Meil on vaa sellane rupu kamera ;D
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
juu otan diginamanda kirjoitti:ei meillä ole järjestelmäkameraa, se on vaan hyvä digikamera 12,3 megapikseliä..otatteko kameroita leirille mukaan? Mä otan, mutta iskä ei anna mulle koskaan anteeks jos mä rikon tai hävitän sen...
: DD hihi me saadaanki se vasta huomenna, ku isi ei kerenny tänään hakee sitä vaikka tuli ku se meni John Fogertyn konserttiin.anhan kirjoitti:Kepa millanen se kamera on, jonka sait?
Ja kai mä otan leirille kameran. Tai en oo vielä puhunu iskän kaa, mutta pidän itsestään selvyytenä. (Iskälle se tuskin on itsestään selvyys)
Voin luvata sille, että ostan uuden, jos hävitän sen...
No ehkä se yhen päivän odotus ei tunnu missään.kepaa kirjoitti:: DD hihi me saadaanki se vasta huomenna, ku isi ei kerenny tänään hakee sitä vaikka tuli ku se meni John Fogertyn konserttiin.anhan kirjoitti:Kepa millanen se kamera on, jonka sait?
Ja kai mä otan leirille kameran. Tai en oo vielä puhunu iskän kaa, mutta pidän itsestään selvyytenä. (Iskälle se tuskin on itsestään selvyys)
No, kepasta se voi tuntuu kahelta vuodelta! Se nii oottaa et saa sen kamerat, et pääsee taas kuvailee kaikkee, *kröhm..anhan kirjoitti:No ehkä se yhen päivän odotus ei tunnu missään.kepaa kirjoitti:: DD hihi me saadaanki se vasta huomenna, ku isi ei kerenny tänään hakee sitä vaikka tuli ku se meni John Fogertyn konserttiin.anhan kirjoitti:Kepa millanen se kamera on, jonka sait?
No sit se kamera pysyy yhden päivän kauemmin ehjänä. (:Kapuza kirjoitti:No, kepasta se voi tuntuu kahelta vuodelta! Se nii oottaa et saa sen kamerat, et pääsee taas kuvailee kaikkee, *kröhm..anhan kirjoitti:No ehkä se yhen päivän odotus ei tunnu missään.kepaa kirjoitti:: DD hihi me saadaanki se vasta huomenna, ku isi ei kerenny tänään hakee sitä vaikka tuli ku se meni John Fogertyn konserttiin.anhan kirjoitti:Kepa millanen se kamera on, jonka sait?
Nii'ianhan kirjoitti:No sit se kamera pysyy yhden päivän kauemmin ehjänä. (:Kapuza kirjoitti:No, kepasta se voi tuntuu kahelta vuodelta! Se nii oottaa et saa sen kamerat, et pääsee taas kuvailee kaikkee, *kröhm..anhan kirjoitti:No ehkä se yhen päivän odotus ei tunnu missään.kepaa kirjoitti:: DD hihi me saadaanki se vasta huomenna, ku isi ei kerenny tänään hakee sitä vaikka tuli ku se meni John Fogertyn konserttiin.anhan kirjoitti:Kepa millanen se kamera on, jonka sait?
Vesimeloni aivot raksuttavat jällleen. vastaus on siis kyllä. Kai te tajuutte että en oo tosissani...kepaa kirjoitti:pilkkaattekste mua vai ?? HÄ!??!?!?
Ei me, kepa, ei me..Älä väärinkäsitä! Oot just perfect, the way you are, OUGAY..?kepaa kirjoitti:pilkkaattekste mua vai ?? HÄ!??!?!?
Niinpä niin. Täydellisen maukas.Kapuza kirjoitti:Ei me, kepa, ei me..Älä väärinkäsitä! Oot just perfect, the way you are, OUGAY..?kepaa kirjoitti:pilkkaattekste mua vai ?? HÄ!??!?!?
Niinpä tietenkin. No elä sitten epätietoisuudessa. (:kepaa kirjoitti:minä en tajua mitään, koska mulla on vesimeloniaivoit sowiådjgfoasimrfc to fuoazifs
Epätietoisuus on turva maailman kauheuksilta.anhan kirjoitti:Niinpä tietenkin. No elä sitten epätietoisuudessa. (:kepaa kirjoitti:minä en tajua mitään, koska mulla on vesimeloniaivoit sowiådjgfoasimrfc to fuoazifs
Niin. harmi kun KINKONGGI tietää kaiken.Kapuza kirjoitti:Epätietoisuus on turva maailman kauheuksilta.anhan kirjoitti:Niinpä tietenkin. No elä sitten epätietoisuudessa. (:kepaa kirjoitti:minä en tajua mitään, koska mulla on vesimeloniaivoit sowiådjgfoasimrfc to fuoazifs
Mulla oikeesti joskus tuntuu, että mun päänahka on liian pieni.kepaa kirjoitti:no okikeesti mulla on maailman isoimmat aivot, joskus pääkin tuntuu liian pieneltä ku aivot niin isot!
Niin on. Vesimeloni ihan pursuu ulos niistäkepaa kirjoitti:no okikeesti mulla on maailman isoimmat aivot, joskus pääkin tuntuu liian pieneltä ku aivot niin isot!
Awwiesanhan kirjoitti:Mulla oikeesti joskus tuntuu, että mun päänahka on liian pieni.kepaa kirjoitti:no okikeesti mulla on maailman isoimmat aivot, joskus pääkin tuntuu liian pieneltä ku aivot niin isot!
Ai aivosolut on liian pienet sulla?kepaa kirjoitti:ei ku aivosolut
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » MOI!<33
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa