noku oon myös tekstannu teijän kaa ja sillee
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Voiha kökkökepaa kirjoitti:noku oon myös tekstannu teijän kaa ja sillee
nbiinpä!!!Kapuza kirjoitti:Voiha kökkökepaa kirjoitti:noku oon myös tekstannu teijän kaa ja sillee
Ny pitää tyytyy foorumii ja meseekepaa kirjoitti:nbiinpä!!!Kapuza kirjoitti:Voiha kökkökepaa kirjoitti:noku oon myös tekstannu teijän kaa ja sillee
mitä pitää täytyyKapuza kirjoitti:Ny pitää tyytyy foorumii ja meseekepaa kirjoitti:nbiinpä!!!Kapuza kirjoitti:Voiha kökkökepaa kirjoitti:noku oon myös tekstannu teijän kaa ja sillee
Viimeinen muokkaaja, anhan pvm Ti Heinä 15, 2008 8:21 am, muokattu 1 kertaa
Hahaa, tuskin ne mua ottaa mutta äiti lupas että saan mennä jos sattuisi käymään. Eikä Drotning mikään villi ollut, se oli vaan vähän arka.anhan kirjoitti:No mut eihän ne nyt sitä villeyttä kato, ei tietenkään! ;D Voi jollain rahuallisella hepalla ratsastava osata ratsastaa miljoona kertaa paremmin.
Ja niin, ei mun koulutussuunnitelmia vois estää muu kuin työt. Mutta äiti ja iskä puhu todella todella todella alustavasti, että ois kiva vuokrata kesällä jossain vaiheessa espanjasta joku huoneisto muutamaks viikoks. Mutta kyllä mä silti sinne menisin.
Mutta en kummiskaan pääse koulutusjuttuun, ja eihän sen toteutuminenkaan 100% varmaa oo, niin eipä tarvii valita. Ja siis toi espanjaan menokin on niin epävarmaa.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa