KESÄLOMAAA!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Niinpä.... Minkälaisia todistuksia saitte? Itse aika huono, ei en ollut tyytyväinen..Kapuza kirjoitti:KESÄLOMAAA!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Joo, sulla tooooooooosi hyvä todistus jos ka on 9.5... olen kateellinen..Kapuza kirjoitti:Hyvä totari...
Niin just "vaan" 9.6.... mä olisin ikionnellinen jos saisin noin hyvän tokarin. Tosin kyllä voisin saadakin, mutta pitäis tehdä ihan hirveesti töitä, ja mun perusluonne on laiskuusKapuza kirjoitti:Hehe... Oikeestaa se kaikkien aimeitten on "vaa" 9.44, eli niiku 9.4, ja sit lukuaineitten se 9.58, eli niiku 9.6...
Teillä on sitä paitsi ihan huonot jutut mitä tahansa kirjotattekin,( joskus ihan hyviä. On meilläki joskus huonoja) ja meil ei ees oo kihomatoja toisin ku teillä ku yht´äkkiä keksit ne!!!! Eikä me ees oteta tätä foorumia vakavasti jos sitä luulette. Ja me kirjotettiin tänne vaan siks koska osa teistä tunkee koko ajan meidän leirikeskusteluihin!!!anhan kirjoitti:Niin. Ja vielä meidän oman leirin. Ja jos teidän pyllyä kutittaa kihomatojen lisäksi meidän keskustelut, niin älkää tulko tänne.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa