oho, taas. Sun pitää juoda actimelii, se vahvistaa vastustuskykyä katsosamanda kirjoitti:Oon (taas) kipeee...ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
oho, taas. Sun pitää juoda actimelii, se vahvistaa vastustuskykyä katsosamanda kirjoitti:Oon (taas) kipeee...ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Niinkepaa kirjoitti:oho, taas. Sun pitää juoda actimelii, se vahvistaa vastustuskykyä katsosamanda kirjoitti:Oon (taas) kipeee...ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Ama, ama, ama... Voi siuta. Pitää kato olla kokoaika villa ja toppapuvut päällä... Actimel suulla.amanda kirjoitti:Oon (taas) kipeee...ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
höh.. :/ Pierase ne sairaudet pois sinusta!amanda kirjoitti:Oon (taas) kipeee...ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Paraski puhuja! Kepa siis.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
(=(=(= oon mä iaka hyvä puhuu jooKapuza kirjoitti:Paraski puhuja! Kepa siis.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Ei mee kokeet hyvin. Enkussa oon tosi huono. tänään oli enkun koe, toivottavasti pääsin läpi.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
kiitosanhan kirjoitti:Ei mee kokeet hyvin. Enkussa oon tosi huono. tänään oli enkun koe, toivottavasti pääsin läpi.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Huomenna on matikka, ja siitä pitää tulla 9. (pitäis siis olla nytkin laskemassa)
Niin ja onnea kympistä!
'kepaa kirjoitti:kiitosanhan kirjoitti:Ei mee kokeet hyvin. Enkussa oon tosi huono. tänään oli enkun koe, toivottavasti pääsin läpi.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Huomenna on matikka, ja siitä pitää tulla 9. (pitäis siis olla nytkin laskemassa)
Niin ja onnea kympistä!
soo soooamanda kirjoitti:'kepaa kirjoitti:kiitosanhan kirjoitti:Ei mee kokeet hyvin. Enkussa oon tosi huono. tänään oli enkun koe, toivottavasti pääsin läpi.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Niin ja onnea kympistä!
Mullakin ihan hullusti kokeita, huomenna fysiikka. En oo kovin lukenu, olin koko illan tallilla pitäs mennä lukee. Tulin koneelle sillein, että teen fysiikan harjotuksia netistä. Petän vaan itteeni, kun tiiän että tuun kuitenki tänne
Mutta koe meni hyvinkepaa kirjoitti:soo soooamanda kirjoitti:'kepaa kirjoitti:kiitosanhan kirjoitti:Ei mee kokeet hyvin. Enkussa oon tosi huono. tänään oli enkun koe, toivottavasti pääsin läpi.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Niin ja onnea kympistä!
Mullakin ihan hullusti kokeita, huomenna fysiikka. En oo kovin lukenu, olin koko illan tallilla pitäs mennä lukee. Tulin koneelle sillein, että teen fysiikan harjotuksia netistä. Petän vaan itteeni, kun tiiän että tuun kuitenki tänne
no hyvä (:amanda kirjoitti:Mutta koe meni hyvinkepaa kirjoitti:soo soooamanda kirjoitti:'kepaa kirjoitti:kiitosanhan kirjoitti:Ei mee kokeet hyvin. Enkussa oon tosi huono. tänään oli enkun koe, toivottavasti pääsin läpi.kepaa kirjoitti:no sul menee kuitenki ne kokeet niii hyvin!! (: jee sain enkun kokeesta 10 !anhan kirjoitti:möyjh. Mulla on ens viikolla koeviikko, ja tässä vaan kökin... Ei mee hyvin.kepaa kirjoitti:Tän päivänen hissan koe oli yllättävän helppo, turaan mä aina jännitän niitä!
Niin ja onnea kympistä!
Hyvä hyvä hyväkepaa kirjoitti:jee jee . Sain tänään todistuksen (:jee jee jee .. kolme kymppii ja kaksi ysii <:
Oho, täällä on hirveen hiljasta. En oo itekkään ehtiny nyt käymään.amanda kirjoitti:Hyvä hyvä hyväkepaa kirjoitti:jee jee . Sain tänään todistuksen (:jee jee jee .. kolme kymppii ja kaksi ysii <:
onpas hiljasta, täällä ei käy kukaan...
: DD haha okei ja niin on! Me ollan nykyään kauheen epäaktiivisii, ennen oltiin koko ajan suuaukianhan kirjoitti:Oho, täällä on hirveen hiljasta. En oo itekkään ehtiny nyt käymään.amanda kirjoitti:Hyvä hyvä hyväkepaa kirjoitti:jee jee . Sain tänään todistuksen (:jee jee jee .. kolme kymppii ja kaksi ysii <:
onpas hiljasta, täällä ei käy kukaan...
Psykologian ja matikan kokeet meni ihan hyvin varmaan. Fysiikka ei menny kovin hyvin. Ruotsi ihan OK. Ja enkusta en sano mitään.
Niin.kepaa kirjoitti:Nyt sit varmaan sanotaan kaikki sanottavat mesessä ku kaikil on kaikkien meset nääs.
Mitä aiot tehdä jos noin käy?anhan kirjoitti:Mulla ei oo vielä kesätöitä, mutta oon hakenu joihinkin paikkoihin. Mua ärsyttää, kun tää leiri on keskellä kesää, ja jos mun on pakko olla töissä siihen aikaan. Sit oon ihan paniikissa.
No, ei pidä ajatella pahinta.
en tiiä.. Haluun kyllä leirille, mutta töihinkin haluan. en halua ajatella.amanda kirjoitti:Mitä aiot tehdä jos noin käy?anhan kirjoitti:Mulla ei oo vielä kesätöitä, mutta oon hakenu joihinkin paikkoihin. Mua ärsyttää, kun tää leiri on keskellä kesää, ja jos mun on pakko olla töissä siihen aikaan. Sit oon ihan paniikissa.
No, ei pidä ajatella pahinta.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » MOI!<33
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa