Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

MOI!<33

+8
sande
amanda
anhan
Swildy
Kapuza
Eve
Zarkku
kepaa
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 27  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 27]

176MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Pe Helmi 01, 2008 11:21 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:mulla ei oo tässä jaksossa matikkaa ;(
hääh? onko se sust tyhmää ku ei oo ? tykkäätkö siitä? Very Happy mul on täs seuraavassa eli 4. jaksossa fysiikkaa Smile monta jaksoo teil on per luokka Hanna?
tykkään. Smile ihan paras aine!
meillä on 6 jaksoa vuodessa. (: yks jakso kestää 6 viikkoa.
No ei kyl oo paras aine... geometria on tuskaa..
Onon. Very Happy Geomeria ei oo munkaan lemppari, mutta kivaa silti sekin.

177MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 1:15 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:Mä oon kipeenä... tylsää.
Varmaan inhottaa!Sad Parane pian, ja mee mahollisiman pian taas ratsastaa. ;P Joo, Täälpäi (L-rannas) on ollu mahatautia (ei miulla onneks)ja flunssaa, mitä sielpäi sit on?
Joo, voi olla ahdisteleva kysymys jonku mielestä, mutta toivottavasti ei siu Ama..

Oon ihan flunssassa.. ei oo mitenkään ahdistelevakysymys Smile
Mulla olis tänään ratsastustunti, mut en pääse sinne.

Toi mahjong on hyvä, oon päässy sen muutaman kerran läpi.
Joo, ok. Hölmöö ku et päässy ratsastaa, mie pääsen tänää.

Se mahjong on hirmu vaikee!

178MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 1:16 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
hääh? onko se sust tyhmää ku ei oo ? tykkäätkö siitä? Very Happy mul on täs seuraavassa eli 4. jaksossa fysiikkaa Smile monta jaksoo teil on per luokka Hanna?
Heeii. Geometria on just kivaa, ja helppoo. Miusta ainaskii.

179MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 1:18 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Onon. Very Happy Geomeria ei oo munkaan lemppari, mutta kivaa silti sekin.
Matikka ois muuten yks lemppariaineista, mut se opettaja on nii hirvee! Se on niin tuskaa olla matikantunneilla, tai tehä koetta. Se tulee kesken kokeen nojaamaan mun pulpettiin ja laukoo samalla niit vitsejä ja sit kysyy multa: -Eiks nii, eiks nii?
Ja sit niit huonompii, ei miuta tietenkää XD, neuvoo kokeen aikana ja sanoo jos meni väärin!

180MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 1:43 am

Kapuza

Kapuza

Mahjong: Olet tasoltasi melkoinen kyky, 2 tiiliä jäljellä(päällekkäin, ei saa otettua), aika 09:58, pisteet 7497...

181MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 2:20 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Mahjong: Olet tasoltasi melkoinen kyky, 2 tiiliä jäljellä(päällekkäin, ei saa otettua), aika 09:58, pisteet 7497...
VÄHÄN HYVÄ.. olin mahjongin harrastaja jossain 16 minuutissa

182MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 2:25 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Mahjong: Olet tasoltasi melkoinen kyky, 2 tiiliä jäljellä(päällekkäin, ei saa otettua), aika 09:58, pisteet 7497...
VÄHÄN HYVÄ.. olin mahjongin harrastaja jossain 16 minuutissa
Hehe

183MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 3:00 am

kepaa

kepaa

nouu mulle jäi kaks palaa siihen päällekkäin, mut silti olin mahjong kohai

184MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 7:29 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:nouu mulle jäi kaks palaa siihen päällekkäin, mut silti olin mahjong kohai
samoin, toi on tosi rasittavaa kun sitten joutuu lopettamaan, tai pitää kumota..

185MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 12:37 pm

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:nouu mulle jäi kaks palaa siihen päällekkäin, mut silti olin mahjong kohai
samoin, toi on tosi rasittavaa kun sitten joutuu lopettamaan, tai pitää kumota..
Niimpä. Mut miulkii jäi 2 palaa, ja olin se ei mahjong-kohai vaan se parempi, joku taituri juttu, ku aikaa meni vaan´alle 10 min..

186MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 La Helmi 02, 2008 2:37 pm

Kapuza

Kapuza

Jee, jee. Menin tänää Roopella. Tunti kesti aika paljonki yli tunnin, mentii jo 10 vaille maastoon käppäilee lumihankeen, ja sit tunti loppu vast joskus varttii yli. Tehtii jotaan hidastuksii tosi paljo pelkällä istunalla ja sit jotaan keskijuttui ja kaikkee... Roope oli ihana! Laukassa pukitti vaan vähäse ja meni muute silleen hyvin. Mentii pääty-ympyräl et eka iha hidasta käyntiä sit aina 6 askelta laukkaa ja sit joku 4 askelta ravii ja sit käyntiin ja taas uus nosto. ;P Se oli kivaa, ku onnistu, paitsi pari kertaa men iha läskiks ku pukitti useemmasti ja pienens ympyrää, mut useimmite hirmusen hyvi, ainaki miu mielestä.

187MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Su Helmi 03, 2008 12:21 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Jee, jee. Menin tänää Roopella. Tunti kesti aika paljonki yli tunnin, mentii jo 10 vaille maastoon käppäilee lumihankeen, ja sit tunti loppu vast joskus varttii yli. Tehtii jotaan hidastuksii tosi paljo pelkällä istunalla ja sit jotaan keskijuttui ja kaikkee... Roope oli ihana! Laukassa pukitti vaan vähäse ja meni muute silleen hyvin. Mentii pääty-ympyräl et eka iha hidasta käyntiä sit aina 6 askelta laukkaa ja sit joku 4 askelta ravii ja sit käyntiin ja taas uus nosto. ;P Se oli kivaa, ku onnistu, paitsi pari kertaa men iha läskiks ku pukitti useemmasti ja pienens ympyrää, mut useimmite hirmusen hyvi, ainaki miu mielestä.
meki mennää tyylii jotain tollast ain päätyympptröil tai jtn et ekaks laukkaa yks neljäsosa ja sit ravii yks neljäsosa ja sit taas laukka ja ravi Very Happy viimeks menin sellasella Antoinetella "Antsulla" joka on tosi nuori ja ei osaa kovin hyvin kaikkee, mentiin pohkeenväistöö ja se ei osannu mennä vasemmalle vaikka käytin johtavaa ohjaa mut sit ravissa meni Very Happy aika hölmö, mut se oli SUPER! se oli niiin ihana<3

188MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ma Helmi 04, 2008 5:54 am

anhan

anhan

mahjongiin jää koukkuun. :S

189MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ma Helmi 04, 2008 7:48 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:mahjongiin jää koukkuun. :S
Totta!

190MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ma Helmi 04, 2008 7:50 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Jee, jee. Menin tänää Roopella. Tunti kesti aika paljonki yli tunnin, mentii jo 10 vaille maastoon käppäilee lumihankeen, ja sit tunti loppu vast joskus varttii yli. Tehtii jotaan hidastuksii tosi paljo pelkällä istunalla ja sit jotaan keskijuttui ja kaikkee... Roope oli ihana! Laukassa pukitti vaan vähäse ja meni muute silleen hyvin. Mentii pääty-ympyräl et eka iha hidasta käyntiä sit aina 6 askelta laukkaa ja sit joku 4 askelta ravii ja sit käyntiin ja taas uus nosto. ;P Se oli kivaa, ku onnistu, paitsi pari kertaa men iha läskiks ku pukitti useemmasti ja pienens ympyrää, mut useimmite hirmusen hyvi, ainaki miu mielestä.
meki mennää tyylii jotain tollast ain päätyympptröil tai jtn et ekaks laukkaa yks neljäsosa ja sit ravii yks neljäsosa ja sit taas laukka ja ravi Very Happy viimeks menin sellasella Antoinetella "Antsulla" joka on tosi nuori ja ei osaa kovin hyvin kaikkee, mentiin pohkeenväistöö ja se ei osannu mennä vasemmalle vaikka käytin johtavaa ohjaa mut sit ravissa meni Very Happy aika hölmö, mut se oli SUPER! se oli niiin ihana<3
Hehe. Roope on kans sellane nuori, ehkäpä 6 vuotias, ja reipas. Tosi ihana!

191MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ma Helmi 04, 2008 8:59 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Hehe. Roope on kans sellane nuori, ehkäpä 6 vuotias, ja reipas. Tosi ihana!
ne on niin parhaita!

192MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ti Helmi 05, 2008 2:34 am

anhan

anhan

nuoret hepat on hauskoja. Very Happy

193MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ti Helmi 05, 2008 7:18 am

amanda

amanda

Mä en oo päässy pitkään aikaan tallille, kun oon ollut kipee. Meen sit huomenna ja perjantaina ja ehkä sunnuntaina.

Mäkin jäin mahjongiin koukkuun, se on kiva peli Smile

194MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ti Helmi 05, 2008 8:38 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:Mä en oo päässy pitkään aikaan tallille, kun oon ollut kipee. Meen sit huomenna ja perjantaina ja ehkä sunnuntaina.

nii on HUOM!! SANNA EI TULEKKAAN KAI LEIRILLE KU SE MENEE KREIKKAAAN!

195MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ti Helmi 05, 2008 11:21 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
amanda kirjoitti:Mä en oo päässy pitkään aikaan tallille, kun oon ollut kipee. Meen sit huomenna ja perjantaina ja ehkä sunnuntaina.

nii on HUOM!! SANNA EI TULEKKAAN KAI LEIRILLE KU SE MENEE KREIKKAAAN!
Eikö muka!? Hirveetä! Sano, et sie huijaat, Kepa, sano et sie huijaat!

196MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ti Helmi 05, 2008 11:24 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:nuoret hepat on hauskoja. Very Happy
Niin, on, ku ne ei oo sellasii automaatteja, vaan saa oikeesti tehä töitä, et ne liikkuu sillee siististi. Oke, en itte oikee viel pysty kertoo, et astuuks heppa kunnol alleen vai ei, mut suunnilleen sitä osaa sanoo et onks se tarmokas ja ryhdikäs ja peräänannossa ja nostelee jalkojaan ja menee pitkil/lyhyil askeleil... Mut yhtä nuorta kyl vihaan ratsastaa, tai en vihaa, mutten sillee enemmin välitäkkää, ku se on sellane tahmee, ei oikee mee millää peräänantoo, ku vast iha lopputunnista. Mut kyl se sillee muute on iha ok ratsastaa, ku ne asiat vähä muuttais. XD

197MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ti Helmi 05, 2008 11:44 am

Kapuza

Kapuza

Mein leiri on täynnä! Kivaa... Kumpa ne muutki tulis juttelee tänne.

198MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ke Helmi 06, 2008 4:31 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
Niin, on, ku ne ei oo sellasii automaatteja, vaan saa oikeesti tehä töitä, et ne liikkuu sillee siististi. Oke, en itte oikee viel pysty kertoo, et astuuks heppa kunnol alleen vai ei, mut suunnilleen sitä osaa sanoo et onks se tarmokas ja ryhdikäs ja peräänannossa ja nostelee jalkojaan ja menee pitkil/lyhyil askeleil... Mut yhtä nuorta kyl vihaan ratsastaa, tai en vihaa, mutten sillee enemmin välitäkkää, ku se on sellane tahmee, ei oikee mee millää peräänantoo, ku vast iha lopputunnista. Mut kyl se sillee muute on iha ok ratsastaa, ku ne asiat vähä muuttais. XD
me ei koskaan pyritä saamaan meijöän tallilla peräänantoon

199MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ke Helmi 06, 2008 4:46 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
;P Me koitetaan. Tai siis sillee, et ei mitää suusta vetämistä puolelta toiselle, tai vetämistä, tai sillee, vaa sellasil perusavuilla pehmeesti et heppa myötäis. Suurin osa menee, ku on kokoaja tasane tuntuma ja ulko-ohja sillee tosi napakasti, sisäohjalla voi sit myödätä ja sisäpohje kunnolla kii, ja paljo kaikkii voltteja yms... Joo, mut en miekää sillee oo hyvä ratsastaa, noiki mitä luettelin, ni en osaa niit liian hyvi, sillee vaa et kuna jotenki menee sinne päi. Sekavaa.

Saral on tänää 16 tunti! Mie tulin just koulusta ja etin linkkiaikataulun ja lähen kattoo sen tunnin!

200MOI!<33 - Sivu 8 Empty Vs: MOI!<33 Ke Helmi 06, 2008 10:34 am

amanda

amanda

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
;P Me koitetaan. Tai siis sillee, et ei mitää suusta vetämistä puolelta toiselle, tai vetämistä, tai sillee, vaa sellasil perusavuilla pehmeesti et heppa myötäis. Suurin osa menee, ku on kokoaja tasane tuntuma ja ulko-ohja sillee tosi napakasti, sisäohjalla voi sit myödätä ja sisäpohje kunnolla kii, ja paljo kaikkii voltteja yms... Joo, mut en miekää sillee oo hyvä ratsastaa, noiki mitä luettelin, ni en osaa niit liian hyvi, sillee vaa et kuna jotenki menee sinne päi. Sekavaa.

Saral on tänää 16 tunti! Mie tulin just koulusta ja etin linkkiaikataulun ja lähen kattoo sen tunnin!

Ei meiänkään tallila sillein oo että hevosen pitää mennä perään annossa, mutta siis siihen pyritään että hevonen rentoutuu ja alkaa sit liikkua peräänannossa.
Mä en ole hyvä ratsastaja...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 27]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 27  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa