Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

MOI!<33

+8
sande
amanda
anhan
Swildy
Kapuza
Eve
Zarkku
kepaa
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 15 / 27]

351MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Su Huhti 13, 2008 9:28 am

Kapuza

Kapuza

Jooo, meilki oli vast ranskan ja vissii matikan kokeet. Ens viikl on hissan ja ruotsin ja sit kemian kokeet. Unohin hissan kirjat kouluu, en tiiä mitää niist jutuist, opettaja vaatii tarkat vastaukset, kokees on tosi paljo (tai vaa viis kysymystä mut kaikkii joku satasanaa pitäs raapustaa enkuks ja sit kaikkee hölmöö, ja lajat kyssät)...
Meiki koira pitäs täs joku päivä trimmata.

352MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Ma Huhti 14, 2008 10:26 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:Ama muuten, teidän koira on ihan eri näkönen kun se on kynitty! Very Happy
Niinhän se on Very Happy Mutta teiän koira on aika pampula, katoin noita kuvia just, mitä iskä ja onni oli ottanut. Ei ollut kovin kivaa, kun nää jätti mut kotiin ja lähti sit teille, mut miten vaan... olisin halunnut tulla, mutta riitelin iskän kanssa Very Happy
Mullakin hirveesti kokeita, huomenna yhteiskuntaoppi, ke maantieto, to terveystieto ja pe espanja.

353MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Ti Huhti 15, 2008 2:50 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:Ama muuten, teidän koira on ihan eri näkönen kun se on kynitty! Very Happy
Niinhän se on Very Happy Mutta teiän koira on aika pampula, katoin noita kuvia just, mitä iskä ja onni oli ottanut. Ei ollut kovin kivaa, kun nää jätti mut kotiin ja lähti sit teille, mut miten vaan... olisin halunnut tulla, mutta riitelin iskän kanssa Very Happy
Mullakin hirveesti kokeita, huomenna yhteiskuntaoppi, ke maantieto, to terveystieto ja pe espanja.
Joo, Ilkka sanokin, että oli tullu riitaa. Tosin ymmärsrin, että olitite halunnu jäädä kotiin jonkun sukkaepisodin jälkeen. Very Happy No sitä sattuu.
Ja joo, meidän koira on pampula, se kynitään lauantaina.
Mäkin katoin teidän kuvia. Siellä oli hienoja kuvia susta. Razz

354MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Ke Huhti 16, 2008 2:57 am

kepaa

kepaa

HANNA SÄ TUUT KYL LEIRILLEEEE!!!! meet sit jonnekki toiseen paikkaa töihin jos joku paikka on sellane et työt on just leirin aikana tai sit alotat leirin jälkeen.!

355MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Ke Huhti 16, 2008 6:58 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:HANNA SÄ TUUT KYL LEIRILLEEEE!!!! meet sit jonnekki toiseen paikkaa töihin jos joku paikka on sellane et työt on just leirin aikana tai sit alotat leirin jälkeen.!
Nii just Hanna!

356MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 To Huhti 17, 2008 3:14 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:HANNA SÄ TUUT KYL LEIRILLEEEE!!!! meet sit jonnekki toiseen paikkaa töihin jos joku paikka on sellane et työt on just leirin aikana tai sit alotat leirin jälkeen.!
Hyvä, että joku on varma asiasta. Very Happy No ei vaan, totta kai mä haluun lerirille! Enemmän ku mitään! Toivottavasti pääsen. Sad

357MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 To Huhti 17, 2008 3:14 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
Nii just Hanna!
Toivottavasti. Enköhän. Haluan.

358MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 To Huhti 17, 2008 4:01 am

amanda

amanda

[quote="anhan"]
Kapuza kirjoitti:
Nii just Hanna!
Toivottavasti. Enköhän. Haluan.[/q ]
Niin... oot kyl tulossa... eihän me pärjätä ilman sua

359MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 To Huhti 17, 2008 4:06 am

anhan

anhan

[quote="amanda"]
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Nii just Hanna!
Toivottavasti. Enköhän. Haluan.[/q ]
Niin... oot kyl tulossa... eihän me pärjätä ilman sua
Haha. Very Happy Ette varmaan...

360MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 To Huhti 17, 2008 4:07 am

anhan

anhan

oijjoi, Serranon perheestä aletaan esittämään 8. tuotantokautta Espanjassa ens syksynä. oijjoi! Smile vähän niitä on tehty paljon, onneks.

361MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 6:28 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:oijjoi, Serranon perheestä aletaan esittämään 8. tuotantokautta Espanjassa ens syksynä. oijjoi! Smile vähän niitä on tehty paljon, onneks.
woot, onko niit niin plajon ja eikös tääl tuu vasta toinen ? :DD haha nii ja jätät työt väliin jos sattuu leirin paikalle! Koska sähän tuut sinne ta imä syön sut!

362MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:08 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:oijjoi, Serranon perheestä aletaan esittämään 8. tuotantokautta Espanjassa ens syksynä. oijjoi! Smile vähän niitä on tehty paljon, onneks.
woot, onko niit niin plajon ja eikös tääl tuu vasta toinen ? :DD haha nii ja jätät työt väliin jos sattuu leirin paikalle! Koska sähän tuut sinne ta imä syön sut!
No sehän on jo 4. tuotantokausi lopuillaan kohta täällä. Very Happy Mutta joka tapuksessa niitä on tehty paljon. en tiiä kuinka paljon niitä tehään. Toivottavasti lisää. Very Happy
Ja joo, pakko kai mun on tulla, kun en haluu tulla syödyks. Razz

363MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:08 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
Me jaetaan sut kertun kaa Very Happy

364MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:09 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Möähh. Neutral Vielä kun te molemmat tiedätte mun osoitteen, niin en voi pakoilla kotonani. Voi ei...

365MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:10 am

anhan

anhan

Meen huomenna Helsinkiin päiväks mun kaverin kaa! Smile Pääsen tuhlaamaan rahojani.

366MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:13 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Möähh. Neutral Vielä kun te molemmat tiedätte mun osoitteen, niin en voi pakoilla kotonani. Voi ei...
Niinpä Smile Olipas tänään kiva tunti, mentiin maastossa.Sokru vekaroitu (eli riehu) vähän, mutta oli tosi kivaa.. Ja sit oli nappis,(sellanene talutusjusttu) niin opetin sellasta 6-vuotiasta tyttöö joka puu koko ajan, että Cassu pitäis maalata valkoseks ja liimata sille sarvi otsaan niin siitä tulis Yksisarvinen, jolla joku sen barbeista vois sitten ratsastaa... Kiva siinä sit yrittää opettaa turpahihnan merkitystä Very Happy

367MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:14 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:Meen huomenna Helsinkiin päiväks mun kaverin kaa! Smile Pääsen tuhlaamaan rahojani.
No sulla on mitä tuhlata, kun oot tehny niin paljon töitä.. mulla kokonaiset 30 euroa Very Happy

368MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:15 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Niinpä Smile Olipas tänään kiva tunti, mentiin maastossa.Sokru vekaroitu (eli riehu) vähän, mutta oli tosi kivaa.. Ja sit oli nappis,(sellanene talutusjusttu) niin opetin sellasta 6-vuotiasta tyttöö joka puu koko ajan, että Cassu pitäis maalata valkoseks ja liimata sille sarvi otsaan niin siitä tulis Yksisarvinen, jolla joku sen barbeista vois sitten ratsastaa... Kiva siinä sit yrittää opettaa turpahihnan merkitystä Very Happy
Okei. Very Happy No eiköhän kaikki pollet näytä yksisarvisilta, jos ne maalattais ja laitettas se jööti otsaan. Razz No ehkä sitten ei, ehkä se oli joku erityinen polle sen tytön mielestä.

369MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:16 am

anhan

anhan

Mun täytyy mennä ennen leiriä ratsastamaan. Muuten paikat on ihan muusina, jos ei oo pitkään aikaan käyny hevosen selässä. No ehin sit toukokuussa kun tanssiharkat loppuu.

370MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:17 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:Meen huomenna Helsinkiin päiväks mun kaverin kaa! Smile Pääsen tuhlaamaan rahojani.
No sulla on mitä tuhlata, kun oot tehny niin paljon töitä.. mulla kokonaiset 30 euroa Very Happy
No kun sais ens kesälletöitä niin vois olla tyytyväinen! Neutral

371MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:19 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:Mun täytyy mennä ennen leiriä ratsastamaan. Muuten paikat on ihan muusina, jos ei oo pitkään aikaan käyny hevosen selässä. No ehin sit toukokuussa kun tanssiharkat loppuu.
voi kyllä olla 3 tunnin vaelluksen jälkeen, jos ei oo käyny selässä vuoteen...

372MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:20 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:Mun täytyy mennä ennen leiriä ratsastamaan. Muuten paikat on ihan muusina, jos ei oo pitkään aikaan käyny hevosen selässä. No ehin sit toukokuussa kun tanssiharkat loppuu.
voi kyllä olla 3 tunnin vaelluksen jälkeen, jos ei oo käyny selässä vuoteen...
Niin, ja joka päivä, niin tulee vähän yllättäen. osaankohan edes satuloida... No ehkä just ja just.
Alotin 8 ja puol vuotta sitten ratsastuksen. on ratsastanu 8 vuotta. Osaan tasan saman verran, kun alussa. Very Happy Meni hukkaan varmaan kaikki ne vuodet.

373MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:22 am

anhan

anhan

Pitäis mennä varmaan kohta nukkumaan, kun joutuu heräämään jo viideltä, kun lähtö sinne Helsinkiin on kuudelta. Mutta en osaa mennä näin aikasin. :s

374MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:52 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:Pitäis mennä varmaan kohta nukkumaan, kun joutuu heräämään jo viideltä, kun lähtö sinne Helsinkiin on kuudelta. Mutta en osaa mennä näin aikasin. :s
mä lähden yhdeksältä koiranäyttelyyn... liian aikasin mulle

375MOI!<33 - Sivu 15 Empty Vs: MOI!<33 Pe Huhti 18, 2008 11:37 pm

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:Pitäis mennä varmaan kohta nukkumaan, kun joutuu heräämään jo viideltä, kun lähtö sinne Helsinkiin on kuudelta. Mutta en osaa mennä näin aikasin. :s
mä lähden yhdeksältä koiranäyttelyyn... liian aikasin mulle
Hehe. Yheksält koiranäyttelyyn, hirmu myöhään! Me jos mennää vaik hesaa tai jonnekki muualle kauemmas j´koiranäyttelyy ni lähetää joskus kuuelta...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 15 / 27]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 27  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa