haluunki sen ettei kukaan påölli sitä ku haluun kokeilla veijaria<33 kuulemma tosi ihana ja kun milla tuolla joskus 1 sivulla sano et huippukaveri jne<33Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
HehKapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
ai että 22 tunniks vai )Kapuza kirjoitti:Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22!kepaa kirjoitti:ai että 22 tunniks vai )Kapuza kirjoitti:Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
haah tuskin edes niin paljon ratsastetaan ;DKapuza kirjoitti:Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22!kepaa kirjoitti:ai että 22 tunniks vai )Kapuza kirjoitti:Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
Ei varmaankaa nii. Muska kyl varmaan tykkäis jos pääsis niin pitkäks aikaa maastoon. Mut kylhä siel aika mont tuntii ratsastetaan, me ainaki yhteensä ratsastettiin (jos leirikisat ja sellaset lasketaan) melkeen 20 tuntii, ei iha.kepaa kirjoitti:haah tuskin edes niin paljon ratsastetaan ;DKapuza kirjoitti:Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22!kepaa kirjoitti:ai että 22 tunniks vai )Kapuza kirjoitti:Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
nii-i siel ratsastetaan toosi paljon se se on suuper kivaa ku ollan aina joku 2-3 h maastolenkeillä tai sit 4h se yövaellus on varmaa lähelle neljää <3 mut mä en haluu leirikisoi! jos on nii mieluiten sit jotkut ryhmäkisatKapuza kirjoitti:Ei varmaankaa nii. Muska kyl varmaan tykkäis jos pääsis niin pitkäks aikaa maastoon. Mut kylhä siel aika mont tuntii ratsastetaan, me ainaki yhteensä ratsastettiin (jos leirikisat ja sellaset lasketaan) melkeen 20 tuntii, ei iha.kepaa kirjoitti:haah tuskin edes niin paljon ratsastetaan ;DKapuza kirjoitti:Oho, siis 2 tai 3, ei suinkaa 22!kepaa kirjoitti:ai että 22 tunniks vai )Kapuza kirjoitti:Nii. Heppoi on ain kiva vaihtaa vaikka 22 tai 3 tunniks. Muska on ihana! n olone...kepaa kirjoitti:kenenköhän kan svaihan! ainaki maijan varmaak u seki haluu mennä muskallaanhan kirjoitti:niinpä!Kapuza kirjoitti:Muskapas on suosittu! Kaikikil kolmel leiril, mis on enemmä keskusteluu, ni tää on toiveena, ja sivujaki jo 5.hannaa kirjoitti:Mun leiri on vko 24, eli mun puolesta sä voit ottaa Muskan omalla leirilläs
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Muska frá Sahala #184 » mitä muskalle nyt kuuluu? (:
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa