Nyyh mä en pääse tänään tallille... Munkin pitäs tehdä hissan päättötyötä... Mun hissan koe meni niin huonosti.....anhan kirjoitti:Mulla on laiska olo. Väsyttää aina.amanda kirjoitti:anhan kirjoitti:niin, mut en haluu et leiri on talvella. ei voitas uittaa.Kapuza kirjoitti:Nii... Leiri vois kyl jo tulla! Kaikki on jo niin hyvi suunniteltuki. Anni vois pitää mei leirin, ja käyä tääl pikasesti lukee noi tekemis-listat, et tehtäs kaikki mitä siin on! Ois hauskaa.anhan kirjoitti:Muistaakseni kesälomaan on vaan jotain 15 viikkoa.kepaa kirjoitti:niin mut silti liikaa, voiku ois jotain kk enää<3 ääää <3 olisin varmaa jo kaivanu kaikki leirikamat esiin<3anhan kirjoitti:Liikaa siis.Eve kirjoitti:149 päivää leiriin : D
No, aika menee nopeesti...
Mulla on energinen olo.. <- toi ei näytä yhtään apinalta...
Mulle kelpais leiri talvellakin... mut kesällä kivempi. ;
Tulin just tanssitunnilla (tai oikeestaan olin apuopena nappulabaletissa, mut kuitenkin...). Muistin just, että huomenna pitää pitää enkun esitelmä. :s Täytyy äkkiä vääntää se... Ja läksytki pitäs tehä. ja lukee sanikseen...
ja leiri talvella kelpais, mut jos pitäs päättää, että kesällä vai talvella, niin valitsisin kesän. (;
Tahtoo Sahalaan!