Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

mitä muskalle nyt kuuluu? (:

+7
hannaa
anhan
Kapuza
vilmä
kepaa
Milla
poistotuote
11 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 7]

1mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Marras 10, 2007 6:23 am

poistotuote



Hei, mitä muskalle kuuluupi? (:
Muska oli aivan ihana vuokralla, mutta tahtoisin kysyä, että vastaako sanita sähköpostiin? kun olen sille pari kertaa lähettänyt saman viestin...Muskalle haleja <33

2mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Marras 12, 2007 11:33 pm

Milla

Milla

Siellä se vaelluksilla on mukana;) ja hyvin menee:) hyvää sille kuuluu!! Kyllä sanita yleensä vastaa sähköpostiin mutta soittaminen on varmempaa!

3mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ke Joulu 05, 2007 3:02 am

kepaa

kepaa

doivon ehk muskaa leirille Very Happy minkälaine se on?

4mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Joulu 08, 2007 4:55 am

Milla

Milla

Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!

5mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Joulu 08, 2007 7:33 am

kepaa

kepaa

hyvä no mä haluun sit muskan<3

6mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Pe Tammi 11, 2008 9:01 am

vilmä

vilmä

Joo määkin olen tota muskaa aatellu leirille Smile Mitenkäs se hyppää? Smile

7mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 12, 2008 10:41 am

kepaa

kepaa

ReadySetGo kirjoitti:Joo määkin olen tota muskaa aatellu leirille Smile Mitenkäs se hyppää? Smile
niinpä miten muska hyppää?<33 ää haluaan sen!

8mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 12, 2008 10:41 am

kepaa

kepaa

Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii

9mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 12, 2008 11:25 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.

10mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: La Tammi 12, 2008 11:39 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink

11mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 13, 2008 12:48 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink
Joo!

12mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 13, 2008 5:21 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink
Joo!
aww ku katoin niot tölttivideoit yks päivä sahalan kartanono sivuilt nii Muska hirnuu siin! oi se on ihana ja menee kivasti tölttiii!<3

13mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 13, 2008 8:59 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink
Joo!
aww ku katoin niot tölttivideoit yks päivä sahalan kartanono sivuilt nii Muska hirnuu siin! oi se on ihana ja menee kivasti tölttiii!<3
Ihana!

14mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 13, 2008 11:10 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink
Joo!
aww ku katoin niot tölttivideoit yks päivä sahalan kartanono sivuilt nii Muska hirnuu siin! oi se on ihana ja menee kivasti tölttiii!<3
Ihana!
Mäki oon kattonu noita vidoita. Muska on kyllä ihana. (;

15mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Su Tammi 13, 2008 11:10 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink
Joo!
aww ku katoin niot tölttivideoit yks päivä sahalan kartanono sivuilt nii Muska hirnuu siin! oi se on ihana ja menee kivasti tölttiii!<3
Ihana!
Joo, muska on kyllä ihana siinä videolla ja muutenkin. (;

16mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Tammi 14, 2008 3:37 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Milla kirjoitti:Muska on huippu kamu! tölttää kuin unelma menee mistä vaan ja tykkää ihmisistä ihan kauheasti;) ei mikän supertykki mutta kyllä se muiden mukana pysyy!!!
kuulostaa IHANALTA joten haluun sen varmastii
Smile Ja oot vissii ainoo, kuka tähä mennes mein leirille sit haluu.
niin oon! ja onneks Wink
Joo!
aww ku katoin niot tölttivideoit yks päivä sahalan kartanono sivuilt nii Muska hirnuu siin! oi se on ihana ja menee kivasti tölttiii!<3
Ihana!
Joo, muska on kyllä ihana siinä videolla ja muutenkin. (;
Se hirnahtaa siin videol nii komeesti!<3 ää haluun jo leirille!

17mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Tammi 14, 2008 3:38 am

kepaa

kepaa

mä tiedättekste niiin toivon, et Muskaa ei viedä minnekkää hornaan vuokralle vaa pysyy mul koko ajan<3 se on nii ihana, mut jos se lähtee otan Hamin!<3

18mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Tammi 14, 2008 6:40 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:mä tiedättekste niiin toivon, et Muskaa ei viedä minnekkää hornaan vuokralle vaa pysyy mul koko ajan<3 se on nii ihana, mut jos se lähtee otan Hamin!<3
Mä haluisin ehkä koittaa Hamia. Very Happy Se on vaikuttaa tosi kivalalta.

19mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Tammi 14, 2008 7:29 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mä tiedättekste niiin toivon, et Muskaa ei viedä minnekkää hornaan vuokralle vaa pysyy mul koko ajan<3 se on nii ihana, mut jos se lähtee otan Hamin!<3
Mä haluisin ehkä koittaa Hamia. Very Happy Se on vaikuttaa tosi kivalalta.
nii vaikuttaa vaikak tölttää aika hitaasti must Razz

20mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ma Tammi 14, 2008 10:29 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mä tiedättekste niiin toivon, et Muskaa ei viedä minnekkää hornaan vuokralle vaa pysyy mul koko ajan<3 se on nii ihana, mut jos se lähtee otan Hamin!<3
Mä haluisin ehkä koittaa Hamia. Very Happy Se on vaikuttaa tosi kivalalta.
nii vaikuttaa vaikak tölttää aika hitaasti must Razz
X> Hami ja Muska siun hoitsuvaihtarit siisppä...

21mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 15, 2008 7:18 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mä tiedättekste niiin toivon, et Muskaa ei viedä minnekkää hornaan vuokralle vaa pysyy mul koko ajan<3 se on nii ihana, mut jos se lähtee otan Hamin!<3
Mä haluisin ehkä koittaa Hamia. Very Happy Se on vaikuttaa tosi kivalalta.
nii vaikuttaa vaikak tölttää aika hitaasti must Razz
X> Hami ja Muska siun hoitsuvaihtarit siisppä...
kyllä!<3

22mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 15, 2008 8:39 am

vilmä

vilmä

Missä ootte kattonu jotain videoita? Shocked

23mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 15, 2008 9:05 am

Kapuza

Kapuza

ReadySetGo kirjoitti:Missä ootte kattonu jotain videoita? Shocked
Täällä!!! http://www.sahalankartano.fi/
Ne on aika vanhoja, ja moni on jo lähtenyt pois, mutta ei se haittaa. Ne on kivoja ja näkee tölttiäkin... Smile

24mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 15, 2008 9:06 am

Kapuza

Kapuza

Niin ja ne on sit siellä Myyntihevoset paikassa...

25mitä muskalle nyt kuuluu? (: Empty Vs: mitä muskalle nyt kuuluu? (: Ti Tammi 15, 2008 10:37 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Niin ja ne on sit siellä Myyntihevoset paikassa...
jaja

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 7]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa