hm. Sun taikas ei auttanu.kepaa kirjoitti:simsalabimmm!anhan kirjoitti:PYÄÄÄ. Mun pitäs taikoa itelleni vielä kesätöitä.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
hm. Sun taikas ei auttanu.kepaa kirjoitti:simsalabimmm!anhan kirjoitti:PYÄÄÄ. Mun pitäs taikoa itelleni vielä kesätöitä.
okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
mä oon mökillä ja sillein mutta mäkin HALUAN PROVINSSII!! Siel esiintyy Serj Tankian!<33 )<3anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Mä hommaan jostain töitä ja meen varmaan Provinnssin. sitten sitten.. Keitelejazzeille meen varmaan ja oon kavereiden kaa. Eipä kai muuta.
Ainiin ja me ehk mennää kesän alussa Lontooseen, Ostetaan armaa lennot hulluilt päivilt : )anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Mä oon ain halunnu sinne, siel on kaunista ja sit niit ikijäisii kohtii ja iki jäättömii kohtii ja tietty paljon issikoita!anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Jee... Oon käyny kahesti, muute ei oltas päästy mut saada asunto ja osa ruuista ilmatteeks ku täti asuu siel ja tällee. Me mentii molemmat kerrat halppislentoyhtiöllä, Ryanairilla. Lontoos on kivaa!kepaa kirjoitti:Ainiin ja me ehk mennää kesän alussa Lontooseen, Ostetaan armaa lennot hulluilt päivilt : )anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Mä hommaan jostain töitä ja meen varmaan Provinnssin. sitten sitten.. Keitelejazzeille meen varmaan ja oon kavereiden kaa. Eipä kai muuta.
no hyvä jos siel on kivaaKapuza kirjoitti:Jee... Oon käyny kahesti, muute ei oltas päästy mut saada asunto ja osa ruuista ilmatteeks ku täti asuu siel ja tällee. Me mentii molemmat kerrat halppislentoyhtiöllä, Ryanairilla. Lontoos on kivaa!kepaa kirjoitti:Ainiin ja me ehk mennää kesän alussa Lontooseen, Ostetaan armaa lennot hulluilt päivilt : )anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Niinpä! Ja Foo Fighters! Ja Linkin Park. Kolme kärpästä yhellä iskulla... (enemmän ku kolme)kepaa kirjoitti:mä oon mökillä ja sillein mutta mäkin HALUAN PROVINSSII!! Siel esiintyy Serj Tankian!<33 )<3anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Joo, no kyllä Lontookin kelpais!kepaa kirjoitti:Ainiin ja me ehk mennää kesän alussa Lontooseen, Ostetaan armaa lennot hulluilt päivilt : )anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Niin, ja kuumia lähteitä!Kapuza kirjoitti:Mä oon ain halunnu sinne, siel on kaunista ja sit niit ikijäisii kohtii ja iki jäättömii kohtii ja tietty paljon issikoita!anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Nii justiinsaanhan kirjoitti:Niin, ja kuumia lähteitä!Kapuza kirjoitti:Mä oon ain halunnu sinne, siel on kaunista ja sit niit ikijäisii kohtii ja iki jäättömii kohtii ja tietty paljon issikoita!anhan kirjoitti:Oi, Islantiin! ;Damanda kirjoitti:Mä haluaisin Turkkiin, Islantiin tai uudestaan Lesvokselle.. tai Espanjaan tai Portugaliin..Näitä riittääanhan kirjoitti:okei.. ulkomaille tekis kyllä mieli.amanda kirjoitti:Mä en tiedä yhtään mitä teen ens kesänä.. Kaikki kaverit on ripareilla jaa... En tiiä. Jos johonkin matkalle pääsis. Kesätöihin en pääse kun pitää olla 15, ja mä oon syntynyt marraskuussa.
Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
niin aj täält hesast on aika pitkä matka seinäjoelle XDKapuza kirjoitti:Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
Nii, on täältkii kylkepaa kirjoitti:niin aj täält hesast on aika pitkä matka seinäjoelle XDKapuza kirjoitti:Mäkää en tiiä pääseeks minnee, ku jos ei porukoist kukaa tuu ja sit jotaa...kepaa kirjoitti:mä en oo varma pääsenkö ku siel on kaikkee ihme porukkaa, siis provinssissa : D nii noist en tiiä päästääkö.. mut nin haluisinanhan kirjoitti:No jos tuut provinssiin, niin nähään siellä, ennen leiriä.Kapuza kirjoitti:No ripari ois. Sit se leiri ja tallil muutenki meinaan käydä. Yrittää päässä festareille (Provinssi, Ilosaari, Ankka,Ruis... jonnee vaa kaverin kaa)... Sit on koiran kaa näyttelyitä ja toine koira saa pennut. Mökille mennää ja juhannus ehkä sippolassa (kauheeta, ku jost juhannus on lauantaina ni sunnuntaina leirille, nukkunu edellisin öinä ehk just sen 3 tuntii, ku mennää nukkuu joskus aamusta, ja oma keho herättää enne ... Ja kaikkee sellasta.anhan kirjoitti:Mitäs te teette ens kesänä leirin lisäks?
14... Täyttää 15 syyskuussa.amanda kirjoitti:Kapuza: Kuinka vanha oot?
Tehä meette mettään tai retkeilyalueelle, ja pystytätte teltan... Mis on sellane vetoketju mihi saa itte laitettuu sisäpuolelle lukon, ettei kukaa pääse yllättää! ;Dkepaa kirjoitti:Mutta jos menisin sinne Provinssii ni miaja haluis eri päivävnä ku linkin park esiintyy 13. pv ja serj 14. nii se ois vähä ongelma et missä nukuttais ku siel on kuuulemma aika kallista
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa